Wat ik me nu afvraag: hoe hebben ze die handtas kunnen identifiëren aangezien ze in het appartement van Julia haar pass of Idkaart, portefeuille, gsm e a hebben gevonden en daardoor haar verdwijning verdacht werd verkaart?
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
Arciat
- Nog geen rang
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Dat dacht ik ook meteen. Dat is pas een perciese aanwijzeging dat ze kregen
Wat ik me nu afvraag: hoe hebben ze die handtas kunnen identifiëren aangezien ze in het appartement van Julia haar pass of Idkaart, portefeuille, gsm e a hebben gevonden en daardoor haar verdwijning verdacht werd verkaart?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Caligula
- Poster rang 5

Dat kan natuurlijk. Maar mss is het ook net over de grens in Wiezyrzhinzhinksky of zoiets?
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Volgens mij wisten ze dat er iets gevonden was, want ze zeiden eerder in de aflevering dat ze op een DNA-onderzoek wachtten.Arciat schreef:Wat ik me nu afvraag: hoe hebben ze die handtas kunnen identifiëren aangezien ze in het appartement van Julia haar pass of Idkaart, portefeuille, gsm e a hebben gevonden en daardoor haar verdwijning verdacht werd verkaart?
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik begin meer en meer te twijfelen of we een antwoord gaan krijgen op de vraag wat er met Julia gebeurd is. Ik vrees dat het een open vraag zal blijven zoals indertijd met Veronique.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Die is in opdracht van Swerts door zijn handlanger vermoord in Marokko.tvx1 schreef:Ik begin meer en meer te twijfelen of we een antwoord gaan krijgen op de vraag wat er met Julia gebeurd is. Ik vrees dat het een open vraag zal blijven zoals indertijd met Veronique.
Maar terug naar Julia, die leeft nog en zit zich nu vanop afstand te verkneukelen. Trouwens zo moeilijk kan het niet zijn om haar handtas ergens te droppen, er rijden wekelijks busjes met hier werkende Poolse arbeiders heen en weer. En ze weet de weg hé ernaar toe, ze is er samen met Waldek geweest kort geleden. Julia kwam dan misschien over als was ze de pedalen kwijt, in werkelijkheid was ze heel goed bij de pinken om zoiets in scène te kunnen zetten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Swerts heeft inderdaad beweerd die opdracht gegeven te hebben, maar we hebben nooit bevestiging gehad dat die handlanger die opdracht heeft uitgevoerd. Ze hebben Veronique immers nooit teruggevonden. En ik vrees dat we over Julia ook nooit uitsluitsel gaan krijgen.heidiw schreef:Die is in opdracht van Swerts door zijn handlanger vermoord in Marokko.tvx1 schreef:Ik begin meer en meer te twijfelen of we een antwoord gaan krijgen op de vraag wat er met Julia gebeurd is. Ik vrees dat het een open vraag zal blijven zoals indertijd met Veronique.
Maar terug naar Julia, die leeft nog en zit zich nu vanop afstand te verkneukelen. Trouwens zo moeilijk kan het niet zijn om haar handtas ergens te droppen, er rijden wekelijks busjes met hier werkende Poolse arbeiders heen en weer. En ze weet de weg hé ernaar toe, ze is er samen met Waldek geweest kort geleden. Julia kwam dan misschien over als was ze de pedalen kwijt, in werkelijkheid was ze heel goed bij de pinken om zoiets in scène te kunnen zetten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar, maar in het geval van Veronique hebben we wel een berichtje gehad van de handlanger uit Marokko die schreef: het is volbracht. Dus...
Of we nu ook een berichtje over Julia gaan krijgen blijft maar zeer de vraag. Misschien gaat ze het zelf wel schrijven?
Of we nu ook een berichtje over Julia gaan krijgen blijft maar zeer de vraag. Misschien gaat ze het zelf wel schrijven?
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

Velen denken hier dat Julia niet dood is.
Ik denk van wel.
Maar stel dat ze niet dood is - dan is haar hele plan toch onzin en valt dat toch voor 1000% in het water?
Want als ze niet dood is zal ze vroeg of laat gevonden worden, en dan is haar hele plan om Waldek en Simone
te straffen en of te laten beschuldigen van moord foetsie en wordt ze zelf opgesloten. Dat slaat toch nergens op!
Al zou het natuurlijk wel iets voor een soap zijn om het zo te doen aflopen.
Julia wordt gevonden en levenslang opgenomen in de psychiatrie
Neen
Dan blijf ik eerder geloven dat ze dood is. En dat er pas een ontknoping komt als ze gevonden is.
Ik denk van wel.
Maar stel dat ze niet dood is - dan is haar hele plan toch onzin en valt dat toch voor 1000% in het water?
Want als ze niet dood is zal ze vroeg of laat gevonden worden, en dan is haar hele plan om Waldek en Simone
te straffen en of te laten beschuldigen van moord foetsie en wordt ze zelf opgesloten. Dat slaat toch nergens op!
Al zou het natuurlijk wel iets voor een soap zijn om het zo te doen aflopen.
Julia wordt gevonden en levenslang opgenomen in de psychiatrie
Neen
Dan blijf ik eerder geloven dat ze dood is. En dat er pas een ontknoping komt als ze gevonden is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het feit dat alle bewijzen voor de zogezegde moord op Julia gewoon voor het oprapen liggen bij Waldek en Simonne, ligt er gewoon te dik bovenop. Dan ga je toch automatisch terugdenken aan de belofte van Julia dat ze Waldek en Simonne kapot zou maken...
Dat Julia haar dochter gewoon doodongerust achterlaat, wijst er wat mij betreft op dat ze echt niet over de gevolgen van haar "masterplan" nagedacht heeft, dus waarschijnlijk ook niet over het feit dat ze ooit weer boven water moet komen en dat haar plan dan alsnog in duigen valt...
Dat Julia haar dochter gewoon doodongerust achterlaat, wijst er wat mij betreft op dat ze echt niet over de gevolgen van haar "masterplan" nagedacht heeft, dus waarschijnlijk ook niet over het feit dat ze ooit weer boven water moet komen en dat haar plan dan alsnog in duigen valt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Soapseut
- x 435
Ik denk toch echt niet dat ze dood is hoor. Ze heeft 5.000 euro afgehaald voor een reden. Dat lijkt toch eerder op een soort overbrugging-bedrag, om ergens anders te kunnen starten, met een nieuwe identiteit (en dat kost geld).
Iemand veroordelen zonder lijk, kan dat eigenlijk? Want dat plasje bloed in het appartement van Julia leek me te klein om op doodbloeden te wijzen. Er is geen echt bewijs dat ze dood zou zijn.
Ik denk dat ze nog zal opduiken... helemaal getikt en dolgedraaid... En dan zal Ruben haar laten interneren. Julia in het gesticht. ...
Iemand veroordelen zonder lijk, kan dat eigenlijk? Want dat plasje bloed in het appartement van Julia leek me te klein om op doodbloeden te wijzen. Er is geen echt bewijs dat ze dood zou zijn.
Ik denk dat ze nog zal opduiken... helemaal getikt en dolgedraaid... En dan zal Ruben haar laten interneren. Julia in het gesticht. ...
0 x
-
tvx1
- x 435
Iemand veroordelen zonder een lijk terug te vinden, dat kan. Iemand veroordelen zonder bewijs dat het slachtoffer dood is gaat normaal niet. Ware het niet dat bij een moordzaak de schuldvraag meestal aan een jury gesteld wordt (en dus niet aan de rechter). En die jury bestaat uit mensen zoals jij en ik. En zij beslissen dus over schuld of onschuld.Soapseut schreef:Iemand veroordelen zonder lijk, kan dat eigenlijk?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar als Julia dood zou zijn kan ze toch moeilijk van haar plan om Waldek en Simonne kapot te maken genieten? En dat is toch wel de bedoeling denk ik. Wat heb je er aan als je zelf dood bent en dus niet meer weet of het gelukt is of niet?
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
Ik denk ook dat ze nog leeft, om die reden en omdat ze 5.000 euro heeft afgehaald en zelfmoord plegen kan toch wel goedkoper dan dat...Caligula schreef:Maar als Julia dood zou zijn kan ze toch moeilijk van haar plan om Waldek en Simonne kapot te maken genieten? En dat is toch wel de bedoeling denk ik. Wat heb je er aan als je zelf dood bent en dus niet meer weet of het gelukt is of niet?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Van de andere kant is wraak nemen voor 5000 euro dan ook weer niet zoveel.
Enfin, ik denk echt niet dat ze dood is en ze zit zich waarschijnlijk te verkneukelen over de gebeurtenissen en dan nog niet eens zover van het thuisdorp.
Enfin, ik denk echt niet dat ze dood is en ze zit zich waarschijnlijk te verkneukelen over de gebeurtenissen en dan nog niet eens zover van het thuisdorp.
0 x
Potentia Principatum