Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Christine, bloed vanonder de nagels
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dat klopt, het is een ice queen.

Van één ding had ze nochtans gelijk, Kaat heeft wel degelijk een oogje op Bobke.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

In heel de kwestie rond Stan vind ik persoonlijk dat enkel degenen langs Jorens kant en Jacques geen lap verdienen. Op Emma na, dan. Oké, Stan is echt te ver gegaan, maar ik hoop dat hij zijn lesje alsnog leert. :|

Wat Christine betreft, ik kan haar niet uitstaan. Maar daarin ben ik vast niet alleen :smile:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik snap wel dat Sam het moeilijk heeft met de teruggetrokkenheid van Joren. Zeker als ze ziet dat het weer bergaf gaat en dat hij weer dieper en dieper in zijn schulp kruipt. Dat ze wat met haar handen in het haar zit en soms goesting heeft om het uit die jongen te sleuren kan ik best begrijpen, maar daarom hoeft ze het nog niet daadwerkelijk te doen. Het enige wat ze ermee bereikt is dat hij zich steeds meer gaat afzonderen. En geef hem maar eens ongelijk. :naughty:
Ze zou beter eens voorstellen aan hem om iemand in te schakelen, een psycholoog, waar hij mee kan praten in alle vertrouwen.

Want zoals ze nu doet is het alleen maar ergerlijk; naar Simonne lopen en haar haast dwingen om alles te zeggen wat ze weet (een flinke lap voor Simonne trouwens ook! :thumbdown: ) en dan nog zo overdrijven.
Stan heeft een slechte invloed op Joren? Serieus? Er valt idd veel negatiefs te zeggen over Stan (maar dat weet Sam toch niet?), maar ik heb niet de indruk dat Joren aan het ontsporen is.
Een beetje meer vertrouwen in Joren mag wel.

Een lapje van mij aan Sam & Simonne. Ik hoop dat Tim het allemaal ietsje voorzichtiger zal aanpakken

Een lap is helaas niet meer genoeg voor Christine. Jammer voor Kaat die toch wel redelijk assertief is, maar Christine lijkt haar zwakke plek wel gevonden te hebben. :mad:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

hannanaske schreef: wo 03 apr 2019, 16:24 Want zoals ze nu doet is het alleen maar ergerlijk; naar Simonne lopen en haar haast dwingen om alles te zeggen wat ze weet (een flinke lap voor Simonne trouwens ook! :thumbdown: ) en dan nog zo overdrijven.
Ik denk niet dat Simonne dit verdient. Ze heeft tot gisteren gezwegen over Jorens verliefdheid en vertelt dit nu pas omdat Sam zich grote zorgen maakt over Joren, die zich weer helemaal in zichzelf terugtrekt. Sam heeft het recht te weten hoe dit kan komen, toch?

Bovendien heeft ze niet overdreven. Eén Stan zit in de psychiatrie en twee Joren heeft een crash op Stan. Waarin overdrijft ze dan?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

groot gelijk Tiboko :clap:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

wij, als kijker, weten wat Stan heeft uitgespookt en dat is zeker niet mals.
MAAR Sam weet dat toch niet?
Behalve dat hij waarschijnlijk gelogen heeft over Jacques.

Dus ik vind wel dat ze overdrijft. Niet omdat ze zich terecht vragen stelt over Stan,
wel dat ze meteen beweert dat hij een slechte invloed heeft op Joren.
Heeft Joren dan iets verkeerds gedaan misschien? Behalve dat hij teruggetrokken is?
Moest hij zich nu nog volledig misdragen hebben en je komt dan tot die conclusie, akkoord,
maar dat is toch niet zo?

Ze is bezorgd, en dat begrijp ik zeker en vast terecht. Ik zou dat ook zijn in haar plaats hoor,
maar ik zou toch niet zomaar gaan vissen achter meer informatie achter zijn/haar rug.

En Joren heeft dat verteld in alle vertrouwen. Als hij (nog) liever niet vertelt dat hij
verliefd is op een jongen, moet een ander dat ook in zijn plaats niet gaan doen.
Bezorgdheid is één ding, maar met vertrouwen mag ze toch een beetje voorzichtiger omspringen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Joren heeft zich inderdaad niet misdragen, maar hoe hij zich nu opstelt is misschien nog wel erger, volgens mij. Er komt geen woord uit en Sam kan dus totaal niet peilen hoe het geestelijk met hem gesteld is. Ik kan me voorstellen dat ze zich geen raad meer weet.
Van de ene kant vind ik het ook niet bepaald handig hoe Sam het aanpakt allemaal, maar ik kan haar daarvoor geen lap geven. Hetzelfde geldt voor Simonne, die waarschijnlijk ook niet aan kan zien dat haar dochter doodongerust is en maar wat in de rondte grijpt om ergens een soort van handvat te vinden waar ze wat mee aan kan vangen. Joren is gewoon ook wel héél erg gesloten...

Van mij krijgt Tamara een lap rond haar oren. Er kwam een klant aan de toog die graag wat wilde drinken. Dat het Karin is, moet in feite niet uitmaken, want Tamara is daar om te werken in het café van Paulien. En als ze - zoals ze zelf zei - niet aan het werk is, dan vraag ik me af wat ze achter de toog deed. Dat is nou al de zoveelste keer dat ze - zwanger en wel - iemand loopt uit te dagen en klappen uitdeelt... :-?
Ik praat Karin niet goed hoor, laat ik dat voorop stellen, maar ik vind wel dat Tamara het vaak op 't spits drijft allemaal... :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als er "gevochten"moet worden staat Tamara op de eerste rij. :razz:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: do 04 apr 2019, 11:08 want Tamara is daar om te werken in het café van Paulien
Oh maar heel vaak doet ze alsof dit "haar" café is. De manier waarom ze à la carte klanten wél of niet bedient en achter de toog hangt terwijl ze niet werkt, ze mag blij zijn dat Paulien zo'n flexibele baas is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ja, Tamara verdient zeker een lap. Karin was er gewoon om iets te drinken, dus een klant...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Wie ook nog een lap verdient is Thilly.

Je zus steunen en vrolijker maken is één ding, maar patiënten gaan opdragen dat ze "complimentjes moeten geven aan de dokter" en daarna ook nog eens een verkleedpartij organiseren (hoe kinderachtig) met iemand die een paar gebroken ribben heeft?

Waar is haar verstand?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan.

In dit geval was het 'in de vrouw' en de wijsheid zal wel in de lege fles gezeten hebben. :mrgreen:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

hannanaske schreef: wo 03 apr 2019, 19:17 Dus ik vind wel dat ze overdrijft. Niet omdat ze zich terecht vragen stelt over Stan,
wel dat ze meteen beweert dat hij een slechte invloed heeft op Joren.
Een slechte invloed op Joren heeft Stan helemaal niet gedaan, integendeel, door Stan bloeide Joren helemaal open, hij is en nu nog steeds denk ik de enige vriend die hij heeft.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Christine, gewoon omdat ze Christine is.
Tamara voor dezelfde reden.
Karin, omdat ze in een al duidelijke staat van ontbinding Tamara gaat uitdagen in de Frens.
0 x
Plaats reactie