Lena Blondeel (Katrien Vandendries)
-
- Nog geen rang
- x 7
Re: Lena Blondeel (Katrien Vandendries)
Donderdag had ze toch al tegen Olivia gezegd dat de kans bestond dat ze haar werk kwijt was, dus ik veronderstel dat dit nu ook gebeurd is.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
correct... ze kan misschien gaan solliciteren in de zus & zodeborah1 schreef:Donderdag had ze toch al tegen Olivia gezegd dat de kans bestond dat ze haar werk kwijt was, dus ik veronderstel dat dit nu ook gebeurd is.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dan heb ik dat donderdag ook gemist.Moet toch eens beter opletten 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Yep...ze sprak over afvloeiingen op haar werk. Zo schitterend zal haar boek dus ook niet geweest zijn!
Dju toch. De studenten wisten het nochtans al!
Dju toch. De studenten wisten het nochtans al!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
Ben ook erg benieuwd welke toer zij nu zal opgaan..
Fulltime in de frens beginnen lijkt me niet echt een optie?
Fulltime in de frens beginnen lijkt me niet echt een optie?
0 x
-
- x 435
Tja, moeilijk mee te leven met een personage dat je van haar noch pluim kent. Jammer dat ze haar werk kwijt is, misschien kan ze nu komen werken op de set van Thuis?
Gemeen, ik weet het, maar tegenwoordig zijn er wel erg veel randpersonages die maar een beetje af en aan lopen.

Gemeen, ik weet het, maar tegenwoordig zijn er wel erg veel randpersonages die maar een beetje af en aan lopen.
0 x
-
- Poster rang 5
Maar als ze hun werk verliezen in Thuis wil dat meestal zeggen dat ze een grotere rol gaan krijgen. 
Niets gebeurt zomaar in Thuis, dus zou me nog niet verwonderen dat ze straks voor Luc gaat werken ofzo.

Niets gebeurt zomaar in Thuis, dus zou me nog niet verwonderen dat ze straks voor Luc gaat werken ofzo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Voor de Luc gaan werken? Oei,oei toch!
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
In de zus en zo is er onlangs ook een plaats vrijgekomen
0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Laat degene die willen speculeren maar hun gang gaan, en liefst in het speculatietopic.Summer85 schreef:Maar Lena past toch nergens??
Lena is nog niet werkloos...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ben je daar zeker van? Ik had vrijdag de indruk van wel...ikke schreef:Lena is nog niet werkloos...
0 x
-
- x 435
Als dat zo is, dan ga ik ervan uit dat ze bezig is met haar vooropzeg. En als ik het mis heb, dan is ze toch niet helemaal werkloos, want 't is och zo druk in "De Frens".satine schreef:Ben je daar zeker van? Ik had vrijdag de indruk van wel...ikke schreef:Lena is nog niet werkloos...

0 x
-
- Poster rang 5
Woeps, al van 19 mei dat deze topic nog gebruikt is. Er zijn er precies weinigen die wakker liggen van het mogelijke vertrek van Lena uit Thuis.
Nu vind ik het wel niet zo geloofwaardig dat ze direct de job van haar leven zou vinden in New York, maar kom. Kan er me er wel iets bij voorstellen dat je als veertiger al snel afgeschreven wordt in een moeilijke sector.

Nu vind ik het wel niet zo geloofwaardig dat ze direct de job van haar leven zou vinden in New York, maar kom. Kan er me er wel iets bij voorstellen dat je als veertiger al snel afgeschreven wordt in een moeilijke sector.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4
Eerlijk gezegd, ik zal er niet om treuren , dat ze vertrekt.. Voor mij past ze niet bij Jens, en niet echt in de soap. Ze is dan wel de adoptiemoeder van Olivia , maar hoeveel scenes speelt ze met haar , of met anderen, buiten Jens en Paulien?lord F. schreef:Woeps, al van 19 mei dat deze topic nog gebruikt is. Er zijn er precies weinigen die wakker liggen van het mogelijke vertrek van Lena uit Thuis.![]()
Ze geeft me ook de indruk dat ze zich echt wel te goed vindt, om in een café te werken!
0 x