En 't was nog schoner om Frank daar mee rond zien te lopenChristel schreef:Nancy had wel een geweldige sticker op haar helm! "I Love Eddy"

Dat zou zeker wat zijn, als Nancy en Geert bij elkaar zouden komenPrieeltje schreef:Ocharme ons Nancy'ke toch, ge zou er ver medelijden mee krijgen!
Hihi, hoe ze altijd in Geert zijn armen valt, mss kan da ooit nog een koppel worden, dat zou pas wat zijn!![]()
Kvind 't wel erg dat Femke nu voor Britney moet zorgen!
jessie V. schreef: Wanneer komt hij nou eens uit de bajes?
Ja, ik heb me dat ook al zitten afvragen! En inderdaad, ik denk ook dat de scenaristen zoiets in gedachten hadden! Voila die zijn we ook effe kwijt, weer eentje die we minder moeten betalen...Mieke schreef:jessie V. schreef: Wanneer komt hij nou eens uit de bajes?
Ja dat vraag ik me ook af. Dat is altijd wel een makkelijke manier om hem er tijdelijk uit te schrijven, "we steken hem maar weer in het gevang"![]()
hij speelt in nog andere films en series (zoals Witse) mee hé.manon schreef: Ja, ik heb me dat ook al zitten afvragen! En inderdaad, ik denk ook dat de scenaristen zoiets in gedachten hadden! Voila die zijn we ook effe kwijt, weer eentje die we minder moeten betalen...
This misschien in onderhoud...Mieke schreef:We hebben al een heel week Femke haar appartement niet meer mogen zien, decors te kort zeker
Mag ze daar nog binnen ?Mieke schreef:We hebben al een heel week Femke haar appartement niet meer mogen zien, decors te kort zeker
Ja, inderdaad! Ik denk dat ze wel nog binnen kon in haar studio, maar dat de elektriciteit mss niet werk en ze liever niet alleen was dan... Zou wel ook kunnen dat ze gewoon niet meer binnenkon.Mieke schreef:Ja nu woont ze terug bij Nancy ja, maar vorige week nog niet hè.
Het viel me gewoon op dat ze al een heel week bij Nancy zat.