Dus rarara......

nope, hij lag vlak naast eric z'n bord.katy schreef:Als jullie goed hadden opgelet lag er bij de tafels een mes. Deze lag vlak bij Matrine.
Dus rarara......
Eric kwam inderdaad heel weinig in beeld op het laatst, en ook vond ik dat hij in eerste instantie betrekkelijk kalm reageerde op Mike toen die Ter Smissen binnenkwam en dus vrijgelaten bleek te zijn. Een beetje té kalm misschien wel...lord F. schreef:maar gezien de moord met het keukenmes dat van de koffietafel verdwenen is moet het wel iemand van de koffietafel geweest zijn.
Andere mogelijkheid is natuurlijk dat iemand met dat mes beginnen vechten is met Mike, dat mes laten vallen heeft en dat Femke Mike dan neergestoken heeft. Of dat ze met z'n tweeën op t zelfde moment daar binnen vielen.
Maar ik ga er nog steeds van uit dat het Eric was omdat hij het minst in beeld kwam op het einde en omdat hij er wel toe in staat is als z'n stoppen doorslaan (t gaat immers nog steeds over de moordenaar van z'n dochter).
Inderdaad... Bovendien kan iedereen dat mes uiteindelijk gepakt hebben he? Door de chaos valt zoiets niet echt op lijkt me.lord F. schreef:nope, hij lag vlak naast eric z'n bord.katy schreef:Als jullie goed hadden opgelet lag er bij de tafels een mes. Deze lag vlak bij Matrine.
Dus rarara......
is heel goed te zien dat jenny hem daar neerlegt (nog voor mike daar binnenvalt).
Kon evengoed zijn dat Leo daar stond om z'n geld terug te krijgen en dat Eric bijna gelijktijdig binnenviel met dat keukenmes.Christel schreef:Nee, dat is ook weer zo natuurlijk. Luc of Eric lijkt logisch, maar in feite kunnen het een boel mensen geweest zijn.
Kan iedereen zijn he : Luc, Martine, Nancy, Peter, Sam...alonso_fan schreef:Kunt ge die aflevering nog op youtube bekijken? Wie weet weten we wie die dat mes genomen heeft. (volgens mij is dat peter)
je ziet het (uiteraard) niet wie dat mes neemt.alonso_fan schreef:Kunt ge die aflevering nog op youtube bekijken? Wie weet weten we wie die dat mes genomen heeft. (volgens mij is dat peter)
Luc heeft wel een goeie band met Femke he.lord F. schreef:Kon evengoed zijn dat Leo daar stond om z'n geld terug te krijgen en dat Eric bijna gelijktijdig binnenviel met dat keukenmes.Christel schreef:Nee, dat is ook weer zo natuurlijk. Luc of Eric lijkt logisch, maar in feite kunnen het een boel mensen geweest zijn.
Luc lijkt me teveel perfectionist om dat mes daar achter te laten én is niet emotioneel betrokken bij de zaak om tot een moord in staat te zijn.