Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Viv om Marianne uit te nodigen en vervolgens Leo zijn reactie. 

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Leo met z'n opmerking dat er nog zaken te lang in de koelkast hebben gelegen. Ook de vertalingen van de vuilbak waren schitterend. 

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567

En ook Joren toen hij zei dat Frank zo oud is dat hij vroeger een dino als huisdier had.

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Marianne had smakelijk gegeten totdat zij hoort dat dat eten uit de vuilbak kwam, was ineens gedaan met haar vriendelijkheid, haar ware aard kwam weer naar boven en Leo had daar zijn plezier in dat hij haar weer kon kloten en eerlijk gezegd ik had ook mijn plezier om Marianne kwaad zien worden. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Robin met z'n liefde voor kroketjes, nadat Frank couscous had staan stomen voor uren! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
JA, dat was een goeie. En chapeau voor Frank dat hij zonder morren dat "affront" aanhoorde!daffy duck schreef: do 26 dec 2019, 17:56 Robin met z'n liefde voor kroketjes, nadat Frank couscous had staan stomen voor uren!
0 x
-
- x 435
Frank is een natuurtalent als 't gaat om kinderen animeren.
Zijn verhaal over zijn huisdier-dino die hij heeft weggedaan omdat die (te)veel scheten liet... Moehahahaha

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ook al was het een serieuze scène, ik vond de manier waarop Bob gisteren uit de kamer kwam, gewoon hilarisch.
De schouders stijf en recht, adem ingehouden zodat hij wat voller leek en dan dat serieuze, bijna medelijdende gezicht erbij.
De vader die teleurgesteld is in zijn zoon, zo leek het wel.
De schouders stijf en recht, adem ingehouden zodat hij wat voller leek en dan dat serieuze, bijna medelijdende gezicht erbij.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Blij dat ik niet de enige was die daar echt even krom om lagsatine schreef: di 31 dec 2019, 11:08 Ook al was het een serieuze scène, ik vond de manier waarop Bob gisteren uit de kamer kwam, gewoon hilarisch.

Die hele pose sowieso (Pastoor Bob die overliep van de teleurstelling), maar dan ook nog eens met zijn eigen recente "wisseltruc" met Tamara, of nee Christine, of nee toch Tamara...
Alles bij elkaar genomen deed het mij ook echt even heel erg in de lach schieten.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
de steken onder water die over en weer vlogen op het nieuwjaarsfeestje ten huize An Dedecker 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat was déjà-vu! Helemaal zoals die van ons in de gang stonden te wachten als we weer eens 10 minuten te laat thuis warensatine schreef: di 31 dec 2019, 11:08 Ook al was het een serieuze scène, ik vond de manier waarop Bob gisteren uit de kamer kwam, gewoon hilarisch.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Simonne haar blik toen Frank zei dat Marianne bleef eten 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Viv
Joren de les spellen dat hij niet een "hard" broodje uit de supermarkt
moet kopen maar dan wel een brood op tafel hebben die in een plastieken !!!!! verpakking zit
Waar was haar gevoel voor ecologie op dat moment ? Zelf koop ik altijd brood bij de bakker : in een papieren zak.

0 x