Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Het is en blijft een raadselachtig figuur. Ik snap nog niet zo goed wat Jana in hem ziet.
0 x
-
- Poster rang 2
Jana is het type dat nog verliefd wordt op een hond met een hoed op.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is het juist hé. Het raadselachtige heeft een ongelooflijke aantrekkingskracht.jessie V. schreef:Het is en blijft een raadselachtig figuur. Ik snap nog niet zo goed wat Jana in hem ziet.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
jessie V. schreef:Het is en blijft een raadselachtig figuur. Ik snap nog niet zo goed wat Jana in hem ziet.
Het lijkt er eerder op dat Jana geconditioneerd is om 'verliefd' te worden. Olivia is diegene die Jana programmeert en die zegt wat (in dit geval wie) ze moet uitproberen.
Vorig jaar was Olivia er zo van overtuigd dat Toon de ware was voor haar, dat Jana er op de duur zelf in geloofde.
Met Bob is het eigenlijk gewoon hetzelfde.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- smurfin
- Poster rang 2
Tja, in dat geval heeft die relatie weinig kans op slagen, denk ik...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik zou zeggen, Janaatje, loop toch niet achter dien gast zijn gast. Er lopen er genoeg anderen veel gemakkelijker te krijgen jonge mannen rond. Het is nu niet dat je zo'n lelijk meisje bent.
Maar ja, hoe was ik toen ik jong was ? Ook zo dom op dat vlak
Maar ja, hoe was ik toen ik jong was ? Ook zo dom op dat vlak

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja zeg ! Dat ze dat onbenullig ventje toch niet blijft nalopen

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Niet akkoord hoor. Bob is geen onbenullige gast, en mss is Jana wel intelligent genoeg om te beseffen dat ze een zeldzame vis aan de haak kan slaan. Niet zo een saai doorsnee personage.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Waarom doe jij zo grof?nounake schreef:Ja zeg ! Dat ze dat onbenullig ventje toch niet blijft nalopen![]()
0 x
-
- Poster rang 2
Jana is toch knap genoeg om een lief te vinden, zonder dat ze zo wanhopig gegadigden moet nalopen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Maar je kiest toch niet op wie je verliefd wordt?
En Bob is in mijn ogen ook geen onbenullig ventje - hij is alleen wat anders dan anderen.
En Bob is in mijn ogen ook geen onbenullig ventje - hij is alleen wat anders dan anderen.
0 x
-
- x 435
Moet Jana een lief vinden die onze goedkeuring meedraagt of mag ze gaan voor wie zijzelf de moeite waard vindt?flodderke schreef:Jana is toch knap genoeg om een lief te vinden, zonder dat ze zo wanhopig gegadigden moet nalopen.

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik vind dat Nounake nochtans wel gelijk heeft. Hij mag 'anders' zijn dan de rest, maar daar gaat het helemaal niet om.ikke schreef:Waarom doe jij zo grof?nounake schreef:Ja zeg ! Dat ze dat onbenullig ventje toch niet blijft nalopen![]()
Een mens hoeft niet elk uur van de dag op zijn/haar smartphone te kijken om te zien of hij al een berichtje heeft gekregen,
maar zoals het nu is lijkt het meer alsof hij haar gewoon negeert. Hij reageert niet op haar smsjes en de manier waarop hij het haar gisteren duidelijk maakte dat hij geen tijd had voor haar, (men spreek hier vaak over Lena- maar hij is precies niet veel beter) was ook meteen duidelijk. En misschien denk je nu dat Jana maar moest respecteren dat hij aan het werk was - maar er is blijkbaar geen andere manier om hem te bereiken - dus ik kan alleen maar toejuichen dat ze de bal in zijn kamp heeft gelegd. Als hij deze niet terugsjot is het écht een onbenullig ventje. NAH!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Maar om hem hierom onbenullig te noemen?
In ieder geval heeft hij nu de bal terug gesjot - Jana zal haar studie-planning moeten herzien.
Maar om hem hierom onbenullig te noemen?

In ieder geval heeft hij nu de bal terug gesjot - Jana zal haar studie-planning moeten herzien.

0 x