Inhouden seizoen 26
-
- Nog geen rang
- x 28
- x 13
Inhouden seizoen 26
Krijgen we die week de ontknoping van het eerste tentje? Zou het daarom kunnen zijn dat Karin zich schuldig voelt.
Emma moet opgevangen worden blijkbaar. Ik vraag me af wat daar aan de hand kan zijn?
Emma moet opgevangen worden blijkbaar. Ik vraag me af wat daar aan de hand kan zijn?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Inhouden seizoen 26
Ik mag hopen dat Joren niet opdringerig was wat betreft zijn (seksuele) avances.eviva schreef: do 17 sep 2020, 16:18 Emma moet opgevangen worden blijkbaar. Ik vraag me af wat daar aan de hand kan zijn?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Inhouden seizoen 26
Er staat toch wel bij dat Joren haar zo goed mogelijk opvangtapestaart schreef: vr 18 sep 2020, 01:39 Ik mag hopen dat Joren niet opdringerig was wat betreft zijn (seksuele) avances.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 26
Karin en schuldig en dan nog ongelooflijk schuldig . Van een 'contradictio in terminis ' gesproken! Dat is haast onmogelijk. Dus er moet zich daar toch een heel grote wending voorgedaan hebben! Zo curieus!!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 26
In de preview voor vandaag was te zien dat Frank niet wil dat Karin met Robin praat.Thuisforum schreef: di 18 aug 2020, 17:43 vrijdag 18.09.2020 - aflevering 4850
Robin is niet gediend met de acties van Frank.
Het valt ook op dat er gezegd werd dat Robin nog tot laat aan het sms'en was, een paar dagen geleden.
Zou dit ook met zijn 'goede vriendin' geweest zijn?

Karin zal toch geen plannen hebben om de DNA-test te vervalsen?
Op FB gaat namelijk het gerucht rond dat Karin Robin hierbij wil betrekken om zeker een positief resultaat te bekomen.
Maar ik weet niet hoe zo'n afname gebeurt - ik neem aan dat zo'n staal ter plekke wordt afgenomen en dat er weinig tot niet mee geknoeid kan worden?
Het is wel Thuis, natuurlijk.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inhouden seizoen 26
Normaal gesproken wel inderdaad, zeker nu dat Ann een afspraak voor hen gemaakt heeft ergens anders, en die stalen dus niet per post op gaat sturen of zo (wat in het verleden wel eens gebeurd is in Thuissatine schreef: vr 18 sep 2020, 10:42 Maar ik weet niet hoe zo'n afname gebeurt - ik neem aan dat zo'n staal ter plekke wordt afgenomen en dat er weinig tot niet mee geknoeid kan worden?

Ik ben eens benieuwd...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 26
Nadat we indertijd Mayra in het ziekenhuis polsbandjes hebben zien verwisselen, waardoor haar kind ineens het kind van iemand anders werd, moet je in Thuis echt van niks meer verschieten. Al lijkt het mij straf dat Karin "dit" voor elkaar zou krijgen. En waarom zou ze dan "gebroken" bij Kobe aanbelanden, dan zou ze juist moeten triomferen ??Christel schreef: vr 18 sep 2020, 11:13 Ik kan me in dit geval ook niet voorstellen dat er in zo'n laboratorium veel mee mis kan lopen, maar goed, je zei het zelf al: het is wel Thuis!
Meest frappant is wat er staat op de laatste dag (2/10).
"Karin gaat met opgeheven hoofd haar toekomst tegemoet". Zou ze Thuis verlaten ??????
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Inhouden seizoen 26
Het is te hopen want dat personage begint mij ferm tegen te steken.Tiboko schreef: vr 18 sep 2020, 11:51 "Karin gaat met opgeheven hoofd haar toekomst tegemoet". Zou ze Thuis verlaten ??????

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inhouden seizoen 26
En ik hoop dan weer juist van niet
, want Kadèr Gürbüz is voor mij een van de nog maar heel weinige redenen om af en toe te kijken. Fantastische actrice, vind ik, al baal ik wel ontzettend van de manier waarop haar personage steeds verder de grond in geschreven wordt.
En het begon nog wel zo veelbelovend...
Ik hoop dus dat ze blijft, maar ik vraag me wel echt af hoe ze dat verhaaltechnisch nog in het vat willen gieten.

Ik hoop dus dat ze blijft, maar ik vraag me wel echt af hoe ze dat verhaaltechnisch nog in het vat willen gieten.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 26
Ik ga volledig akkoord Christel. Er waren momenten dat zij en Tom een mooi koppel vormden en dat zelfs Robin het prima bij haar kon vinden. Maar zoals ze de laatste 15 of zo afleveringen (begon met de fake aanranding van Reinhilde) is geworden, kan je er bijna niet meer naar kijken (Karin, dan).Christel schreef: vr 18 sep 2020, 13:12 al baal ik wel ontzettend van de manier waarop haar personage steeds verder de grond in geschreven wordt.
Echt zonde.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 26
Is dit nog omkeerbaar of heeft dit personage zoveel walging en afkeer bij iedereen opgewekt dat , wat ze nu ook doet, ze niet meer op sympathie kan rekenen?? Zelfs als ze zich ongelooflijk schuldig voelt over hetgeen er nog zal volgen?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 26
Ik vrees ervoor, tenzij ze à la Luc iets vreselijks meemaakt en dan toch op enig medelijden mag rekenen.
Anders is het gewoon bruggen verbrand en "het gaat je goed, maar niet hier"
Anders is het gewoon bruggen verbrand en "het gaat je goed, maar niet hier"

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inhouden seizoen 26
Inderdaad! Maar zelfs dan nog...Tiboko schreef: vr 18 sep 2020, 23:59 Ik vrees ervoor, tenzij ze à la Luc iets vreselijks meemaakt en dan toch op enig medelijden mag rekenen.
Ik weet dat Luc bijvoorbeeld jarenlang een groot aantal fans heeft gehad die hem echt heel veel dingen vergeven hebben om hem maar in de serie te kunnen houden, maar in alle eerlijkheid heb ik daar persoonlijk toch wel wat moeite mee. Het is een soap, dus dingen mogen echt wel wat dramatisch in de verf gezet worden om het spannend te houden, maar er komt in mijn ogen echt wel een punt waarop het erover gaat en een personage "verbrand" raakt.
Dan zou je dus eigenlijk je verstand op 0 en je blik op eindeloos moeten zetten om zo de serie toch te blijven volgen, ook al loopt diegene op onbegrijpelijke wijze nog steeds vrij en blij rond, maar voor mij werkt dat toch niet altijd, moet ik eerlijk bekennen. Ik was Luc ook al jarenlang kots- en kotsbeu toen ze uiteindeloos definitief afscheid van hem namen, en dat zeg ik met het grootste respect voor de acteur die hem jarenlang gestalte heeft gegeven, want Mark Willems deed dat prima en kon er verder ook niks aan doen.
Maar voor mij was Luc al jarenlang een bordkartonnen karikatuur geworden van "de slechterik", en Karin is hard op weg (nu al!) om dat stokje over te nemen, gewoon omdat alle nuance uit haar karakter is gesloopt met die laatste paar verhaallijnen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 26
Ik begrijp niet waarom ze dit doen. Het is (vooral was) een interessant personage, iemand van vlees en bloed - met goeie en (vooral veel) slechte kanten. Maar nu maken ze er een zwart-witte karikatuur van, iemand door en door slecht én zonder geweten, die enkel kan eindigen met een exit.Christel schreef: zo 20 sep 2020, 00:18 en Karin is hard op weg om dat stokje over te nemen, gewoon omdat alle nuance uit haar karakter is gesloopt met die laatste paar verhaallijnen.
Wat win je daar als scenarist/bedenker mee? Eens Karin eruit is, moeten ze weer een nieuwe Karin/Luc introduceren en begint het spel weer van voor af aan. Saai is dat.
Wat Luc betreft, zielig vond ik hoe ze het hebben proberen te rekken (ten bate van de kijkcijfers??). Beter was geweest hem na die zelfmoord poging te laten sterven. Dus hoop ik dat Karin in dat tentje ligt en dat ze daardoor een waardig afscheid krijgt.
1 x