Dit is heel ongeloofwaardig, dat moet één van de elementaire zaken zijn die men normaal gezien leert in een opleiding voor fotograaf/fotografe. Je publiceert simpelweg geen foto's van mensen zonder schriftelijke toestemming. Ze mag haar carrière als fotografe vergeten en dat haar relatie eraan kapot gaat, vind ik helemaal niet verwonderlijk. Ze mag al blij zijn als hij er geen rechtszaak van maakt, mijn gedacht!satine schreef:Ik had ook wel wat te doen met Pauline, but she had it coming...
Niet slim van haar carrière (of: een vage belofte ivm met meer opdrachten) voor haar vriend te laten komen.
Ik vond het dan ook heel begrijpelijk van Adil - uiteindelijk zijn ze nog niet zo lang samen en dit is toch wel een situatie die hem erg doet twijfelen of zij haar woord wel houdt.
Ik zou mijn relatie ook niet verder laten kabbelen alsof er niks gebeurd is.
Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
-
- x 435
Re: Adil (Nawfel Bardad-Daidj)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Absoluut en dat boek moest normaal uit de circulatie .ikke schreef:Dit is heel ongeloofwaardig, dat moet één van de elementaire zaken zijn die men normaal gezien leert in een opleiding voor fotograaf/fotografe. Je publiceert simpelweg geen foto's van mensen zonder schriftelijke toestemming. Ze mag haar carrière als fotografe vergeten en dat haar relatie eraan kapot gaat, vind ik helemaal niet verwonderlijk. Ze mag al blij zijn als hij er geen rechtszaak van maakt, mijn gedacht!satine schreef:Ik had ook wel wat te doen met Pauline, but she had it coming...
Niet slim van haar carrière (of: een vage belofte ivm met meer opdrachten) voor haar vriend te laten komen.
Ik vond het dan ook heel begrijpelijk van Adil - uiteindelijk zijn ze nog niet zo lang samen en dit is toch wel een situatie die hem erg doet twijfelen of zij haar woord wel houdt.
Ik zou mijn relatie ook niet verder laten kabbelen alsof er niks gebeurd is.
0 x
-
- Poster rang 4
Pauline kreeg iets minder verstand mee om zich volwassen te gedragen.Ze heeft een goed karakter
maar volwassen worden in de betekenis verantwoordelijkheid voor uw daden zal niet lukken.
Ze mist zelfs de elementaire nieuwsgierigheid om zich in haar lief te interesseren zodanig dat ze iets
over zijn verleden, kultuur, godsdienst of noem maar op weet = begrijpt is er niet bij.
Ze is wel lief maar mist inzicht.Ik geloof niet dat ze echt weet waar het in de wereld om draait.
Dit is geen verwijt want ze is de dochter van Julia die toch lief Louis opnam.
Dus qua karakter niet slecht maar nu met Adil en dat boek was ze ongelooflijk stom.
maar volwassen worden in de betekenis verantwoordelijkheid voor uw daden zal niet lukken.
Ze mist zelfs de elementaire nieuwsgierigheid om zich in haar lief te interesseren zodanig dat ze iets
over zijn verleden, kultuur, godsdienst of noem maar op weet = begrijpt is er niet bij.
Ze is wel lief maar mist inzicht.Ik geloof niet dat ze echt weet waar het in de wereld om draait.
Dit is geen verwijt want ze is de dochter van Julia die toch lief Louis opnam.
Dus qua karakter niet slecht maar nu met Adil en dat boek was ze ongelooflijk stom.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Steekt graag haar neus in andermans zaken, misschien moet ze zich meer op haar eigen zaken concentreren b.v. op haar fotografie en alle ins en outs daarvan. Maar ze heeft geen naar karakter. En Adil is een liefje, omdat hij het haar vergeeft en dat is niet niks.
0 x
-
- x 435
Zeg, heeft er niemand gemerkt dat Adil een rare kop trok toen hij dat hoorde van de verdwenen onderbroek en dat die rare kop Louis niet is ontgaan? Als ze dat zo flagrant duidelijk filmen, willen ze daar toch iets mee bedoelen... Neen?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
We weten toch dat in Thuis in zulke gevallen eerst iedereen verdacht wordt gemaakt.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dus vermits nu met de verdachtmakingen gestart is, zal het uiteindelijk over méér dan over een slechte grap of een onschuldige plagerij gaan?
0 x
-
- Poster rang 4
Adil toonde zich vanavond wijs en beschermde Pauline tegenover zijn moeder.
Dikke proficiat ! Toch begrijpelijk dat zijn moeder kwaad is. Zij krijgt reacties
terwijl ze van niks wist.Leuk. Sorry, geen medelijden met Pauline.
Lena is nu nergens te bekennen en Jens houdt zich bang ver van alles.
Dikke proficiat ! Toch begrijpelijk dat zijn moeder kwaad is. Zij krijgt reacties
terwijl ze van niks wist.Leuk. Sorry, geen medelijden met Pauline.
Lena is nu nergens te bekennen en Jens houdt zich bang ver van alles.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Lena en Jens zijn ook schuldig aan dat hele gedoe.Waarom moest die tent ook nog vol gehangen worden met die posters? Kan er dan niemand tegen die Lena op?
0 x
-
- Poster rang 5
Maar daar lag het niet aan wellicht.jessie V. schreef:Lena en Jens zijn ook schuldig aan dat hele gedoe.Waarom moest die tent ook nog vol gehangen worden met die posters? Kan er dan niemand tegen die Lena op?

Lena werkt blijkbaar voor een kapitaalkrachtige uitgeverij, want zo'n grote reclamecampagne voor een boek zie ik toch zelden (dat ze er zelfs flyers over bij de krant steken).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Daar lag het inderdaad niet aan maar het hielp wel mee. En waarom was dat nodig? En waarom vond iedereen dat goed?
Soms begrijp ik dingen echt niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Van de andere kant moet ik Adil's houding wel bewonderen. Tegen zijn moeder ingaan en een oplawaai krijgen van zijn broer en toch het opnemen voor Paulien,bravo. Ik hoop dat Paulien het waard is, ik betwijfel het.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Daarvoor moet je het vanuit Lena haar standpunt bekijkenjessie V. schreef:Daar lag het inderdaad niet aan maar het hielp wel mee. En waarom was dat nodig? En waarom vond iedereen dat goed?

De auteur van dat boek zal bijvoorbeeld wel enorm blij zijn met zoveel aandacht voor z'n boek.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Maar natuurlijk, alleen de geur van schandaal gaat de oplage vergroten. Stom wijf.lord F. schreef:Daarvoor moet je het vanuit Lena haar standpunt bekijkenjessie V. schreef:Daar lag het inderdaad niet aan maar het hielp wel mee. En waarom was dat nodig? En waarom vond iedereen dat goed?
Soms begrijp ik dingen echt niet.>> zo'n grootse reclamecampagne dient uiteraard om ervoor te zorgen dat het boek de nodige aandacht krijgt, dat het goed verkoopt. In dit geval ten koste van Adil, maar dat was voor Lena maar bijzaak in vergelijking met de voordelen van die campagne.
![]()
De auteur van dat boek zal bijvoorbeeld wel enorm blij zijn met zoveel aandacht voor z'n boek.
0 x
Potentia Principatum