De finale

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1480
x 1861
Contacteer:

De finale

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: ma 29 jun 2026, 01:26 Zou dat een hint zijn dat de twee dames op weg zijn naar de hemelpoort?
Hopelijk laten ze daar Tilly daar binnen, ze kan er een onderzoekje beginnen en wordt Christine geweigerd wegens te scherpe tong! :dance:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 78
x 117

De finale

Bericht door catherine »

Nog iets wat mij intrigeerde..
Het is aannemelijk dat Cody Brik verdacht en ook dat hij geframed werd. Maar toen riep hij naar de flikken ‘het volgend slachtoffer is daar binnen!’. Terwijl de belager nooit thuis daden heeft gesteld. Zou Cody iets weten over de situatie Godelieve? :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1777
x 2741

De finale

Bericht door satine »

Ik denk dat die 'ze gaat dood' bedoeld was op Godelieve (de moeder van Brik, of wie ze ook is) omdat die in een steriele omgeving ligt en daardoor gevaar loopt als er zomaar iemand de kamer binnenkomt, die dan ook nog aanstalten maakt om de vrouw aan te raken.
'We zijn van de politie', ja, het stond in koeien van letters op je outfit, Thilly!

Dat Cody dacht dat er een ander slachtoffer achter die gesloten deur was, komt misschien doordat Cody daar een geluid had gehoord en dat Brik er nogal geheimzinnig over deed?
Of Cody er meer over weet en daarom sprak over een slachtoffer kan ook, maar dat zullen we dan pas volgend seizoen weten. Hopelijk nog voor kerstmis. :mrgreen:

En ik denk niet dat Christine er uit gaat. Ze zal misschien wel een tijd buiten beeld blijven, zoals toen Daphne problemen had tijdens haar tweede zwangerschap en ze in de reeks te vroeg beviel en daarna opgenomen moest worden vanwege haar postpartum depressie.
Ze heeft ergens gezegd dat ze opnieuw theater gaat doen voor een tijdje (zij en Randall, haar vriend/man) hebben samen een gezelschap dat de Proefkonijnen heet en ze doen ook workshops (bij Arstistik), dus misschien kan ze daardoor een tijd geen opnames doen.
Maar ik hoop dat ze blijft. Ze is soms echt heel erg over de top, maar doorgaans vind ik haar een leuk personage, in tegenstelling tot vroeger.
Dus ik hoop dat Peter haar op tijd vindt, want die is wel in allerijl vertrokken

En wat die 'knocking on heaven's door' betreft: dat zeggen wij hier soms over iemand wiens leven aan een zijden draadje hangt of gehangen heeft.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1008
x 1599

De finale

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: ma 29 jun 2026, 09:15 wordt Christine geweigerd wegens te scherpe tong!
:lol: :lol: :lol:
satine schreef: ma 29 jun 2026, 11:03 ze gaat dood' bedoeld was op Godelieve (de moeder van Brik, of wie ze ook is)
Ja, over die dame had ik het. En "ik versta je niet"? Natuurlijk versta je niet wat iemand met een zuurstofmasker op zijn gezicht zegt :doh:
Wel benieuwd waarom ze in quarantaine ligt, welke mysterieuze ziekte ze heeft
satine schreef: ma 29 jun 2026, 11:03 die 'knocking on heaven's door' betreft: dat zeggen wij hier soms over iemand wiens leven aan een zijden draadje hangt of gehangen heeft.
Ja, net daarom dat ik dacht dat het wel heel duidelijk was in de aftiteling. Maar ik hoop in ieder geval, zoals Daffy zegt, dat Christine geweigerd wordt aan de hemelpoort.
Maar zoals je zegt Satine, een paar maanden theater, dan ligt Christine in coma en is het ziekenhuisbed weer bezet :whistle:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 78
x 117

De finale

Bericht door catherine »

Laat ons inderdaad hopen dat Christine het overleeft. Dat gezin heeft wel ontzettend veel tegenslag.

En als Godelieve de moeder is van Brik, dan snap ik niet hoe zij hem in haar toestand een (geverifieerd) alibi heeft kunnen geven..
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1480
x 1861
Contacteer:

De finale

Bericht door daffy duck »

catherine schreef: ma 29 jun 2026, 11:48 dan snap ik niet hoe zij hem in haar toestand een (geverifieerd) alibi heeft kunnen geven..
da's wel goed gezien. Had ik nog niet aan gedacht!
Maar Tilly heeft ze weer fijn gefileerd door daar zomaar binnen te stappen en hoogdringend moet vermelden dat ze van de politie is.
Het verwonderde me nog dat ze dat zuurstofmaskertje niet afrukte om haar te ondervragen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie