Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Marianne Bastiaens
Helemaal eens met diegenen die Marian te ver doorgeslagen vinden. Iemand schreef dat ze meer op Mathilda leek nu, wat ik een hele goeie vergelijk vond. Dat was toch zo'n raar mens! Marian kan een bitch zijn, maar is first and foremost een zakenvrouw. Die deed alleen zaken als er goede winst mee te halen was, dus ook de niet zakelijke affaires gingen zo. Ze kon altijd heel vrij met de waarheid zijn en deed dingen achter de rug van mensen, maar nooit volkomen ijskoud, ze wilde toch ook dat haar familie haar steunde en liefhad. Nu kunnen Geert en An haar ineens niets meer interesseren, zelfs Jenny niet meer, waar ze ook altijd voor inbond. Wat er nu gebeurt is echt te zeer tegen haar natuur. En gekker nog is dat ze er steeds mee wegkomt. De Geert zoals we hem leerden kennen is niet blind voor haar en inderdaad te principieel om het allemaal voor de lieve vrede af te dekken. Die had allang weg moeten zijn. En waarom blijft An daar wonen???? Julia kon toch meteen weten dat ze voor een karretje werd gespannen?! M en J kennen elkaar niet eens echt. En dan toch zo'n aanbod aannemen, waarmee duidelijk Peggy gedwarsboomd wordt. En voor Tom ... ik heb er echt geen woorden voor. Hij kan missch psychopatische trekjes hebben, maar hij zou te intelligent moeten zijn om zich zo door moeders te laten ringeloren.
Nee, deze Marian is absoluut geen goede twist van de schrijvers, maar het moet gezegd, de actrice zet haar verdomd goed neer, weet het maximale te halen uit een slecht script! Chapeau.
Zoals ik eerder schreef, (en misschien door het 18/3 monster opgegeten?) het gedoe met de kleinkinderen heeft zowat alle karakters negatief beinvloed en het wordt tijd dat ze opzouten, naar Canada/Marokko, en dan Geert terug in aktieve dienst, An naar haar eigen huis, Julia naar Spanje met haar dochters. Peggy de Noorderzon met Simone, lekker bakkeleien tussen de broers Bomans en Marian een frisse start met een nieuw projekt.
Nee, deze Marian is absoluut geen goede twist van de schrijvers, maar het moet gezegd, de actrice zet haar verdomd goed neer, weet het maximale te halen uit een slecht script! Chapeau.
Zoals ik eerder schreef, (en misschien door het 18/3 monster opgegeten?) het gedoe met de kleinkinderen heeft zowat alle karakters negatief beinvloed en het wordt tijd dat ze opzouten, naar Canada/Marokko, en dan Geert terug in aktieve dienst, An naar haar eigen huis, Julia naar Spanje met haar dochters. Peggy de Noorderzon met Simone, lekker bakkeleien tussen de broers Bomans en Marian een frisse start met een nieuw projekt.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ondanks alle negatieve kritiek op haar blijf ik fan van ons Marianne 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Amiche
- Poster rang 2
Hee Fan_van, ik ook hoor. Juist omdat ik het type zo spannend vond en de actrice zo beregoed ben ik nu een beetje treurig om de nieuwste scripts voor haar. Ik snap best dat een soap het moet hebben van gekonkel en conflict, maar toch ... jammer dat de leuke, warme kantjes nu helemaal zijn weggeschreven. Juist die balans maakte haar interessant. En haar humor en af en toe zelfs zelfspot waren echt leuk en daar is geen ruimte meer voor. Het is nu alleen maar koud, koud, koud.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Marianne heeft er weer een plannetje bij. Ze weet echt niet van ophouden. 

0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Zeer goed dat Marianne weer iets van plan is
Hopellijk zorgt dit voor vuurwerk in de noorderzon

Hopellijk zorgt dit voor vuurwerk in de noorderzon

0 x
- dylan
- Poster rang 1
ze wil peggy gewoon kapot omdat het de dochter is van rosa (heb juist de video's van seizoen 1 herbekeken op thuiswebsite en ze haat rosa nu wel al lang hé)
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Crackers
- Poster rang 5
Al van het prille begin want Walter, de man van Marianne, heeft Marianne bedrogen met Rosa.Dyl957 schreef:ze wil peggy gewoon kapot omdat het de dochter is van rosa (heb juist de video's van seizoen 1 herbekeken op thuiswebsite en ze haat rosa nu wel al lang hé)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
... en met Jenny.Crackers schreef:Al van het prille begin want Walter, de man van Marianne, heeft Marianne bedrogen met Rosa.Dyl957 schreef:ze wil peggy gewoon kapot omdat het de dochter is van rosa (heb juist de video's van seizoen 1 herbekeken op thuiswebsite en ze haat rosa nu wel al lang hé)

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
hoe zou je zelf zijn als man van Marianne..lord F. schreef:... en met Jenny.Crackers schreef:Al van het prille begin want Walter, de man van Marianne, heeft Marianne bedrogen met Rosa.Dyl957 schreef:ze wil peggy gewoon kapot omdat het de dochter is van rosa (heb juist de video's van seizoen 1 herbekeken op thuiswebsite en ze haat rosa nu wel al lang hé)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Walter en Marianne woonden toen zelfs niet samen, Marianne woonde toen in hun appartement in Knokke. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
An naar haar eigen huis, Julia naar Spanje met haar dochters. Peggy de Noorderzon met Simone, lekker bakkeleien tussen de broers Bomans en Marian een ...
woont Ann niet in haar eigen huis dan? Ik dacht toch dat zij dat doktershuis aangekocht heeft.
woont Ann niet in haar eigen huis dan? Ik dacht toch dat zij dat doktershuis aangekocht heeft.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Luc
- Poster rang 4
Ja hé, het wordt tijd dat Marianne eens op eigen benen gaat staan eigenlijk 

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Marianne was vandaag wel weer even lekker gemeen.

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Marianne was weer zalig gisteren!!
Doe zo verder!
Doe zo verder!

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik begin stilaan te twijfelen of Marianne nog wel helemaal OK is in haar hoofd - haar gedrag begint echt angstaanjagende vormen aan te nemen.
0 x