Glenny schreef:de vorige was ook handiger om er personages uit te knippen en aan toe te voegen... Hier zitten toch altijd meerdere acteurs in 1 beeld.
zover ik mij nog herinner is er in de 2 jaar durende periode dat deze intro, de latere was onder dezelfde thema, slechts één personage uitgeknipt , ik ga het uiteraard niet verklappen wie het is
Bwa, dat de vorige handiger was >> het was nu ook niet dat ze hem vaak wijzigden.
En idd, Luc gaat er ooit uit en Kevin zal dan wellicht in de plaats komen.
Grappig trouwens van die besnijdenis >> als kind dacht ik altijd dat ze er dan de piemel afsneden.
Nelly heeft plots lang haar. de vorige keer dat ik haar in Wittekerke zag was haar kapsel nog heel kort. Het is nu wel een nieuwe jaargang dat gestart werd (het vooraf en de intro spoel ik gewoon door) maar zo rap groeien haren toch niet. Kan er zelf van meespreken, toen ik 2012 om medische redenen mijn haar had moeten kortknippen. Het heeft toch 2 jaar geduurd eer ik terug mijn lange manen had.
Glenny schreef:de vorige was ook handiger om er personages uit te knippen en aan toe te voegen... Hier zitten toch altijd meerdere acteurs in 1 beeld.
zover ik mij nog herinner is er in de 2 jaar durende periode dat deze intro, de latere was onder dezelfde thema, slechts één personage uitgeknipt , ik ga het uiteraard niet verklappen wie het is
Bwa, dat de vorige handiger was >> het was nu ook niet dat ze hem vaak wijzigden. En idd, Luc gaat er ooit uit en Kevin zal dan wellicht in de plaats komen.
Grappig trouwens van die besnijdenis >> als kind dacht ik altijd dat ze er dan de piemel afsneden.
dat klopt inderdaad, maar hij wordt dus vervangen.... er is ook een personage dat echt uit de intro geknipt wordt....
Olivier was weer gisteren : "ah, de lichte brigade is er" (toen Luc binnenkwam).
Die ontvoering heeft m.i. nu lang genoeg geduurd. En wat ik me afvraag : draagmoederschap : hebben ze dat item ooit gehad in Thuis ? Ja, sandrientje maar in mijn ogen was dat geen zuivere draagmoederschap.
martha schreef:Olivier was weer gisteren : "ah, de lichte brigade is er" (toen Luc binnenkwam).
Die ontvoering heeft m.i. nu lang genoeg geduurd. En wat ik me afvraag : draagmoederschap : hebben ze dat item ooit gehad in Thuis ? Ja, sandrientje maar in mijn ogen was dat geen zuivere draagmoederschap.
Je hebt gelijk, wat in Thuis is gebeurd i.v.m. de draagmoederschap van Peggy, is eigenlijk het gevolg van wat Sam en co tot Elke haar verstand willen brengen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
martha schreef:Olivier was weer gisteren : "ah, de lichte brigade is er" (toen Luc binnenkwam).
Bwa, die ontvoering maakt het nog boeiend. Olivier kan wat mij betreft niet genoeg de show stelen in Wittekerke.
Er zitten ook al genoeg doorspoelmomenten in zoals met dat huwelijksbureau en dat pedofielenverhaal.
In Thuis was het gewoon adoptie trouwens, maar met gelijkaardige gevolgen wellicht.
Ik moet zeggen, ik had wel meer verwacht van de terugkeer van Tim. Ik had me erg op verheugd op zijn terugkeer (omdat ik mij hem herinnerde van in het begin van de serie, toen Jean en Etienne Sneyers nog meededen), maar ik vond het op de ene of de andere manier wat tegenvallen. En toch vind ik het dan weer jammer dat hij nu al weer weg is.
En die nieuwe intro heb ik vandaag pas voor het eerst gezien, wow dat zal toch even wennen worden