Songfestival

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Songfestival

Bericht door Mieke »

alma schreef:en Katrina, wat zit die daar eigenlijk te doen? het leek net of ze zich stierlijk zat te vervelen :lol:
Ik vraag me trouwens af hoe ze die zover gekregen hebben :lol:
Heeft die niets beters te doen dan in de jury te zitten voor een klein landje gelijk Belgie dat toch nooit kans maakt om te winnen :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Willy Crevits schreef:er is altijd wel een rockgroepje in eurosong en ook op het songfestival, dus dat vind ik nu niet zo speciaal, de vorige keer was er een rockgroepje met die acteur van team spirit (ben zijn naam kwijt) en het was heel slecht..
Met dat verschil dan dat het vorige keer beginners waren en dat de mannen van The Paranoiacs levende (Vlaamse) rocklegenden zijn van eind jaren 80, begin jaren 90. :)

Afbeelding
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Mieke schreef:
alma schreef:en Katrina, wat zit die daar eigenlijk te doen? het leek net of ze zich stierlijk zat te vervelen :lol:

Ik vraag me trouwens af hoe ze die zover gekregen hebben
:lol:
Heeft die niets beters te doen dan in de jury te zitten voor een klein landje gelijk Belgie dat toch nooit kans maakt om te winnen :?
money makes the world go round, the world go round :)

Vandaag trouwens in de standaard :
De Standaard schreef:De vleugels van het Eurosong-logo zetten kwaad bloed bij sommige kijkers. 'Even waande ik mij zestig jaar terug in de tijd', zegt iemand op het forum van het programma. 'Een brullende Hitler ontbrak er nog aan.' Enkel de swastika is volgens de man nog tekort bij de 'adelaarsvleugels'.
De VRT zei eerder dat hij met het logo duidelijk wou maken dat er maar één doel is: het beste liedje naar het songfestival in Belgrado sturen. En met vleugels gaat dat sneller dan met de fiets of de auto.

'Bovendien prijkt op de officiële vlag van Servië ook een tweekoppige adelaar met een koppel stevig gespreide vleugels', zegt Björn Verdoodt, de woordvoerder van de VRT. 'Maar we spelen net zo goed met het thema van de 'rode ster' wat dan weer verwijst naar de bekendste Servische voetbalclub Rode Ster Belgrado.'
Heisa om wat vleugeltjes ...
Sommige dingen duidelijk nog steeds ubergevoelig ...
0 x
Never put a sock in a toaster
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

katrina, die zal niet anders te doen hebben zoals al die andere winnaars van het songfestival

the panasonics of wat dan ook, nog nooit van gehoord
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Juist de tweede voorronde beluistert op de achtergrond en moet zeggen dat ik enkel bij dat nummer van Ishtar eens nieuwsgierig opkeek gezien ik dat nummer echt wel aanstekelijk vond. :) Alle andere nummers waren té slecht om nog een tweede keer te moeten beluisteren.
Dat ze Ishtar (voorlopig) maar sturen naar het songfestival.
0 x
Be there at ten.
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

frank schreef:Dat ze Ishtar (voorlopig) maar sturen naar het songfestival.
kan ik alleen maar beamen, de rest was brol van de bovenste plank :?
0 x
I think this line is mostly filler
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

en Ishtar mag dus met glans door, net als Tanja Dexters (yuk :x )
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Tanja Dexters was beter als Katy van vorige week; maar weeral te fel gekopieerd van typische Eurosong-liedjes.

Ishtar is wel tof, maar wel heel de tijd hetzelfde. Hoe vaak hebben die dat refrein wel niet herhaald?? :shock:
Maar op het vlak van speciaal en opvallen zal het zeker goed scoren, als ge het maar een minuutje moet aanhoren, nadien is het *geeuw*

Afgang voor Esther, die was niet content toen ze haar naam afriepen :twisted: Wie probeert er nu ook in het Nederlands :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

ishtar vond ik ook goed

de rest was weer zoals gewente slecht met ester en tanja als uitschieters (in slecht zijn)
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Afgang voor Esther, die was niet content toen ze haar naam afriepen :twisted: Wie probeert er nu ook in het Nederlands :roll:
Ze kan in ieder geval nog zeggen dat ze de stem had van Geert Bourgeois. :D
0 x
Be there at ten.
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Tania Dexters was een pure copie van het liedje van Helena Paparizou (of hoe je het ook schrijft).
je kan dat liedje gewoon meezingen.
en Ishtar. Ik vond er maar niets aan. Een hoop gejank en veel hetzelfde. Trouwens dat zingen in een onbestaande taal hebben we al eens geprobeerd. Dus origineel kan je dit liedje niet noemen. (trouwens ik vond urban trad stukken beter dan Ishtar)
Gisteren was meer een rommel uitzending.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

morgen geena lisa, ik lig nu al in een deuk
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

koetje36 schreef:en Ishtar. Ik vond er maar niets aan. Een hoop gejank en veel hetzelfde. Trouwens dat zingen in een onbestaande taal hebben we al eens geprobeerd. Dus origineel kan je dit liedje niet noemen. (trouwens ik vond urban trad stukken beter dan Ishtar)
En Urban Trad was de allereerste groep ooit die met een zelfverzonnen taal begon ? :)
Originaliteit is een rekbaar begrip. Ishtar is in ieder geval de origineelste van alle kandidaten totnogtoe gezien ze iets brengen wat je niet direct verwacht op Eurosong. En t is ook nog een heel aanstekelijk refreintje. Kan me moeilijk inbeelden dat er iemand niet vrolijk wordt van dat stukje met de dwarsfluit. :)
0 x
Be there at ten.
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

frank schreef:
koetje36 schreef:en Ishtar. Ik vond er maar niets aan. Een hoop gejank en veel hetzelfde. Trouwens dat zingen in een onbestaande taal hebben we al eens geprobeerd. Dus origineel kan je dit liedje niet noemen. (trouwens ik vond urban trad stukken beter dan Ishtar)
En Urban Trad was de allereerste groep ooit die met een zelfverzonnen taal begon ? :)
Originaliteit is een rekbaar begrip. Ishtar is in ieder geval de origineelste van alle kandidaten totnogtoe gezien ze iets brengen wat je niet direct verwacht op Eurosong. En t is ook nog een heel aanstekelijk refreintje. Kan me moeilijk inbeelden dat er iemand niet vrolijk wordt van dat stukje met de dwarsfluit. :)
ik vind het een heel aanstekelijk liedje en wat de zangeres met haar hoofd doet, is echt wel grappig, nog een troef om mee op te vallen :P

maar het doet me wel ergens aan denken, 'k weet alleen niet wat...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Op radio2 het liedje van Geena Lisa gehoord. Mens toch ! Arm Vvlaanderen. Dat geldt trouwens voor al de al gehoorde liedjes.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten