Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik zou het jammer vinden mocht Femke het niet overleven. Femke heeft altijd zo hard moeten knokken en ze leek altijd te verliezen (door zichzelf meestal maar ja). Ze was nu eens goed bezig. Ach ja we zullen zien!!
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
- Poster rang 1
- Spoiler: Bekijk
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Ganja
- Poster rang 3
Als ik Femke was dan trok ik de stekker uit bij Raf zijn we er ineens van af - hi hi dat rijmt 

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
IDD. Ik dacht ook even: dat zou leuk zijn als Peter die Rafael nu zou proberen te vermoorden.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad! En aan Femke's reactie te zien, zou ze daar op dit moment ook niet zoveel bezwaar tegen gehad hebben.
Jammer dat Peter daar weer niet aan dacht..

Jammer dat Peter daar weer niet aan dacht..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Nee, die stond daar gewoon te kijken....
Femke komt in paniek een ziekenhuiskamer uitgestormd en Peter staat daar wat rond te draaien.
Trek daarmee ten oorlog

Femke komt in paniek een ziekenhuiskamer uitgestormd en Peter staat daar wat rond te draaien.
Trek daarmee ten oorlog

0 x
-
- x 435
Heel realistisch, hé?! Peter heeft totaal geen reflexen?satine schreef:Nee, die stond daar gewoon te kijken....![]()

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Dat was ook mijn reactie; "Wat sta je daar nu te staan, ga der achter!!"satine schreef:Nee, die stond daar gewoon te kijken....![]()
Trek daarmee ten oorlog

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
En Nancy maar denken dat haar dochter de hoofdvogel heeft afgeschoten 

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Is da nu zijn nieuwe look of heeft hij te lang onder de douche gestaan?
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Eigenlijk is Femke zo zot als een achterdeur dat ze dien Raf niet aangeeft bij de politie
En ja nu stelt ze hem wel een ultimatum van of laten opnemen of ik ga naar de politie,
maar.... als puntje bij paaltje komt zal Raf zich er wel weer uitlullen en iets anders doen,
en zal Femke het wel weer aanvaarden en hem blijven beschermen en dan vraagt een mens zich af waarom?
want tenslotte heeft hij haar wel proberen vermoorden. Misschien is ze nog verliefd op hem?
Of misschien is Femke zoals ze zeggen een te goed kind voor de wereld?
Al heb ik dan meer de neiging om te zeggen een te zot kind voor de wereld

En ja nu stelt ze hem wel een ultimatum van of laten opnemen of ik ga naar de politie,
maar.... als puntje bij paaltje komt zal Raf zich er wel weer uitlullen en iets anders doen,
en zal Femke het wel weer aanvaarden en hem blijven beschermen en dan vraagt een mens zich af waarom?
want tenslotte heeft hij haar wel proberen vermoorden. Misschien is ze nog verliefd op hem?
Of misschien is Femke zoals ze zeggen een te goed kind voor de wereld?
Al heb ik dan meer de neiging om te zeggen een te zot kind voor de wereld

0 x
-
- Poster rang 5
Het is haar halfbroer en ze heeft er wat compassie mee zeker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou kunnen, maar ergens heb ik toch het idee dat er nog steeds meer achter zit. Ik vind het maar een vreemd duo bij elkaar..lord F. schreef:Het is haar halfbroer en ze heeft er wat compassie mee zeker?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik heb me al vaker afgevraagd: gaan we nog te weten komen hoe het nu werkelijk zit tussen die twee?
Of is hij toch een halfbroer, maar dat geloof ik niet. Ze gedragen zich allebei vreemd.
Als hij echt een halfbroer zou zijn, zou ik het een heel raar verhaal vinden, zeker gezien het gedrag van die Rafael.
Of is hij toch een halfbroer, maar dat geloof ik niet. Ze gedragen zich allebei vreemd.
Als hij echt een halfbroer zou zijn, zou ik het een heel raar verhaal vinden, zeker gezien het gedrag van die Rafael.
0 x