En dat zijn dan nog meestal verstandige mensen hé, en daar bedoel ik mee dat ze gestudeerd hebben maar op het gebied van relaties hebben ze een EQ van 0.
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ann denkt nu dat zij de "meerdere" is in de relatie maar iets in mij zegt dat Mayra, die nu de "gekwelde onderdanige" speelt weldra terug de touwtjes in handen zal hebben in deze relatie
Ann heeft verlatingsangst en is relatieverslaafd, hoe dikwijls Mayra haar nog zal bedriegen of teleurstellen, alles is beter dan alleen te eindigen. Ik verafschuw ruggegraatloze mensen.
En dat zijn dan nog meestal verstandige mensen hé, en daar bedoel ik mee dat ze gestudeerd hebben maar op het gebied van relaties hebben ze een EQ van 0.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Uhm, de eerste keer heeft Ann, Marianne voor de rechter gedaagd om haar uit huis te krijgen. De tweede ronde heeft Marianne, Ann voor de rechter gedaagd om de schenking te herroepen. Moeder en dochter verdelen het wat dat betreft dus netjes...tvx1 schreef:Dat Ann Marianne uit het huis heeft gezet is natuurlijk heel erg, maar dat Marianne haar dochter tot twee keer toe voor de rechtbank heeft gedaagd is natuurlijk iets dat je niet zomaar onder de mat veegt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Welja, Mayra heeft op dat vlak een streepje voor omdat ze Ann nog niet voor de rechtbank gedaagd heeft.Christel schreef:Uhm, de eerste keer heeft Ann, Marianne voor de rechter gedaagd om haar uit huis te krijgen. De tweede ronde heeft Marianne, Ann voor de rechter gedaagd om de schenking te herroepen. Moeder en dochter verdelen het wat dat betreft dus netjes...tvx1 schreef:Dat Ann Marianne uit het huis heeft gezet is natuurlijk heel erg, maar dat Marianne haar dochter tot twee keer toe voor de rechtbank heeft gedaagd is natuurlijk iets dat je niet zomaar onder de mat veegt...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sans
- Poster rang 1

Wat niet is kan nog komenlord F. schreef:Welja, Mayra heeft op dat vlak een streepje voor omdat ze Ann nog niet voor de rechtbank gedaagd heeft.Christel schreef:Uhm, de eerste keer heeft Ann, Marianne voor de rechter gedaagd om haar uit huis te krijgen. De tweede ronde heeft Marianne, Ann voor de rechter gedaagd om de schenking te herroepen. Moeder en dochter verdelen het wat dat betreft dus netjes...tvx1 schreef:Dat Ann Marianne uit het huis heeft gezet is natuurlijk heel erg, maar dat Marianne haar dochter tot twee keer toe voor de rechtbank heeft gedaagd is natuurlijk iets dat je niet zomaar onder de mat veegt...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Omdat An Mayra wijsgemaakt heeft dat zij een abortuspil slikte ipv een vitamine 
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik verafschuw die ruggegraatloze mensen die no matter what bij hun partner blijven ook. En idd, die kunnen dan verstandig zijn, maar emotioneel zijn ze zéér zwak.martha schreef:Ann denkt nu dat zij de "meerdere" is in de relatie maar iets in mij zegt dat Mayra, die nu de "gekwelde onderdanige" speelt weldra terug de touwtjes in handen zal hebben in deze relatieAnn heeft verlatingsangst en is relatieverslaafd, hoe dikwijls Mayra haar nog zal bedriegen of teleurstellen, alles is beter dan alleen te eindigen. Ik verafschuw ruggegraatloze mensen.
![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, ruggegraatloos dat is wat ze is en eigelijk altijd geweest is. En nu moogt ge over Marianne zeggen wat je wil, maar die heeft wel een ruggegraat hé.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Dat Mayra maar weet dat ze blij mag zijn dat ze een tweede kans krijgt bij Ann maar ik denk dat Ann niet goed kan tellen want hoe vaak heeft ze Ann al niet belogen en bedrogen en haar verhalen omgedraaid.
Nog zoiets ze zei tegen Mayra ook verleden week dat ze haar alles afgenomen is dat hij dierbaar is waarom eist ze dan geen verontschuldigen van Mayra aan het adres van Marianne? Marianne die moest het wel doen voor Anneke maar haar lieveke niet, die mocht haar middenvinger opsteken zonder dat Ann er iets van zei.
Nu kon ze er toch over nadenken dat Marianne al die tijd gelijk heeft en dat ze als moeder haar wou doen inzien wat voor een één mens Mayra wel niet is. Nee, ze wijst haar moeder dan nog steeds de deur dus ontneemt ze zichzelf al wat haar dierbaar is maar ze steekt liever de schuld op Mayra. Wat een ziekelijke relatie hebben die zeg.
Nog zoiets ze zei tegen Mayra ook verleden week dat ze haar alles afgenomen is dat hij dierbaar is waarom eist ze dan geen verontschuldigen van Mayra aan het adres van Marianne? Marianne die moest het wel doen voor Anneke maar haar lieveke niet, die mocht haar middenvinger opsteken zonder dat Ann er iets van zei.
Nu kon ze er toch over nadenken dat Marianne al die tijd gelijk heeft en dat ze als moeder haar wou doen inzien wat voor een één mens Mayra wel niet is. Nee, ze wijst haar moeder dan nog steeds de deur dus ontneemt ze zichzelf al wat haar dierbaar is maar ze steekt liever de schuld op Mayra. Wat een ziekelijke relatie hebben die zeg.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad ziekelijk, de relatie Ann-Mayra...
Dat Mayra zich van Ann niet hoeft te verontschuldigen voor haar gedrag, of dat Ann zelf ook niet toe wil geven tegenover haar moeder dat deze gelijk had wat Mayra betreft, geeft in mijn ogen alleen nog maar eens aan waarom Ann haar liefke keer op keer vergeeft voor dingen die eigenlijk niet (zo makkelijk) te vergeven en vergeten zijn: ze wil geen gezichtsverlies lijden tegenover haar moeder. Het is ook nogal wat natuurlijk; maandenlang ruzie maken (tot aan de rechtbank toe), iemand haar kleinkind afpakken en uit haar huis jagen, en dan toe moeten geven dat ze dit op basis van een hoop leugens en bedrog gedaan heeft voor iemand die haar zelf qua leugens ook op geen enkele manier gespaard heeft.
Ann heeft moeten kiezen tussen Mayra en haar moeder, en ze heeft haar keuze duidelijk gemaakt. Ik wens haar er echter heel veel succes mee, want heel die spijt-façade van Mayra geloof ik pas als ze echt over alles eerlijk is, en niet alleen over de dingen die haar op dit moment het beste uitkomen...
Dat Mayra zich van Ann niet hoeft te verontschuldigen voor haar gedrag, of dat Ann zelf ook niet toe wil geven tegenover haar moeder dat deze gelijk had wat Mayra betreft, geeft in mijn ogen alleen nog maar eens aan waarom Ann haar liefke keer op keer vergeeft voor dingen die eigenlijk niet (zo makkelijk) te vergeven en vergeten zijn: ze wil geen gezichtsverlies lijden tegenover haar moeder. Het is ook nogal wat natuurlijk; maandenlang ruzie maken (tot aan de rechtbank toe), iemand haar kleinkind afpakken en uit haar huis jagen, en dan toe moeten geven dat ze dit op basis van een hoop leugens en bedrog gedaan heeft voor iemand die haar zelf qua leugens ook op geen enkele manier gespaard heeft.
Ann heeft moeten kiezen tussen Mayra en haar moeder, en ze heeft haar keuze duidelijk gemaakt. Ik wens haar er echter heel veel succes mee, want heel die spijt-façade van Mayra geloof ik pas als ze echt over alles eerlijk is, en niet alleen over de dingen die haar op dit moment het beste uitkomen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, zeer ziekelijke relatie en ergens onbegrijpelijk als je het mij vraagt. Hoe kan Ann nu in godsnaam nog enig vertrouwen hebben in Mayra na wat er gebeurd is? Ze moet toch wel begrijpen dat het de volgende keer nog erger kan zijn. Dat mens, en of ze nu spijt heeft of niet, is gewoon zo labiel dat je er gewoon niet op kunt vertrouwen.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Dat Mayra nu nog altijd bij Ann mag blijven is omdat Ann ook gestoord is, anders kan dat niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heb je mss wel gelijk. Ann kan blijkbaar niet goed alleen zijn, dat heeft ze al afdoend bewezen. Maar waarom moet ze altijd vallen op gestoorde vrouwen? Een "normale" vrouw zou een welgekomen afwisseling zijn. Een postmenopausale bv.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ann heeft al een paar relaties achter de rug met toffe madammen ook!Caligula schreef: Maar waarom moet ze altijd vallen op gestoorde vrouwen? Een "normale" vrouw zou een welgekomen afwisseling zijn.
Manon was niet gestoord, en Sandrine volgens mij ook niet
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Nee idd. En ik had de indruk dat ze toen ook nog niet zoo afhankelijk was van haar partner.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Vod Ann verdedigt Mayra verder, maar die angstige blik in haar ogen kan ze niet verstoppen.
0 x