Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
PieterVdG
Nog geen rang
x 1

Bericht door PieterVdG »

't Zou pas echt geestig zijn als die undercover een dekmantel is om gewoon corrupt te blijven. "Sorry, korpschef, niks illegaals gevonden!" En Timmeke leefde nog lang, gelukkig én rijk! :D
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Icarus123 schreef: vr 17 jun 2022, 20:59 Tim, die voor de eerste keer ooit is hij de slechterik te slim in Thuis.
Vooralsnog is het vooral Chris die voordeel heeft bij de "samenwerking" met Tim. Bij de alcoholcontrole (anders rijbewijs kwijt), bij de nachtelijke leveringen in zijn hoeve (anders was hij toen al op heterdaad betrapt), bij de politiecontroles 's nachts (idem dito), bij de steekpartij waarbij John gewond werd (en die Tim eigenhandig "geregeld" heeft met de spoedarts), de "moord" op de dader van die steekpartij, waarbij Tim van Chris niks losgekregen heeft...

Stel me ook de vraag hoeveel méér bewijs Tim nog moet verzamelen. De dood van Tanja, de drugs die overal opgeslagen liggen (een huiszoeking in de hoeve zou veel opleveren), de moord op degene die Chris' medewerker John neerstak....

Icarus123 schreef: vr 17 jun 2022, 20:59 Maar blijkbaar worden die fouten kwijtgescholden nu?
Ik vrees dat Tim tegen de korpschef enkel over dat zwart geld gesproken heeft en dat Chris hem chanteerde met Hannah (die even spoorloos was). Wat me wel verbaast is dat dit een eenmansoperatie is (Tim undercover) terwijl het een "grootscheepse operatie" zou moeten zijn.

Nog iets over de clips "Tim undercover". Zijn motivatie om undercover te gaan is omdat hij het té gevaarlijk begon te vinden voor Hannah en Sam. Maar net door undercover te gaan vergroot hij het gevaar voor hen, want Chris heeft duidelijk laten merken dat wie hem stokken in de wielen steekt, op een mooie revanche kan rekenen.
Laatst gewijzigd door Tiboko op za 18 jun 2022, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Allez, Tim is dan toch een goeie flik en geen corrupte ...
0 x
Greet_62
Nog geen rang
x 2

Bericht door Greet_62 »

Oké, nu we weten dat Tim undercover werkt, vraag ik me toch nog enkele dingen af: in hoeverre is de korpschef (en de onderzoeksrechter/magistraat die het grootschalig onderzoek leidt) op de hoogte van het feit dat Tim al langer wist van het vluchtmisdrijf van Joren en Eddy. En het zwart werk dat Sam en Tim bij Chris hebben uitgevoerd. Want met de kennis van die (strafbare) feiten begon Chris Tim te chanteren. Ik ben alleszins benieuwd naar de verklaring hiervoor.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Lijkt me zo klaar als pompwater dat Chris Tim doorheeft. Heeft hij Tim 'ontvoerd' om hem zo ver mogelijk van de eigenlijke transactieplek vandaan te houden en laat hij John de lading aannemen? Of is hij van plan om Tim als levend schild te gebruiken tijdens de levering?

En dan Dieter: ik vind het vreemd dat de korpschef niet meer moeite heeft gedaan om hem te sussen. Weet ze dan niet dat er een evenement plaatsvindt waar Chris, Tim en Dieter tegelijk op zullen aanwezig zijn? En waarom niet gewoon Dieter inlichten?
0 x
Greet_62
Nog geen rang
x 2

Bericht door Greet_62 »

Dieter zag er inderdaad heel vastberaden uit om Chris en Tim te volgen en de goede agent uit te hangen die alles zou oplossen. Ik vrees voor het ergste... met meer info van de korpschef, zou iets ergs vermeden kunnen worden.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En we mogen harry niet vergeten :silent:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Denk dat Tim in een grote valstrik loopt en dat z'n videodagboek wel eens nuttig zou kunnen zijn voor z'n nabestaanden om hem nog een life terug te zien! (sadistisch gedacht!) :-?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat wordt online ook gezegd, Daffy - dat het wel eens zou kunnen dat Tim dat video-dagboek nalaat omdat hij het zelf niet meer zal kunnen vertellen na vanavond.
Ik hoop dat ze er allemaal naast zitten, want ik vind Tim een leuk personage - zijn 'cool' was altijd fijn om te zien.
Ook al begrijp ik heel vaak niet wat hij in Sam ziet :oops: , hij is een van de meest evenwichtige personages van allemaal.
Dus ik hoop hem volgend jaar terug te zien.
En dan liefst met Dieter, want die twee passen wel goed samen.
Zij het dan Dieter als hoofdinspecteur en Tim gedegradeerd, eventueel.
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: vr 24 jun 2022, 17:42 Ik hoop dat ze er allemaal naast zitten,
Hoop ik natuurlijk ook. Er zijn andere personage die ze de wind van achter kunnen geven. Tim is inderdaad een stabiel en rustig personage en vormt met vriend Dieter een goed team. Degradatie is het minste dat hem kan overkomen. Ook Harry zal wel weer spijt hebben moest hem iets overkomen. Spijt dat hij hem met een verkeerd vizier heeft bekeken!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tja :cry:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Mooie scene. Tim en Femke. Eindelijk iemand die echt naar hem luistert en hem uit laat praten.
Bravo Femke.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, heel mooie scène.
Ik ben geen fan van Sam, maar ik hoop toch dat Tim tegen haar ook vertelt wat hij tegen Femke verteld heeft.
En dat Sam dan ook eens luistert, want dat is niet altijd haar sterkste kant.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe Sam daarop reageert vraag ik me af. Als ik haar houding tegenover haar moeder zie weet ik het nog niet zo.
Ze bedoelt het allemaal goed en het is ook nogal wat alles tegelijk, maar ze heeft de rust niet om het te hanteren. Ze wil dingen DOEN en dat is niet altijd slim.
We wachten af.Wat Femke deed was op dat moment precies wat hij nodig had, maar Femke staat er natuurlijk verder vanaf dan Sam
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat Viv, Thilly of zelfs Paulien hem ook op dezelfde begripvolle manier aanhoord zouden hebben.

Hét probleem van Tim is dat zijn vrouw geen tijd heeft om serieus met hem te praten. Ten huize Cremers moet nu eenmaal alles in sneltrein vaart vooruit gaan.
0 x
Plaats reactie