Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- Poster rang 5
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Hela, Tim is wel dé superflik van Thuis hé. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ja ik moet toegeven dat Tim wel een beetje hmm...saai overkomt.ranske schreef:Haar type wil meer af en toe vonken, spanning, avontuur.
Maar om nu direct de kleren van Toon's lijf te rukken...
Persoonlijk zou ik het liever andersom zien,maar goed.

0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk niet dat Sam iemand wil waar even veel vuur in zit als wat ze zelf heeft.
Ze wil een brave man, eentje die voor haar klaar staat en die zich zonder het zelf te weten, door haar laat domineren.
Ze zoekt dus geen vonken en avontuur en spanning bij een ander, die maakt ze wel zelf.
Haar man moet haar met haar twee voeten op de grond houden.
Ze wil een brave man, eentje die voor haar klaar staat en die zich zonder het zelf te weten, door haar laat domineren.
Ze zoekt dus geen vonken en avontuur en spanning bij een ander, die maakt ze wel zelf.
Haar man moet haar met haar twee voeten op de grond houden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Sam zit maar door te razen over haar nieuwe aankoop, terwijl Tim net bijna overhoop geschoten is. "O, ja, jij hebt het ook moeilijk, maar kijk nou even naar het huis" 

0 x
-
- x 435
Je ziet: het zal nooit blijven duren tussen die twee.jessie V. schreef:Sam zit maar door te razen over haar nieuwe aankoop, terwijl Tim net bijna overhoop geschoten is. "O, ja, jij hebt het ook moeilijk, maar kijk nou even naar het huis"
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,een nieuw kleedje zal net niet voldoende zijn denk ik. 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Soms vraag ik mij nu eigenlijk af wat Sam zelf allemaal doet. "Haar" mannen lijken al het werk voor dat nieuwe huis te mogen doen... en dan nog in een maand!
0 x
-
- Poster rang 5
De zakelijke leiding? Ze zal wel genoeg werk hebben zeker?Lazylady schreef:Soms vraag ik mij nu eigenlijk af wat Sam zelf allemaal doet. "Haar" mannen lijken al het werk voor dat nieuwe huis te mogen doen... en dan nog in een maand!
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En opeens is er geen andere "werf" meer ....Lazylady schreef:Soms vraag ik mij nu eigenlijk af wat Sam zelf allemaal doet. "Haar" mannen lijken al het werk voor dat nieuwe huis te mogen doen... en dan nog in een maand!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Genoeg werk? Ze heeft 3 mensen in dienst, die allemaal in HAAR huis werken, blijkbaar.
En als ze op 'prospectie' geweest is, dan mogen 'de mannen' daarna ergens een boom gaan uitdoen...
Maar in Thuis heeft ze daar wel een fulltime job mee...
En als ze op 'prospectie' geweest is, dan mogen 'de mannen' daarna ergens een boom gaan uitdoen...
Maar in Thuis heeft ze daar wel een fulltime job mee...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,veel heb ik ze nog niet zien doen,behalve werk "verdelen" en Tim op de meest ongepaste momenten lastig te vallen.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
En ik had gehoopt om vanavond te weten te komen, wat er achter haar " ik wil geen kinderen" schuilgaat... maar niks!
0 x
-
- Poster rang 5
ja, we weten alleen dat Tim wel erg meegaand is.annekeHU schreef:En ik had gehoopt om vanavond te weten te komen, wat er achter haar " ik wil geen kinderen" schuilgaat... maar niks!

0 x
-
- Nog geen rang
Vreemd dat ze altijd vrij makkelijk toegeeft aan Luc om Toon uit te lenen. Op andere momenten is die zo toegeeflijk niet en staat ze veel meer op haar strepen ...
0 x