Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Me geirriteerd aan de kortzichtigheid van Tom. Aan een moeder wiens zoon overleden is probeert
Tom het te verkopen dat hij de officiele vader van haar kleinkinderen wil worden.
Akkoord. Hij is zo vol van zijn eigen idee dat hij helemaal over de gevoelens van anderen heentrappelt. Snapt hij dan echt niet hoe pijnlijk zijn voorstel ligt?
Rosa mag opgelucht ademen. Toon staat al een tijdje bovenaan mijn lijst. Kan het niet geregeld worden dat hij macho-gedoe nà de eindgeneriek afhandelt?
Gisteren ongetwijfeld Jana en haar moeder ! Dat die maar vlug terug heel ver weg gaat wonen want de arme Bob heeft er geen cadeautje bij gekregen : Coucou , hier ben ik en iedereen moet zich aanpassen En dan krijgt ze het nog gedaan ook
Jana's moeder, verslaafd aan meetings op de wereldkaart en daardoor veel reist, in hotels verblijft moet toch geregeld haar mobieltje gebruiken ?
Dat haar dochter een eigen leven heeft en ze ook eens kan bellen hoeft niet.
Die Staat daar plots als een duiveltje uit 'n doosje en alles moet wijken voor haar.
Aan William die moordenaar aaneenhangt van leugens.
Aan Rosa die daar altijd staat met gespreide vingers rond een
drinkbeker en nooit eens het oor vastpakt,Judith heeft dat ook.
Julia is nu bij Waldek na haar 1e man de vader van haar dochters, de Cois, pralineverkoper
wat niet doorging, Guy de moordenaar en ex van Mayra, dan Luc ex van Rosa, dan idem Waldek.
Allemaal goed en wel maar bespaar me aub die stoeipartijen