Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Peter wat een zak hooi
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
ook aan Lowie begin ik mij steeds meer en meer te ergeren
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Peter, met zijn eeuwige gedram over een tweede kind
Ik krijg er de wubbels van
En Lowie, koloriek ventje (ik heb helaas ook zo'n familielied waar we altijd en eeuwig onze woorden moeten wikken als zijne zelfverklaarde hoogheid op bezoek komt
)

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Adil met zijn pet !
Zelfs moest hij een "jongere" zijn , dan wordt dit toch niet meer gedragen maar op zijn leeftijd

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Mee eens, maar zelfs met vijf petten boven elkaar op zijn hoofd zal Adil niet in mijn erger-top vijf geraken. Beurt afwachtennounake schreef:Adil met zijn pet !![]()
![]()
Zelfs moest hij een "jongere" zijn , dan wordt dit toch niet meer gedragen maar op zijn leeftijd
![]()
![]()

0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Mee eens! Het wordt hoe langer hoe erger!martha schreef:Rosa, wat een ordinair geval
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik erger me eerlijk gezegd meer aan al die ergernissen over die pet dan aan die pet zelf.Captain Cuckoo schreef:Mee eens, maar zelfs met vijf petten boven elkaar op zijn hoofd zal Adil niet in mijn erger-top vijf geraken. Beurt afwachtennounake schreef:Adil met zijn pet !![]()
![]()
![]()
![]()
!

Ik ergerde mij iets meer aan zijn wederhelft. (maar dat is natuurlijk niks nieuws onder de zon.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ze was gisteren maar enkele minuten in beeld en ze was een bron van ergernis voor mij : Emma. 

0 x
-
- Nog geen rang
In mijn ogen is Adil best een jonge man, hoor. "op zijn leeftijd" je praat erover alsof hij tachtig is.nounake schreef:Adil met zijn pet !![]()
![]()
![]()
![]()
En die petten en mutsen draagt hij omdat hij kaal is van boven, en dat kan je als man al op je twintigste overkomen, hoor... daar moet je niet OUD voor zijn

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Als ik denk aan "de man met de pet" denk ik toch vooral aan bompa's van 80 jaar ofzo.Cyper schreef:In mijn ogen is Adil best een jonge man, hoor. "op zijn leeftijd" je praat erover alsof hij tachtig is.nounake schreef:Adil met zijn pet !![]()
![]()
![]()
![]()
En die petten en mutsen draagt hij omdat hij kaal is van boven, en dat kan je als man al op je twintigste overkomen, hoor... daar moet je niet OUD voor zijn

Misschien is Adil zelf gewoon véél te jong om al een pet te dragen.

Ik snap eigenlijk niet dat Arne enerzijds wel laat zien dat hij véél verstandiger is dan die twee trutjes, maar anderzijds toch maar met hen op stap gaat. Ik zou zelfs liever niet met die twee gezien willen worden.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Toon vindt zichzelf zo onweerstaanbaar dat hij verbaasd lijkt als niet iedereen daar zo over denkt. 

0 x
-
- Poster rang 5
Is hij wel veel verstandiger?hannanaske schreef:
Ik snap eigenlijk niet dat Arne enerzijds wel laat zien dat hij véél verstandiger is dan die twee trutjes, maar anderzijds toch maar met hen op stap gaat. Ik zou zelfs liever niet met die twee gezien willen worden.

Langs de andere kant >> tegen Olivia zijn ze dan wel ergerlijk maar Arne zullen ze wel makkelijk rond hun vinger kunnen draaien.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
De winnaar van vandaag (en gisteren)is, met meer dan een neuslengte voorsprong, Tom Dedecker. Hoe dwaas kan je nu eigenlijk zijn? Zelfs Judith toonde vandaag meer verstand en het ging dan nog over haar eigen kinderen. Of 't moest zijn dat de zinsverbijstering van Marianne besmettelijk is voor haar kinderen.
0 x