Sanneke schreef:Weet iemand toevallig nog wat voor straf Kurt had gekregen toen bij Waldek had neergeslagen?
En Femke zit daar ook enkel maar omdat ze de voorwaarden voor haar voorwaardelijke straf geschonden heeft. Kan de rest ook nog overkomen. Ook Kurt.Tiboko schreef:Enkel Femke zit effectief in de gevangenis, wat zij gedaan had was volgens de scenaristen dan ook honderd keer erger dat wat Luc, Lowie of Gie uitgespookt hebben
Ik dacht... dat 't hier 't topic is van Kurt, wat komt Femke hier dan doen?Amiche schreef:Ik dacht dat Fem 'zat' vanwege zwanger zijn .....![]()
ikke schreef:Ik dacht... dat 't hier 't topic is van Kurt, wat komt Femke hier dan doen?
Dat weet ik niet zo zeker. Die klappen aan Waldek zijn toch ook een deel van de reden waarom Marianne hem niet als donor ziet zitten, en haalde Ann dat ook niet op? Die kleine zal/zou ook de genen van Kurt meekrijgen, hé? En hij mag dan al intelligent en knap bevonden worden, zijn karakter is niet zo goed.Amiche schreef:ikke schreef:Ik dacht... dat 't hier 't topic is van Kurt, wat komt Femke hier dan doen?
sorry - ik reageerde op de voorgaande met proberen de serieuze discussie over strafmaat e.d. te verluchtigen.
dus de klappen aan Waldek zullen helemaal niet meer meespelen.