Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Stan verdient geen kletsen tegen zijnoren maar eerder om ook eens in elkaar geslagen te worden zodat hij eens weet wat dat is om iemand af te ranselen en dan nog zijn eigen moeder, is hij helemaal gek geworden? :mad: :mad: :mad: :mad:
Zoiets noemt men oudermishandeling en bij de rechtbank lacht men daar niet mee met zulke feiten.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: vr 22 mar 2019, 22:54 Stan verdient geen kletsen tegen zijnoren maar eerder om ook eens in elkaar geslagen te worden zodat hij eens weet wat dat is om iemand af te ranselen en dan nog zijn eigen moeder, is hij helemaal gek geworden?
Zoiets noemt men oudermishandeling en bij de rechtbank lacht men daar niet mee met zulke feiten.
Neen, hij is niet gek geworden, hij wordt alleen nog maar 5 jaar verwaarloosd. En daar lachen ze in de rechtbank ook niet mee.
Hij verdient lappen ja, daar ben ik volledig mee akkoord maar niet op de manier die jij voorstelt. Verwaarlozing is net zo goed mishandeling als klappen uitdelen. En in dit geval zijn er een heel aantal die lappen mogen krijgen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: za 23 mar 2019, 10:31 Neen, hij is niet gek geworden, hij wordt alleen nog maar 5 jaar verwaarloosd. En daar lachen ze in de rechtbank ook niet mee.
Hij verdient lappen ja, daar ben ik volledig mee akkoord maar niet op de manier die jij voorstelt. Verwaarlozing is net zo goed mishandeling als klappen uitdelen. En in dit geval zijn er een heel aantal die lappen mogen krijgen.
Wat ze in de rechtbank verstaan als "verwaarlozing" is wel een paar stappen erger dan Stan zijn situatie. Er zijn echt wel kinderen die het veel erger getroffen hebben dan hem.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Van mij een lap voor Tom. Omdat hij Jacques volledig onterecht neerkwakte en dus weeral zijn verstand niet gebruikte.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Heb je Tom ooit wel eens zijn verstand zien gebruiken? Ik heb het al meer gezegd: Tom is een kip zonder kop.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Toch wel een lap voor Tom en Ann (en een kleintje voor Judith) om de politie niet er onmiddellijk bij te halen. En dan ook nog veel milder reageren op het feit dat het Stan is die Judith sloeg, dan op Jacques. :thumbdown: Ik vond het zelfs verdacht veel op verbloemen lijken, wat Ann deed.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik geef een lap aan Peter. Voor zijn *ahum* subtiele antwoord, toen Kobe vertelde dat hij voorlopig de zaak gaat leiden.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Voor diegenen die Jacques zomaar aan de schandpaal genageld hebben! :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

hannanaske schreef: di 26 mar 2019, 00:09 Ik geef een lap aan Peter. Voor zijn *ahum* subtiele antwoord, toen Kobe vertelde dat hij voorlopig de zaak gaat leiden.
Echt hè...
Van mij krijgt hij hier ook een lap voor. Die man heeft echt het inlevingsvermogen van een ijslolly...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Judith.

Omdat ze het vertikt om de politie te vertellen dat de klacht van haar zoon tegen hem verzonnen is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Judith voor haar lafheid ja, maar evengoed Ann. Haar advies en goede raad is tenenkrullend. Het wordt hoog tijd dat ze ook eens durft toegeven dat Judith zowat alles slecht aanpakt. Maar neen, het eeuwige "ge kunt er niks aan doen, ge zijt wel Een goede moeder, Jacques zal het wel begrijpen..."
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Steven voor zijn arrogante zelfbeklag. Wat had ik te doen met Kobe :(
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Tom, die wel nieuwe informatie heeft, maar het vertikt om via een officiële verklaring Jacques vrij te pleiten. Schone advocaat.

En Marianne, die het niet kan laten om nog eens de vinger in de wond te komen steken.

Zo moeder, zo zoon zeker?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tom inderdaad!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Die Christine verdient eigenlijk 10 kletsen tegen haar oren, zoals zij tegen Kaat bezig is.
Zij laat Kaat verstaan dat zij geen echte vrouw is en dat ook nooit zal worden, echt waar dat mens heeft een slangentong. :mad: :mad:
0 x
Plaats reactie