Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door satine »

Wat een klein kind is ze toch - haar reactie toen ze hoorde dat Marianne naar Toscane gaat verhuizen.
Ze begon nog net niet op tafel te dansen. :mrgreen:

Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren eer het huis terug een stal is, zoals vorige keer.
Of zou ze Nancy nu een full time job geven?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, nog even afwachten of Mayra's vreugde niet wat voorbarig is. We hebben dat nog gezien hé.
Wat Nancy betreft, ik denk dat die een fulltime job gaat hebben om al Peter's eigendommen te kuisen.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Echt ongepast deze reactie. :thumbdown: :boo:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Echt ongepast deze reactie. :thumbdown: :boo:
Welke reactie? Ben niet goed mee.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Haar blijdschap omdat " de bitch" voorgoed vertrekt naar Toscane....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ah ok, ik dacht dat het over Caligula of iemand anders z'n reactie hier ging. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Wat een arrogant mens is dat toch. Overal gaan verkondigen dat ze blij is dat Marianne gaat verhuizen. Mayra blijft maar vergeten dat ze daar wel gratis en voor niks woont, het huishouden wordt gedaan, er is altijd eten in huis, kinderopvang,...
Veel noten op haar zang!

Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat ze nooit echt gestraft geweest is voor haar daden vorig seizoen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Buiten ondankbaar en onfatsoenlijk, vind ik haar ook ongelofelijk puberaal overkomen zo. Een volwassen vrouw die zo staat te jubelen dat haar schoonmoeder uit huis vertrekt, wijst in mijn ogen maar op 1 ding: een geldwolf.
Anders had ze gewoon zelf haar koffers wel gepakt en een eigen huis gezocht met haar "gezinnetje".
Dat Ann in haar euforie meegaat, vind ik overigens al even treurig... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Summer
Summer85 schreef:Wat een arrogant mens is dat toch. Overal gaan verkondigen dat ze blij is dat Marianne gaat verhuizen. Mayra blijft maar vergeten dat ze daar wel gratis en voor niks woont, het huishouden wordt gedaan, er is altijd eten in huis, kinderopvang,...
Veel noten op haar zang!

Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat ze nooit echt gestraft geweest is voor haar daden vorig seizoen.

Christel schreef:Buiten ondankbaar en onfatsoenlijk, vind ik haar ook ongelofelijk puberaal overkomen zo. Een volwassen vrouw die zo staat te jubelen dat haar schoonmoeder uit huis vertrekt, wijst in mijn ogen maar op 1 ding: een geldwolf.
Anders had ze gewoon zelf haar koffers wel gepakt en een eigen huis gezocht met haar "gezinnetje".
Dat Ann in haar euforie meegaat, vind ik overigens al even treurig... :thumbdown:
Dat is nu eens goed gezegd en dat ze nooit gestraft is laat zien hoe er in een soap met
de voeten van de trouwe kijkers gespeeld wordt. Ik vind dat niet kunnen.
Christel schreef:Buiten ondankbaar en onfatsoenlijk, vind ik haar ook ongelofelijk puberaal overkomen zo. Een volwassen vrouw die zo staat te jubelen dat haar schoonmoeder uit huis vertrekt, wijst in mijn ogen maar op 1 ding: een geldwolf.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Dat Ann in haar euforie meegaat, vind ik overigens al even treurig... :thumbdown:
Maar Ann is ALTIJD treurig... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Ik heb het ook niet zo voor Mayra, maar had ook zo'n bemoeizieke en betuttelende schoonmoeder (helaas niet zo rijk) dus ik kan het wel begrijpen dat Mayra blij is dat ze op "veilige" afstand zal zitten
0 x
AnnEnMayra
Nog geen rang

Bericht door AnnEnMayra »

Mayra en ik zijn soulmates. Ik had nog zo veel hoop...

Spijtig dat de bitch niet gaan vertrekken nu ze geframed is voor moord.
0 x
Afbeelding
ANN ♥ MAYRA
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Niemand verplicht hen toch om onder hetzelfde dak als Marianne te blijven wonen? Vind dat echt zo'n belachelijke kronkel in het verhaal... :doh:
Ann en Mayra zijn beiden volwassen, dus kunnen zelf bepalen wat ze doen en laten. Op de één of andere manier lukt het ze zelf maar niet om op eigen benen te staan, blijkbaar. Een andere conclusie kan ik daar echt niet aanhangen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

AnnEnMayra schreef:Mayra en ik zijn soulmates. Ik had nog zo veel hoop...

Spijtig dat de bitch niet gaan vertrekken nu ze geframed is voor moord.
Wel Mayra mag je ten alle tijden hebben hoor,veel geluk ermee! :whistle:
Maar van Marianne zijn ze idd nog niet af. Dat is een taaie hé.
En zeg nu zelf, wat belet die 2*******dames om gewoon een huis te kopen,huren,renten,ik weet niet wat gedurende op zijn minst al 2 of 3 seizoenen. Eenvoudig antwoord: ze willen niet! Ann wil bij mamatje blijven. Wat de andere wil is me eigelijk nooit duidelijk geweest. Mss kan ze nog eens op de achterbank van haar taxi gaan zitten...
Voor mij dezelfde conclusie als Christel: ze kunnen of willen het gewoon niet.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Als Mayra er echt zo'n hekel aan heeft om onder hetzelfde dak te wonen als Marianne, hadden de dames inderdaad al lang de nodige stappen kunnen ondernemen.
Marianne heeft hen inderdaad tegen gewerkt, maar Ann en Mayra gaven ook wel heel snel op, vind ik.
Als het echt zo erg is, dan verhuis je.
En in dat appartement van hen, waar ze ook kunnen koken en een leefruimte hebben - daar zijn ze blijkbaar nooit.

Misschien wel omdat het makkelijk is dat het huis proper is als ze thuis komen, boodschappen gedaan, eten op tafel, altijd opvang voor Sandrine, een eigen atelier, een groot huis met een leuke tuin... :whistle:
0 x
Gesloten