Ze begon nog net niet op tafel te dansen.
Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren eer het huis terug een stal is, zoals vorige keer.
Of zou ze Nancy nu een full time job geven?

Welke reactie? Ben niet goed mee.Lazylady schreef:Echt ongepast deze reactie.![]()

Summer85 schreef:Wat een arrogant mens is dat toch. Overal gaan verkondigen dat ze blij is dat Marianne gaat verhuizen. Mayra blijft maar vergeten dat ze daar wel gratis en voor niks woont, het huishouden wordt gedaan, er is altijd eten in huis, kinderopvang,...
Veel noten op haar zang!
Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat ze nooit echt gestraft geweest is voor haar daden vorig seizoen.
Dat is nu eens goed gezegd en dat ze nooit gestraft is laat zien hoe er in een soap metChristel schreef:Buiten ondankbaar en onfatsoenlijk, vind ik haar ook ongelofelijk puberaal overkomen zo. Een volwassen vrouw die zo staat te jubelen dat haar schoonmoeder uit huis vertrekt, wijst in mijn ogen maar op 1 ding: een geldwolf.
Anders had ze gewoon zelf haar koffers wel gepakt en een eigen huis gezocht met haar "gezinnetje".
Dat Ann in haar euforie meegaat, vind ik overigens al even treurig...
Christel schreef:Buiten ondankbaar en onfatsoenlijk, vind ik haar ook ongelofelijk puberaal overkomen zo. Een volwassen vrouw die zo staat te jubelen dat haar schoonmoeder uit huis vertrekt, wijst in mijn ogen maar op 1 ding: een geldwolf.
Anders had ze gewoon zelf haar koffers wel gepakt en een eigen huis gezocht met haar "gezinnetje".
Dat Ann in haar euforie meegaat, vind ik overigens al even treurig...

Maar Ann is ALTIJD treurig...Christel schreef:Dat Ann in haar euforie meegaat, vind ik overigens al even treurig...

Wel Mayra mag je ten alle tijden hebben hoor,veel geluk ermee!AnnEnMayra schreef:Mayra en ik zijn soulmates. Ik had nog zo veel hoop...
Spijtig dat de bitch niet gaan vertrekken nu ze geframed is voor moord.