zo zie je maar weer dat er in elk perfect gezin toch een krakje kan zitten! Wel een pluim voor Eddy die zo z'n dochter aanmoedigt, alhoewel ze niet altijd even correct is in haar behandeling voor hem!Christel schreef: do 13 mei 2021, 12:24 Ik vond dat van erg weinig inzicht getuigen, om de vriendinnen zo tegenover elkaar te zetten. Niet netjes
Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nooit verwacht , maar toch wel een pluim voor Nancy om Peter met zijn neus op de feiten te drukken.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Paulien, om toe te geven dat ze verkeerd zat wat betreft Jacques en dat Kobe hem als enige door had
0 x
-
- x 435
Berouw komt altijd na de zonde. En zeker bij Paulien. Zou ze er aan denken om zich uitgebreid en gemeend te verontschuldigen tegenover iedereen waartegen ze grof uitviel als die het over Jacques hadden?Kiki_Dee schreef: do 27 mei 2021, 07:36 Paulien, om toe te geven dat ze verkeerd zat wat betreft Jacques en dat Kobe hem als enige door had
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
ikke schreef: do 27 mei 2021, 12:55 Zou ze er aan denken om zich uitgebreid en gemeend te verontschuldigen tegenover iedereen waartegen ze grof uitviel als die het over Jacques hadden?
Nee hé. Zelfs Kobe heeft het niet van haar gehoord, maar "via" Rosa.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Paulien en excuses aanbieden gaan eenmaal niet samen want daar is ze veel te trots voor wat zeg ik dan zou ze aan gezichtsverlies lijden en dat mag bij haar absoluut niet gebeuren. 

1 x
-
- x 435
Van mij in ieder geval geen pluim voor Paulien. Ik geef die liever aan Waldek: zo ongelooflijk kalm die bleef tijdens die ontvoering en ook daarna, wie doet hem dat , in dezelfde omstandigheden, na? Ikke alleszins niet.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waldek heeft al voor hetere (letterlijk) vuren gestaan dan dit.
De zaak met die Rus indertijd, de ontvoering door Julia, de aanrijding met die camionette, die crash met Mayra...
De zaak met die Rus indertijd, de ontvoering door Julia, de aanrijding met die camionette, die crash met Mayra...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
Marianne en Rosa krijgen van mij een bos pluimen.

En jankende Simonne, die de laatste tijd minder jankt dan vroeger, je moet het maar doen die jankscenes met zoveel passie opnieuw en opnieuw neer zetten.
Ik mis dat wel : een jankende Simonne.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
- Adil, om Paulien zo ontzettend lief bij het afscheid van Finn te betrekken. En Christine dus ook, omdat ze daar kennelijk mee akkoord ging, wat toch niet vanzelfsprekend is in zo'n verschrikkelijk moeilijke tijd.
- Marianne, om ondanks al haar verdriet toch over haar terechte reserves tegenover Nina heen te stappen en haar ter nagedachtenis aan Leo te willen helpen. Ook heel mooi dat ze Nina verzekerde dat ze nu familie is (wat voor Marianne toch heel wat wil zeggen). Dat moet in Nina's moeilijke situatie toch wel goed doen.
- Nancy, om Marianne zo trouw en opmerkzaam bij te staan en daarbij ook op haar gezondheid te letten (wel heel jammer dat ze dat emotioneel inzicht tegenover haar dochter totaal niet lijkt te hebben, maar goed).
- Marianne, om ondanks al haar verdriet toch over haar terechte reserves tegenover Nina heen te stappen en haar ter nagedachtenis aan Leo te willen helpen. Ook heel mooi dat ze Nina verzekerde dat ze nu familie is (wat voor Marianne toch heel wat wil zeggen). Dat moet in Nina's moeilijke situatie toch wel goed doen.
- Nancy, om Marianne zo trouw en opmerkzaam bij te staan en daarbij ook op haar gezondheid te letten (wel heel jammer dat ze dat emotioneel inzicht tegenover haar dochter totaal niet lijkt te hebben, maar goed).
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
De dood van Kasper, het transport met giftige stoffen van Luc,...Tiboko schreef: do 27 mei 2021, 18:48 Waldek heeft al voor hetere (letterlijk) vuren gestaan dan dit.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Femke, om Nancy eindelijk eens droogweg duidelijk te maken dat Peter niet het heilig boontje is voor wie ze hem houdt.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Ze vatte daar heel kort en bondig in een paar woorden samen waarom ze terecht niks meer van hem moet hebben.heidiw schreef: di 14 sep 2021, 08:19 Femke, om Nancy eindelijk eens droogweg duidelijk te maken dat Peter niet het heilig boontje is voor wie ze hem houdt.

Hopelijk komt de boodschap eindelijk aan bij Nancy.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat ik hoop is, dat ze niet van gedachten verandert door de komende omstandigheden en die vent weer in huis laat.
0 x