Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Captain Cuckoo »

lord F. schreef:
Captain Cuckoo schreef:Hij heeft Simonne uit zijn gedachten gezet en de nieuwe Julia lijkt hem evenmin te kunnen bekoren. Wat nu, Waldek?
Vooral waar is hij naartoe?
Nu, in zijn plaats zou ik ook even afstand nemen van alles.

Weet wel niet waarom hij nu kurwa zei. ;-)
Is dat afstand tot in het huis van Simonne&Frank of tot in Polen? Die "Kurwa" zal wel tegen Julia zijn nadat die zijn gezicht krabde vermoed ik.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Wat betekent dat , kurwa ???
0 x
Wiske
Nog geen rang
x 6

Bericht door Wiske »

Ik meende dat dat vertaald werd als "hoer"
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

:lolno: :lolno: :lolno: :lolno: :lolno: ah zo !
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kurwa is idd hoer. Maar iets anders: Julia zei tegen Waldek (die zijn spullen kwam halen) dat ze alles in het container park gedumpt had en daarna zien we dan Waldek met een een volle zak plus een vuilniszak bij Julia weggaan. Hoe kan dat nu?
Dat Simonneke daar op toekeek is niet relevant of toch wel? :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik veronderstel dat Julia alles in de container op de Withoeve heeft gegooid. We hebben trouwens een scene gezien, waarin ze allerlei spullen van Waldek in een gelijkaardige vuilzak stopt . Wat er dan nog in die reistas zat, dat weet ik niet.
Gelukkig was er geen opgerold tapijt bij, anders had je kunnen denken dat Julia in die tapijtrol lag ( al dan niet in goede gezondheid???? )
Dat Simonne er op stond te kijken, hoe Waldek vertrekt, kan betekenen dat ze zich nu realiseert dat zij er nu alleen voor staat, en dat Waldek voor het eerst niet zal terug komen! In dat geval is hij wel echt een lafaard!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

annekeHU schreef:In dat geval is hij wel echt een lafaard!

Dat weet ik niet. Mss realiseert hij zich wel de schade die ze veroorzaakt hebben en heeft hij daar oprecht spijt van. Maar ja, zoals ze clichematig zeggen: spijt komt altijd na de zonde. En dat is juist natuurlijk, zonder zonde is er geen spijt.
De Waldek zal nu wel naar een of ander hotelleke trekken zeker, want Toon is geen optie meer,Julia ook niet. In extremis dan toch maar Simonne?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:Dat Simonne er op stond te kijken, hoe Waldek vertrekt, kan betekenen dat ze zich nu realiseert dat zij er nu alleen voor staat, en dat Waldek voor het eerst niet zal terug komen! In dat geval is hij wel echt een lafaard!
Of dat ze beseft dat de gevolgen voor Waldek groter zijn dan voor haar?
En dat hij een lafaard is omdat hij niet naar Simonne gaat? Wellicht zou hij niet anders willen, maar het is nu ook niet dat z'n omgeving daarop zit te wachten. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hij heeft misschien toch nog een heel klein beetje mini fatsoen tegenover Frank ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Gekopieerd uit het Julia-topic:
Caligula schreef: Nu moest Waldek iets te maken hebben met de verdwijning van Julia gaat die Thuis gevangenis binnenkort wel vol komen te zitten. :mrgreen:
Als Waldek daar wat dan ook mee te maken heeft, waarom zit die dan niet al lang in Polen?
Komt hij 's maandags nog even langs in het huis waar Sam EN Tim wonen?
Als je een dode op je geweten hebt en je hebt de kans om naar het buitenland te vertrekken nog voor het lichaam gevonden is, doe je dat dan niet?
:denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

We weten niet waar hij zit hé. Maar goed het zal wel niet in Polen zijn denk ik.
Nu zie ik Waldek echt niet Julia vermoorden, dit lijkt me eerder op de gekende verdachtmakerij die we al een paar keer hebben meegemaakt.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Ik denk ook niet dat hij in Polen zit, maar hij zou toch niet in de buurt blijven en ook nog eens bij Sam langs gaan als hij Julia had omgebracht? :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik denk ook niet dat hij in Polen zit, maar hij zou toch niet in de buurt blijven en ook nog eens bij Sam langs gaan als hij Julia had omgebracht? :denk:
Dat is juist natuurlijk. Het is daarom dat ik sprak over verdachtmakerij. Even bij Sam langs gaan die hem een weekje verlof geeft zodat men kan denken dat hij vertrokken is terwijl hij heel waarschijnlijk in een hotelletje zit te kniezen en zich vol aan het laden is met schuldgevoelens wat nu ook niet hoeft vind ik. Het is wel Simonne die het vuur aan de lont heeft gestoken door hem te kussen,niet andersom. En nu komen we terecht in de typische rek situatie van Thuis terwijl dit probleem eigenlijk al lang opgelost had kunnen zijn. Niemand zegt ook maar iets tegen iemand en het komt allemaal uit. Soap hé. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Caligula schreef: Nu zie ik Waldek echt niet Julia vermoorden.
Ik zie het wel omgekeerd gebeuren. Dat de stoppen bij Julia zijn doorgeslagen en dat ze hem heeft vermoord in een vlaag van woede gaf ze hem een duw of zo en patat daar viel hij ongelukkig verkeerd of zo. En dan ligt Waldek ondertussen ergens dood in een hotelletje. Enfin dit is speculatie en dat mag hier niet...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Maar hij rijdt dan wel zelf nog weg met de auto?
Wanneer zou ze hem dan vermoord hebben? Nadat hij bij Sam is geweest?
0 x
Plaats reactie