Guy De Herdt (Erik Goris)
-
- Poster rang 1
- x 15
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Ja maar de laatste tijd is er toch wel een zwerm van personages die introduceerd worden om een misdaad te plegen en daarna opieuw te verdwijnen of om te sterven.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Nerveus als hij er bij loopt, maakt hij zichzelf wel erg verdacht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Je vergeet dat wij iets weten dat de personages niet wetenCrackers schreef:Nerveus als hij er bij loopt, maakt hij zichzelf wel erg verdacht.

Guy maakt zich absoluut niet verdacht mijn gedacht

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Ik heb mij gisterenavond zitten afvragen dat toen Fien en Guy afspraken, Madeleine (dat oud vrouwtje) het niet gehoord heeft ?
0 x
- lml
- Nog geen rang
Maar ze kon zich toch slecht dingen herinneren? Daarom was ze daar toch naar toe gegaan. Maar theoretisch kan het natuurlijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Het kan, maar als Guy zegt dat Fien nooit is komen opdagen, in combinatie met de 'ruzie' die Rafael met haar had....
Ik denk niet dat dit Guy meteen verdacht zou maken.
Ik denk niet dat dit Guy meteen verdacht zou maken.
0 x
- lml
- Nog geen rang
Volgens mij ook niet. Maar ze moeten eerst Fien nog vinden. Dat zal nog wel een tijdje duren denk ik.
0 x
-
- x 435
de ware toedracht zal misschien zelfs nooit uitkomen, ik weet niet of ik dat erg zou vinden, Fien wordt er niet beter van als Guy in de gevangenis vliegt
ergens hoop ik dat Guy zijn leven opnieuw in handen neemt, een nieuwe start
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Nee, Fien wordt er niet beter van - maar iemand anders wordt er misschien wel slechter van? Rafaël bijvoorbeeld?
En ik voel weinig sympathie voor zijn personage, maar het is net zoals met Marianne: mensen hoeven niet op te draaien voor de dingen die een ander doet.
En ik voel weinig sympathie voor zijn personage, maar het is net zoals met Marianne: mensen hoeven niet op te draaien voor de dingen die een ander doet.
0 x
- lml
- Nog geen rang
Uiteindelijk wordt degene die de oorzaak is van iets, altijd gestraft op de één of andere manier. Dus Guy zal uiteindelijk ook wel gepakt worden. Maar intussentijd zullen anderen de schuld krijgen. Zoals Rafaël en misschien ook wel Bram.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
beetje kort door de bocht vind ik. Toen Dutroux levenslang achter de tralies vloog, werden Ann en Eefje er ook niet beter van...Wallanderjunior schreef:de ware toedracht zal misschien zelfs nooit uitkomen, ik weet niet of ik dat erg zou vinden, Fien wordt er niet beter van als Guy in de gevangenis vliegt

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
-
- Poster rang 1
- x 15
Tja ik weet het niet. Hij was toch wel erg koel eens hij van de schok bekomen was. Misschien heeft hij "de smaak" te pakken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ja dat zou wel eens kunnen. De eerste moord is altijd de moeilijkste heb ik Jef Vermassen (dé autoriteitSandertje schreef:Tja ik weet het niet. Hij was toch wel erg koel eens hij van de schok bekomen was. Misschien heeft hij "de smaak" te pakken.

0 x
-
- x 435
toegegeven, ik ben daar uit de bocht gevlogen, Guy kan dit niet ongestraft doen maar ik hoop wel dat hij na zijn straf nog kans krijgt om zich te herpakkenCrackers schreef:beetje kort door de bocht vind ik. Toen Dutroux levenslang achter de tralies vloog, werden Ann en Eefje er ook niet beter van...Wallanderjunior schreef:de ware toedracht zal misschien zelfs nooit uitkomen, ik weet niet of ik dat erg zou vinden, Fien wordt er niet beter van als Guy in de gevangenis vliegt
0 x