Vic Vlerick
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
 - Poster rang 5

Re: Vic Vlerick
Ik bedoelde eerder van forummers en de media. Ik vind de 'grap' in elk geval niet schokkend, anderen misschien wel? Vic is nu ook eenmaal een prematuur geboren baby en ik zie het wel goed komen met hem.

0 x

Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Dat denk ik niet, en dat is waarschijnlijk ook meteen de reden dat er geen andere forummers of media opgesprongen zijn hè?Crackers schreef:Ik bedoelde eerder van forummers en de media. Ik vind de 'grap' in elk geval niet schokkend, anderen misschien wel?
Renzo bedoelt er toch ook helemaal niks verkeerds mee? En het is niet dat Vic maar amper levensvatbaar is. Het komt inderdaad vast wel goed met hem...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- Caligula
 - Poster rang 5

We hopen allemaal uiteraard dat het goed komt met Vic (Tuurke) . Femke mag nu wel eens wat geluk hebben met haar kindjes. En Renzo bedoelde dat heus niet kwaad,juist een grapje à la Renzo.

0 x

Potentia Principatum

- 
				Renée
 - Nog geen rang
 - x 5
 - x 36

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, maar ik vind het wel raar dat er op het geboortekaartje van Vic, dat ze toch al een paar keer goed in beeld hebben getoond en dat zelfs via de sociale media is verspreid, geen "broer van Lukas" staat vermeld...De meeste ouders die een kindje verloren zijn en een nieuw kindje krijgen vermelden dat toch?

0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Dat was mij ook opgevallen en dat vond ik ook wel vreemd eigenlijk. Ook al is Lucas niet meer in leven, hij is en blijft wel zijn broer. Bij mijn weten zetten ze dat er meestal wel bij inderdaad...

0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Baby Vic was gisteren ineens wel een wat grotere dikkere baby geworden.
K vond het ineens nogal een contrast met de vorige keren op zo een korte tijd
Maar k weet ook wel dat het een soap is hoor waarin soms alles anders gaat dan in werkelijkheid
T is gewoon dat het me ineens zo opviel hoe anders Vic-je er ineens uit zag gisteren.
Nog even en we zien hem rond kruipen
 en lopen   

K vond het ineens nogal een contrast met de vorige keren op zo een korte tijd
Maar k weet ook wel dat het een soap is hoor waarin soms alles anders gaat dan in werkelijkheid
T is gewoon dat het me ineens zo opviel hoe anders Vic-je er ineens uit zag gisteren.
Nog even en we zien hem rond kruipen
	0 x

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Vic Vlerick
Ik hoop dat Britney haar 'vriendjes'  geen misbruik hebben gemaakt van Vic waardoor hij nu zo teruggetrokken is en tegenstribbelt.

0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Vic Vlerick
Ik vrees dat er toch iets gebeurd is toen hij zo vol modder hing.
Maar ik hoop het met je mee!

Maar ik hoop het met je mee!
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Vic Vlerick
Zal wel in die richting gaan. Wacht tot dat filmpje op sociale media zal opduiken en Peter het onder ogen krijgt! Ambiance bordel is verzekerd!satine schreef: do 19 dec 2019, 21:32 Ik vrees dat er toch iets gebeurd is toen hij zo vol modder hing.
	0 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

- 
				vdbemdsa
 - Poster rang 2

- x 3
 - x 112

Vic Vlerick
Ik dacht gisteren efkes, als Femke zei dat hij "afwezig" was, dat die twee hem echt van school hielden, maar het was dus anders bedoeld. Al zou ik er niet van opkijken dat die twee de kleine inderdaad van school zouden weglokken.

0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1039

Vic Vlerick
Heb het niet zo bijgehouden, hoe oud die intussen is. Maar gisteren leek hij wel een "tijdsprongetje" te hebben gemaakt, want bijna even groot als Yasmine ??
Edit volgens thuiswiki geboren in januari 2017, moet dus iets meer dan vier zijn.

Edit volgens thuiswiki geboren in januari 2017, moet dus iets meer dan vier zijn.
	0 x

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

Vic Vlerick
Vic is zogezegd naar het 1e leerjaar, maar hij is geboren 16 januari 2017. Ik moest rond die tijd ook bevallen. Normaal zou hij in het 3e kleuter moeten zitten...

0 x

- apestaart
 - Poster rang 4

- x 185

Vic Vlerick
Iedereen is verdrietig om de dood van Kobe maar dat is niet aan Vic te zien, ik heb zo de indruk dat het jongetje niet zo goed beseft dat Kobe er niet meer is het is te zeggen hij weet het wel maar het dringt precies niet zo goed bij hem door.
Misschien komt dat door zijn heel jonge leeftijd.

Misschien komt dat door zijn heel jonge leeftijd.
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Vic Vlerick
Neen, en de pannenkoeken zal hij ook niet missen, want Britaniekske is een waardige opvolgster. De berg die zij gebakken had...je kunt er een leger mee naar de oorlog laten gaan!apestaart schreef: di 06 sep 2022, 09:35 ik heb zo de indruk dat het jongetje niet zo goed beseft dat Kobe er niet meer is h
	1 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes