Ik hou er wel van dat ze bij sommige personages eens een drastisch andere wending nemen dan we van dat personage gewoon zijn. Daarom vind het wel leuk dat ze dit seizoen eens Waldek de ene verkeerde beslissing na de andere laten nemen en dat het nooit helemaal duidelijk is of er enige motieven liggen achter z'n beslissingen of net niet.
Interessante personages voor mij dus: Waldek, Frank, Simonne, Mayra, Ann, Marianne, Tom, Karin, Sam
Peter en Femke hebben ze dit seizoen een beetje gerust gelaten qua zware verhaallijnen, maar dat kan dan weer veranderen in een nieuw seizoen.
Luc is dan weer een speciaal geval: op zich zijn verhalen voor iemand in zijn toestand ook niet onuitputtelijk, maar ze pakken het nog wel slim aan door hem eerst min of meer sympathiek te maken door z'n nieuwe toestand om hem dan -omdat ze er eieren onder blijven leggen- onuitstaanbaar en manipulatief te maken.
Toch benieuwd of ze er nieuwe verhalen voor gaan kunnen blijven verzinnen.
Blijkbaar moeten Tamara en Bob (en ook Renzo) een beetje voor de lichtere kost zorgen in Thuis, maar dat vind ik dan verre van geslaagd.