Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door satine »

Soapseut schreef:Jana geeft zich echter een air van sérieux, maar au fond is dat een onzekere puber.
Tja, wat een jeugd heeft ze ook gehad en waar zijn haar ouders?
Als het er echt op aan komt heeft ze buiten de mensen in het gemeenschapshuis en de familie Bomans eigenlijk niemand.

Ik vind haar ook niet altijd even evenwichtig overkomen en zeker niet zo volwassen als ze zichzelf wil voordoen, maar soms heb ik toch wel met haar te doen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Soapseut schreef:Jana zou inderdaad beter af zijn met Toon, maar die ziet haar niet staan. Hij is diegene die de boot afhoudt, niet zij. Die Bob is helemaal niks voor haar. Jana is een onnozele puber, Toon kan daar op zich beter mee overweg, maar Bob is veel serieuzer.

Ik zie Bob dan nog eerder met iemand als Olivia. Dat zijn dan teminste echt uitersten... Die kunnen bij elkaar het beste naar boven brengen.

Jana geeft zich echter een air van sérieux, maar au fond is dat een onzekere puber. En dat gebibber en gemekker van haar mag gaan stoppen. Wie wil nu zo iemand als psycholoog??
Wel dat weet ik nog zo niet. Mss zou het wel beter zijn voor haar om iemand te hebben met "serieux". Want Toon...ik weet het toch niet hoor.
Nu waar ik je wel in volg is Jana als psychologe...tja...
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Het klopt wel dat ze geen deftige opvoeding heeft gehad, ze heeft min of meer zichzelf opgevoed, en dat heeft ze dan zeker niet slecht gedaan. Op de duur zou je dat nog vergeten...
Maar dan zou ik haar liever eens de compleet verkeerde, onverantwoorde kant op zien gaan. Dat ze zich eens laat gaan ofzo.
Enerzijds heeft ze geen opvoeding gehad, anderzijds is ze intelligent en serieus, maar toch ook puberaal en onzeker, en toch weer ernstig bezig met haar studies... ik snap er niks van. En ik zou dat graag wat verder uitgewerkt zien. Want nu is het noch mossel noch vis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Buiten haar niet zo gewone jeugd en haar altijd afwezige ouders is ze ook veel te snel moeten 'opgroeien' door het overlijden van Jack.
Zoiets tekent je - en dan zeker als je vriendje, waar je nog steeds smoor op bent, je zomaar in de steek laat om te gaan druiven plukken.

We mogen niet vergeten dat ze nog maar 19 is, wel meerderjarig, maar daarom nog niet per se een volwassene...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jana heeft ondertussen wel een kus gekregen van Bob hé. :violin:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond het anders wel mooi om te zien. Misschien is Jana niet slecht af bij iemand zoals Bob?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Ik vond het anders wel mooi om te zien. Misschien is Jana niet slecht af bij iemand zoals Bob?
Wel dat denk ik nu ook. Ze moet niet iemand hebben als Toon, Bob kan haar stabiliteit geven en dat heeft ze nodig.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^^ Je haalt mij de woorden uit de mond! :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jana ziet blijkbaar toch wel wat in Bob denk ik.
0 x
Potentia Principatum
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ze vind hem intrigerend.. Het is een begin.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Sans schreef:Ze vind hem intrigerend.. Het is een begin.
Ze studeert dan ook psychologie. De vraag is dan of ze geïntrigeerd is door zijn vreemd gedrag én dus een vorm van beroepsmisvorming, of vindt ze hem ook echt leuk? Van sociale interactie heb ik nog niet veel gemerkt.
Elk gesprek tussen hen loopt vast door ongemakkelijke stiltes & ze zitten ook niet op dezelfde golflengte.

Er werd trouwens al meerdere malen aangehaald dat Bob misschien autisme heeft of in elk geval iets dwangmatigs heeft.
Ik vind het dan wel vreemd dat dit nog niet bij Jana is opgekomen. Of zie je dat nog niet in het tweede jaar op de unief? :denk:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

hannanaske schreef:Er werd trouwens al meerdere malen aangehaald dat Bob misschien autisme heeft of in elk geval iets dwangmatigs heeft.
Ik vind het dan wel vreemd dat dit nog niet bij Jana is opgekomen. Of zie je dat nog niet in het tweede jaar op de unief?
Dat werd hier op het forum gesuggereerd, in Thuis is daar nog niks van gezegd.
En ze is verliefd... maakt dat niet (al dan niet een beetje) blind? ;)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef:
hannanaske schreef:Er werd trouwens al meerdere malen aangehaald dat Bob misschien autisme heeft of in elk geval iets dwangmatigs heeft.
Ik vind het dan wel vreemd dat dit nog niet bij Jana is opgekomen. Of zie je dat nog niet in het tweede jaar op de unief?
Dat werd hier op het forum gesuggereerd, in Thuis is daar nog niks van gezegd.
En ze is verliefd... maakt dat niet (al dan niet een beetje) blind? ;)
Maar Jana heeft wel al gezegd tegen Olivia dat het echt een raar persoon is. Het is misschien niet gemakkelijk om er meteen een naam aan te geven, maar je kunt niet ontkennen dat Bob toch iets dwangmatigs heeft. Of dat nu autisme is of niet. Ik vind het gewoon raar dat Jana daar precies nog niet over heeft nagedacht.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,Jana en Bob, het gaat toch een moeilijke "bevalling" worden vrees ik. Enfin, we zullen wel zien. We weten nu toch dat Bob een moeder heeft waarvoor hij zorgt.
0 x
Potentia Principatum
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Nu begin ik het wel een beetje erg te vinden voor Jana. Ik had gehoopt dat Bob iets meer forthcoming zou zijn maar helaas.. Ik blijf wel bij mijn gedacht dat hij Jana leuk vindt en dat er meer aan de hand is.. want ik kan me moeilijk inbeelden dat hij haar gewoon aan het lijntje houdt en de klootzak uithangt. Ik hoop dat er binnenkort een uitleg volgt ofzo.. :-?
0 x
Gesloten