Selin Tekin (Idalie Samad)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Laat dat personage zo vlug mogelijk verdwijnen voor ik me dood erger!!! :boo: :boo: :boo: :angry-screaming: :angry-screaming:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Allez, 't heeft lang geduurd eer het gekende kaartje getrokken werd :crazy:
Eigenlijk had Judith ineens een aantekening moeten maken na haar "klein foutje" met de noten, dan had zij er nu niet zoveel op haar zang gehad.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik erger me groen en grijs aan dat mens! En als die Toby nu nog haar kant kiest wordt het helemaal bazaar in m'n maag! :obscene-tolietpush:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Bericht door ThuisfanNL »

Echt hé. Wat zij Judith verweet was echt te over. Zij kijkt niet naar haar eigen aandeel van dit conflict. Ik vrees dat Cody aan de kant van Selin zal staan. Als Selin hoofdverpleegkundige wil worden dan moet zij echt goed naar zelf kijken en niet meteen in de aanval gaan als iemand iets zegt wat haar niet zint.

Ik hoop dat Judith zich niet laat kennen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Judith heeft zich in de val laten lokken. Door rustig de "feiten" op te lijsten had ze beter overgekomen bij Cody. Tenslotte was het een bemiddelingsgesprek, maar nu begon ze van haar kant óók te roepen. Ze gaf ook geen duiding bij de "incidentjes" - zoals die keer met de man die Selin op haar eentje uit bed wilde helpen, maar dat niet lukte...

Nu zag Cody twee kibbelende collega's en is het redelijk moeilijk voor hem om te beoordelen wie het bij het rechte eind heeft. Dat eerder incident met (en het gesprek van Judith en hem over) Tom speelt ook niet in haar voordeel. "Heb je alles nog wel onder controle?" en "teveel hooi op de vork" kunnen hem doen denken dat ze oververmoeid/gestresseerd is en was en dus misschien écht wel Selin te streng aanpakt.

Natuurlijk is dit alles weer zo onrealistisch, want nu lijkt het of er maar 3 mensen daar werken (Anna, Judith en Selin) - andere collega's zien ook hoe het er op de werkvloer aan toe gaat en zouden een en ander in het juiste perspectief kunnen zetten. Maar niet in Thuis dus :smile:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Mja, je hebt uiteraard geiijk, maar je 'cool' verliezen als de verwijten elkaar heel snel opvolgen is heel menselijk. Selin was niet echt redelijk.

En over lange mouwen gesproken: Judith had ook lange mouwen aan gisteren. Blijkbaar komt het daar in dat ziekenhuis niet zo nauw.

Maar om terug te komen op het gesprek: is het niet normaal dat in een ziekenhuis bepaalde protocollen moeten gevolgd worden en dat iemand die fouten maakt daarop gewezen mag (moet) worden?
Uw best doen is niet altijd genoeg, zeker niet in de verpleging.
Maar goed, overdrijven is een kunst, zeker met het slachtofferbrilletje op.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Dus, de dame wil met fluwelen handschoentjes aangepakt worden. Ik vraag me af wat ze dan gaat doen als er eens een keer meer dan 1 zwaargewonde op spoed binnenkomt en het alle hens aan dek is.
Ik heb het zelf 1 keer meegemaakt toen ik daar zat te wachten en dan is er geen tijd voor lievigheidjes en 'wil-je-alsjeblieftjes'...
Ze lijkt wel te vergeten dat ook een verpleegkundige soms het leven van een patiënt in handen kan hebben.

En dan denk ik aan haar dwingende gedoe toen ze bij Anna voor de deur stond - en hoe ze soms tegen haar dochter blaft.
Wat een ander moet, moet ze zelf blijkbaar lang niet altijd.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Staat die eigenlijk op de spoed? Zoals iedereen daar door elkaar loopt in dat ziekenhuis kan het gelijk welke afdeling zijn. En op de spoed wordt doorgaans geen granola opgediend :nope: (eigenlijk in geen enkel ziekenhuis maar bon, je mag al blij zijn als je een boterham met choco ipv confituur krijgt)
En neen, op de spoed is het geen vriendelijk gedoe als het over meer dan een gebroken teen gaat. Judith was nog redelijk toen ze haar onder haar voeten gaf, ze zou eens een traumachirurg van de oude stempel in volle actie moeten meemaken :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Mja, er zijn daar inderdaad veel dingen onduidelijk - maar vermits ze Judith altijd wel ergens ontmoet, ging ik er gemakshalve van uit ;)

Maar ook op andere afdelingen kunnen er dringende dingen zijn waarbij snel moet gehandeld worden en de patiënt prioriteit heeft en niet de manier waarop een verpleegkundige wenst aangesproken te worden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Zelfs dat nog niet Satine, je moet eens letterlijk gesandwicht worden door 2 dokters die mekaar bijna de kop inkloppen :lol:
Maar inderdaad, als het snel moet gaan lopen verpleegkundigen zelfs tegen mekaar te roepen van "doe dit en haal dat". En "alsjeblieft" volgt daar niet op neen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Als je ziet hoe ze soms tegen haar dochter brult, zoals onlangs, zou ze beter zelf ook een communicatiecursus volgen. En een anger management cursus er ineens bij :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

De boterhamdoos? Heel herkenbaar en waarschijnlijk voor veel ouders hier aanwezig.
Haar verhaal over het gesprek met Judith? :crazy: :crazy: :crazy:
En ze is zelfs nog niet eens HBO verpleegkundige, dus dat wil zeggen zeker 5 jaar studeren ipv 3,5. Dat ze gelijk wie dat durft zeggen kwalijk bekijkt en van racisme beschuldigt toont aan dat ze de realiteit niet inziet.
Het is niet onmogelijk, ik heb het één iemand weten doen. Maar die collega had wel een echtgenoot, ouders en schoonouders die achter de schermen alles in goede banen hielpen leiden. Selin staat er alleen voor en moet dringend ofwel van haar wolk neerdalen ofwel een uitgebreid netwerk aanleggen.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Dus ze noemt zichzelf een "simpele zorgkundige" (dus niet eens een verpleegster) - de stap van dit tot hoofdverpleegkundige is dan nog groter dan we dachten. Misschien moet ze toch eens langsgaan bij een carrièreplanner/adviseur, want dit wordt niet eenvoudig.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Het was blijkbaar toch even schrikken toen ze de boodschap kreeg dat haar verblijf bij Anna niet oneindig is.
En veel poeha over studeren maar nog niet eens weten waar of hoe terwijl binnen een goeie 2 maanden opnieuw een module start :roll:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Waarom langsgaan bij een dokter voor de opleiding to verpleegkundige :lol: compleet overbodige scène.
0 x
Plaats reactie