Spoiler! (Geen bronvermelding)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:Want van Jef Hoogmartens is geweten dat die niet in Thuis zal blijven.
Bron?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:
Omega schreef:Want van Jef Hoogmartens is geweten dat die niet in Thuis zal blijven.
Bron?
is oa gepost geweest door twitter account van thuis, maar vind het niet meteen terug

ook in andere artikels gezegd :
http://www.story.be/nieuws/bekend-vlaan ... ign=buffer
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

tvx1 schreef:In het filmpje van volgende week in Thuis zagen we heel duidelijk Franky die nog steeds door Jef Hoogmartens gespeeld wordt, dus er is dus al één officieel spoiler die niet blijkt te kloppen.
Was dat zo duidelijk dan? Ik moet zeggen dat ik eens terug gespoeld had om nog es te dubbelchecken en kon er eerlijk gezegd weinig van maken. Ik kon alleen maar zien dat het geen meisje/vrouw was.
Ik zou dus niet durven zeggen dat het Jef Hoogmartens was, het kon ook iemand anders zijn.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

hannanaske schreef:
tvx1 schreef:In het filmpje van volgende week in Thuis zagen we heel duidelijk Franky die nog steeds door Jef Hoogmartens gespeeld wordt, dus er is dus al één officieel spoiler die niet blijkt te kloppen.
Was dat zo duidelijk dan? Ik moet zeggen dat ik eens terug gespoeld had om nog es te dubbelchecken en kon er eerlijk gezegd weinig van maken. Ik kon alleen maar zien dat het geen meisje/vrouw was.
Ik zou dus niet durven zeggen dat het Jef Hoogmartens was, het kon ook iemand anders zijn.
't was wel degelijk Jef Hoogmartens, heb die gisteren nog gezien en herkende hem meteen, heeft een iets ander kapsel tegenwoordig
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

hannanaske schreef:
Ik ben blij dat ik niet alleen ben... Hier ook teruggespoeld.
Ik vond wel dat hij trekken van Jef Hoogmartens had, maar dacht niet dat hij het was. Het laatste waarin ik hem zag spelen was Amateurs en daarin leek hij nog fel op hoe hij bij zijn vorige passage in Thuis uitzag. En dat is toch wel een verschil met nu.
En dan nog van opzij gefilmd. Had nu nog zijn hele gezicht in beeld geweest, het was wat duidelijker geweest...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik kom bewust hier kijken wie het goed gezien meent te hebben, want ik zag echt niet wie deze Frankie was. Ik dacht zelfs het postuur van de vorige Frankie erin te zien, die tengerder was dan de laatste versie. Die vorige (sorry kom even niet op de naam) had overigens een betere kandidaat geweest voor 'verbouwing'. Fijner gebouwd en minder stoer.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Ik kom bewust hier kijken wie het goed gezien meent te hebben, want ik zag echt niet wie deze Frankie was. Ik dacht zelfs het postuur van de vorige Frankie erin te zien, die tengerder was dan de laatste versie. Die vorige (sorry kom even niet op de naam) had overigens een betere kandidaat geweest voor 'verbouwing'. Fijner gebouwd en minder stoer.
Ik vermoed dat je Braam Verreth voor hebt? Als ik me goed herinner heb ik onlangs gelezen dat hij zijn intreden zal doen/gedaan heeft in Familie. In het filmpje voor volgende week heb ik Jef Hoogmartens niet herkend. Op zijn Twitter las ik echter het volgende: "Franky back from Hollywood...#Bomansisbackbitches" Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk Jef Hoogmartens was. Hoewel. Afwachten tot maandag zeker...

Bron: https://twitter.com/jifdendekke
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jonathan schreef:
Ik vermoed dat je Braam Verreth voor hebt? Als ik me goed herinner heb ik onlangs gelezen dat hij zijn intreden zal doen/gedaan heeft in Familie. In het filmpje voor volgende week heb ik Jef Hoogmartens niet herkend. Op zijn Twitter las ik echter het volgende: "Franky back from Hollywood...#Bomansisbackbitches" Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk Jef Hoogmartens was. Hoewel. Afwachten tot maandag zeker...

Bron: https://twitter.com/jifdendekke
Volgens mij is dat niet het officiële twitteraccount van Jef Hoogmartens, maar soit. Ik herkende toch heel duidelijk Jef in het filmpje aan het postuur en de gelaatstrekken, ook al was het enkel van de zijkant te zien.
0 x
Anubis4ever1
Nog geen rang

Bericht door Anubis4ever1 »

Ik ben er ook 100% zeker van dat het Jef Hoogmartens was, ik herkende hem meteen aan het klein beetje gezicht dat eventjes te zien was.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Volgens mij was het inderdaad Jef Hoogmartens.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

dat wil toch niets zeggen, de acteur Maxim De Winne maakte toch ook heel kortstondig zijn come back. Net zoals het personage Katrien even terug opdook. Wellicht zal Jef Hoogmartens nu gewoon even terugkomen om enkele 'zaken' in gang te steken, wat ophef veroorzaken en dan weer verdwijnen. al dan niet komt hij dan later terug in een andere hoedanigheid. Als tenminste de speculatie rond zijn genderoperatie klopt.
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Dat is totaal absurd, dat lowie de zoon is van frank.
De scearisten, moeten ook nog wat toekijken op enige geloofwaardigheid in verhaal, en vooral hun oudere kijkers niet teveel choqueren!
Men geeft en men neemt
Zoals nu Luc iedereen verwenst, zo zal je zien in de seizoensfinale dat Luc terug een heldendaad doet
Zo een belangrijk hoofdpersonage zal men niet gauw uit verhaal schrijven
En william is Henri niet, william gaat voor een tijdje meedraaien in thuis
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Het is gewoon het 20 ste seizoen van thuis
En daarom passeren enkele oude bekenden de revue
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Barbera schreef:En william is Henri niet, william gaat voor een tijdje meedraaien in thuis
Dat wil toch niks zeggen.
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Als je nieuws van thuis wat volgt, dan weet je dat er binnenkort 2 nieuwe personages inkomen, tijdelijk
Een cipier en de handlanger van Helene
Wie de handlanger is van Helene, staat al ergens te lezen

Hoe ik aan mijn informatie kom? Je zal zien of klopt,he!
Misschien zet ik er doelbewust wel ergens een leugentje in

1 van de acteurs van thuis, vindt mijn spoilers alvast geweldig
0 x
Gesloten