Jessica Engels (Ditte Jaspers)
- Flower-Power
- Poster rang 2
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
Ik vraag me af of het wel een goed idee is dat Jessica in zee is gegaan met Nancy betreffende Mayra
Want.... heb zo het vermoeden dat dit fout gaat lopen zeker omdat Nancy er bij betrokken is,
en anderzijds denk ik ook dat ze Mayra serieus onderschatten en dat die sneller het spelletje door
zal hebben dan Nancy denkt. Als dat maar goed afloopt.....
Want.... heb zo het vermoeden dat dit fout gaat lopen zeker omdat Nancy er bij betrokken is,
en anderzijds denk ik ook dat ze Mayra serieus onderschatten en dat die sneller het spelletje door
0 x
-
- x 435
Nee, ik ben ervan overtuigd dat 't een heel slecht idee is, maar 't zal weer voor wat spanning zorgen. Goed voor een 4-tal afleveringen?Flower-Power schreef:Ik vraag me af of het wel een goed idee is dat Jessica in zee is gegaan met Nancy betreffende Mayra
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Een 4-tal maar? Ik had geschat op minstens 10.ikke schreef:Nee, ik ben ervan overtuigd dat 't een heel slecht idee is, maar 't zal weer voor wat spanning zorgen. Goed voor een 4-tal afleveringen?

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Nancy en Jessica laten het er niet bij en hoe of in hoeveel afleveringen het zal uitdraaien zien we dan wel.
Ze doen tenminste iets.
Ze doen tenminste iets.
0 x
-
- x 435
Ze waren beter samen naar de politie gegaan om klacht neer te leggen. Nu maken ze'r een klucht van.Linne schreef:Nancy en Jessica laten het er niet bij en hoe of in hoeveel afleveringen het zal uitdraaien zien we dan wel.
Ze doen tenminste iets.

0 x
-
- x 435
Zonder bewijs?ikke schreef:Ze waren beter samen naar de politie gegaan om klacht neer te leggen. Nu maken ze'r een klucht van.Linne schreef:Nancy en Jessica laten het er niet bij en hoe of in hoeveel afleveringen het zal uitdraaien zien we dan wel.
Ze doen tenminste iets.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,zonder bewijs was het natuurlijk woord tegen woord. Maar dat plan dat ze nu willen doen lijkt me toch ook niet ideaal.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
En al zeker niet als ze ongemerkt met haar "fablet" moet filmen.Caligula schreef:Ja,zonder bewijs was het natuurlijk woord tegen woord. Maar dat plan dat ze nu willen doen lijkt me toch ook niet ideaal.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Een valstrik plannen en het risico lopen om dan te horen te krijgen dat Jessica het uitgelokt heeft, dat levert dus ook geen bewijs.Lazylady schreef:Zonder bewijs?ikke schreef:Ze waren beter samen naar de politie gegaan om klacht neer te leggen. Nu maken ze'r een klucht van.Linne schreef:Nancy en Jessica laten het er niet bij en hoe of in hoeveel afleveringen het zal uitdraaien zien we dan wel.
Ze doen tenminste iets.
't Is sowieso woord tegen woord, en wachten met aangifte te doen(al dan niet met of zonder bewijzen) speelt niet in Jessica's voordeel.
"Peppie en Kokkie" hebben het verknoeid, vrees ik.
Laatst gewijzigd door ikke op vr 03 feb 2017, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik ben er nog niet helemaal uit of ze dat hele gedoe nu als grap bedoelen of ze het echt serieus menen. 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Jessica zou beter ver van nancy blijven ! Die maakt alles nog erger met haar onwaarschijnlijke plannetjes 

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Helemaal mee eens.nounake schreef:Jessica zou beter ver van nancy blijven ! Die maakt alles nog erger met haar onwaarschijnlijke plannetjes
Al bedoeld Nancy het wel goed (zoals steeds)
Jammer dat Jessica niet wat meer zelfvertrouwen heeft.
Dan kon ze meer van zich afbijten en vooral ook tegen Nancy zeggen dat het genoeg is geweest.
0 x
-
- Poster rang 1
ehm Peppie en kokkie die klacht gaan indienen bij sus en klus ? dat geeft nog stof voor jaren Thuis !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Aan de andere kant: wat heeft ze te verliezen?Flower-Power schreef:Helemaal mee eens.nounake schreef:Jessica zou beter ver van nancy blijven ! Die maakt alles nog erger met haar onwaarschijnlijke plannetjes
Al bedoeld Nancy het wel goed (zoals steeds)
Jammer dat Jessica niet wat meer zelfvertrouwen heeft.
Dan kon ze meer van zich afbijten en vooral ook tegen Nancy zeggen dat het genoeg is geweest.
Op dit moment krijgt Mayra schijnbaar gelijk en Jessica is haar twee leuke jobs kwijt.
En ze mag Sandrine niet meer zien.
0 x