Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Crackers »

eddy en nancy schreef:Ik vond het wel grappig toen Marianne te weten kwam wat er voordien in de B&B gebeurd is. En Geert was daar precies nogal goed van op de hoogte. :roll: - dat kunnen ze misschien ooit nog eens gebruiken, om zijn onkreukbare imago een deuk te bezorgen.

Eddy
Geert was voor zijn relatie met Marianne toch heel lang alleen? (Hij heeft maar een korte relatie gehad lang geleden en kreeg toen een dochter Sandrine.) Maar omdat hij dus lang alleen was denk ik niet dat hij ooit naar die parenclub is geweest want als man alleen mag je daar niet binnen :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:
eddy en nancy schreef:Ik vond het wel grappig toen Marianne te weten kwam wat er voordien in de B&B gebeurd is. En Geert was daar precies nogal goed van op de hoogte. :roll: - dat kunnen ze misschien ooit nog eens gebruiken, om zijn onkreukbare imago een deuk te bezorgen.

Eddy
Geert was voor zijn relatie met Marianne toch heel lang alleen? (Hij heeft maar een korte relatie gehad lang geleden en kreeg toen een dochter Sandrine.) Maar omdat hij dus lang alleen was denk ik niet dat hij ooit naar die parenclub is geweest want als man alleen mag je daar niet binnen :whistle:
Jaja, hij zei dat hij altijd alleen is gebleven, maar uiteindelijk weet niemand dat daar zeker hè? :razz: ;)

En wat was dat nou weer vanavond... Mariannes "familie-obsessie" begint blijkbaar besmettelijk te worden. Geert die koste wat kost wil dat Tom daar blijft wonen, om zo de familie bij elkaar te houden? :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Christel schreef: En wat was dat nou weer vanavond... Mariannes "familie-obsessie" begint blijkbaar besmettelijk te worden. Geert die koste wat kost wil dat Tom daar blijft wonen, om zo de familie bij elkaar te houden? :wtf:
Oh ik had dat anders opgevat. Omdat hij voor 1 keer eens een beetje uit zijn slof schoot tegen oh hare majesteit Marianne :D en ik dacht dat hij cynisch was toen hij dat zegde toen hij een klein beetje boos de kamer verliet. Toch wel goed van Geert dat hij nog eens in gaat tegen Marianne :clap: hij zal hier mee gelezen hebben dat we hem een te grote sloef vinden :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Geert is de laatste tijd zelden tegen Marianne ingegaan maar gisteren zat hij er toch boenk op, eindelijk zien we nog eens een Geert die ook een eigen mening heeft!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:Geert is de laatste tijd zelden tegen Marianne ingegaan maar gisteren zat hij er toch boenk op, eindelijk zien we nog eens een Geert die ook een eigen mening heeft!
Zie je wel dat er hier B'V's (en waarschijnlijk ook scenaristen)komen meelezen!
Er werd hier onlangs geklaagd over het sloefgehalte van Geert en boenk, ze tonen ons eindelijk weer een "normale" Smeekens die tegen zijn lieve vrouwtje durft in te gaan. :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:Geert is de laatste tijd zelden tegen Marianne ingegaan maar gisteren zat hij er toch boenk op, eindelijk zien we nog eens een Geert die ook een eigen mening heeft!
Zie je wel dat er hier scenaristen (en waarschijnlijk ook BV's))komen meelezen!
Er werd hier onlangs geklaagd over het sloefgehalte van Geert en boenk, ze tonen ons eindelijk weer een "normale" Smeekens die tegen zijn lieve vrouwtje durft in te gaan. :lol:
inderdaad :lol: (ik vraag me soms af of de acteurs hier op dit forum komen kijken wat we over hun personnages schrijven ...)
allee ja, Geert is al een beetje de "oude" aan het worden :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

zo zie ik Geert ook liefst, kordaat en vriendelijk! Hij is ongeveer de enige die Marianne wat in toom kan houden maar dan mag hij zijn staart niet intrekken als madamme weer eens een hysterische bui heeft 8)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Heel fijn dat hij toch nog een mening blijkt te hebben, maar ik vond zijn reactie toch nog maar magertjes hoor. Hij ging dan wel tegen Marianne in, maar echt indruk maakte het toch niet. Hij zou ze daar beter eens goed aan haar/hun oren trekken wat betreft heel dat familie-gedoe.
Maar goed, het begin is er inderdaad, zullen we maar zeggen... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vanavond voor het eerst (sinds lang) iets uit Geert zijn mond horen komen, waar we iets aan hebben. ("Als je er een rechtszaak van maakt zou het wel eens uit kunnen komen wie de advertentie geplaatst heeft"), meestal behandelt hij Marianne alsof hij te doen heeft met een stoute kleuter.
0 x
Wallanderjunior
x 435

jessie V. schreef:Vanavond voor het eerst (sinds lang) iets uit Geert zijn mond horen komen, waar we iets aan hebben. ("Als je er een rechtszaak van maakt zou het wel eens uit kunnen komen wie de advertentie geplaatst heeft"), meestal behandelt hij Marianne alsof hij te doen heeft met een stoute kleuter.
dit was inderdaad een schot in de roos :thumbup:
0 x
Marleen2502
Nog geen rang

Bericht door Marleen2502 »

vandaag had hij ook een goeie quote (iets van spinoza geloof ik) maar ik ben ze al vergeten
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Marleen2502 schreef:vandaag had hij ook een goeie quote (iets van spinoza geloof ik) maar ik ben ze al vergeten
het geluk ligt niet in de beloning voor de deugd maar in de deugd zelf :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Maar dan toch trots op haar zijn, omdat ze zo 'menselijk' is om de familie nog even in de garage te laten blijven, terwijl dat alleen maar is omdat iedereen nu weet van die vuile streek met die advertentie. Vind het nog steeds niet passen bij Marianne om zoiets laags te doen. Dat je met mensen overhoop ligt waar je zakelijk aan vast zit, alla, maar als ze dan eindelijk hun eigen weg gaan toch de boel willen verzieken. En dan ook nog op een manier die haar man en kinderen tegen haar in kunnen nemen, waardoor ze alles en iedereen kan verliezen.
Nee Geert blijft voor mij een pantoffelheld hoor en Marianne biedt hem ook niets meer om van te houden. Ze is zuur, zuur en nog eens zuur. Augurk! :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Geert is ondertussen een paar dagen ontsnapt naar Zurich :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Dat heb ik gemist. Niet dat ik veel verschil merkte met anders.
0 x
Gesloten