Ja, dat denk ik ook... Volgens mij was dat bij Jan destijds ook zo eigenlijk. Die was ook altijd (te) rustig... Pas toen hij bij Eva woonde en er een haar in de boter kwam, kwam dat agressieve naar boven. Bovendien reageerde Mathilde destijds ook niet echt verbaasd op het feit dat Jan Eva sloeg, dus zal zij waarschijnlijk ook wel geweten hebben dat hij "losse handjes" had. Ik ben wel benieuwd of dit bij Maarten nu ook zo blijkt te zijn..satine schreef:ik denk dat Maarten al veel langer op zijn broer lijkt, alleen heeft hij dat onder druk van de mama heel lang weggestopt.
Maarten
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik geloof dat ook niet echt... Volgens mij is Mathilde gewoon zelf aan het schrijven geslagenfrank schreef:Zou wel een verrassende wending zijn moest die Tina nu toch bestaan hebben.Maar k geloof het toch wel niet echt.
Toen Mathilde en Maarten straks tegen elkaar bezig waren over die Tina (of ze nu wel of niet bestond, en over de reden waarom ze haar verzonnen hadden) vroeg ik me echt even af wie van de twee nu het meeste gestoord is
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 701
- x 533
Ik vind toch, dat Maarten en Mathilde alle twee vreemd doen. Maarten met zijn onverwachte woedeuitbarstingen (hoewel zo'n moeder je daar wel toe drijft) en Mathilde met haar beschuldigingen en haar flesjes. Ik weet eigenlijk niet goed meer wie ik moet geloven.
Ik snap ook niet waarom die Eva daar maar in huis blijft wonen. Zij weet nu toch ook niet meer wie ze kan vertrouwen.
Ik snap ook niet waarom die Eva daar maar in huis blijft wonen. Zij weet nu toch ook niet meer wie ze kan vertrouwen.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Vind het wel vreemd dat die woedeuitbarstingen nu pas boven komen.
Al die tijd dat we hem gezien hebben in Thuis had hij daar nooit last van en nu plots wel. Enfin, zullen het er maar op houden dat ie wat nerveus begint te worden met het gemoei van MAthilde. 
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
frank
- Poster rang 4

- satine
- Poster rang 5

- x 1681
- x 2604
-
LoreWittemans
- Nog geen rang