Oude Koeien

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Oude Koeien

Bericht door Caligula »

Daar heb je gelijk in, natuurlijk klopt zijn leeftijd ook niet. Nu kan het wel zijn natuurlijk dat Tim op ietwat oudere vrouwen valt. Femke moet toch ook ouder zijn dan hij?
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Daar heb je gelijk in, natuurlijk klopt zijn leeftijd ook niet. Nu kan het wel zijn natuurlijk dat Tim op ietwat oudere vrouwen valt. Femke moet toch ook ouder zijn dan hij?
Femke was ten tijde van hun relatie 29, hij 20/21... dat ging misschien nog! Een verschil van 8 jaar

Maar nu is er een verschil van 13/14 jaar met Sam... beetje veel, alhoewel Jens en Lena verschillen ook heel wat jaartjes!

Het zou handig als de Thuismakers seizoen 21 eens begonnen met te zeggen hoe oud iedereen op dat moment is... en dan over een jaar of vijf eens controleren wat er nog van klopt!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

In 2008 was Tim 18, dat maakt dat hij nu 25 is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hmm...tja, ik zal maar zwijgen zeker? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:Hmm...tja, ik zal maar zwijgen zeker? :whistle:
Ik reageer op het bericht van Anneke waar ze veronderstelt dat hij 22/23 is.
Hij is dus ongeveer 3 jaar ouder.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

OK, dat maakt het verschil tussen beiden dus 11-12 jaar in het (twijfelachtige) voordeel van Sam. Dat is gewoon niks hé. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Leontien is trouwens niet méér dan een jaar zwanger geweest. Volgens onze kalender misschien. Maar niet vergeten dat de Thuiskalender toen maar negen maanden telde (juni,juli en augustus bestonden daar op niet). En volgens die kalender is ze exact negen maanden zwanger geweest.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Zeg ik heb nog een vraag over een andere oude koe: Nina; hoe is het Peter eigenlijk ooit gelukt er weer bovenop te komen en het vertrouwen van zijn clienteel terug te winnen nadat zij met zijn geld weg was enzo? Ik weet dat Tom geholpen heeft (door het kantoor over te nemen ofzo?) maar de publieke opinie, is die ook snel weer positief gedraaid voor hem?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jules schreef:Zeg ik heb nog een vraag over een andere oude koe: Nina; hoe is het Peter eigenlijk ooit gelukt er weer bovenop te komen en het vertrouwen van zijn clienteel terug te winnen nadat zij met zijn geld weg was enzo? Ik weet dat Tom geholpen heeft (door het kantoor over te nemen ofzo?) maar de publieke opinie, is die ook snel weer positief gedraaid voor hem?
Zijn cliënteel was volledig weg. Zijn notariaat is gestopt en Marianne heeft het pand gekocht en aan Tom geschonken. Die heeft er een advocatenkantoor in opgericht en later Peter in dienst genomen. Peter heeft zich ingeschreven aan de balie en is dus geen notaris meer, maar werkt nu als advocaat in dienst van Tom.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

tvx1 schreef:
Jules schreef:Zeg ik heb nog een vraag over een andere oude koe: Nina; hoe is het Peter eigenlijk ooit gelukt er weer bovenop te komen en het vertrouwen van zijn clienteel terug te winnen nadat zij met zijn geld weg was enzo? Ik weet dat Tom geholpen heeft (door het kantoor over te nemen ofzo?) maar de publieke opinie, is die ook snel weer positief gedraaid voor hem?
Zijn cliënteel was volledig weg. Zijn notariaat is gestopt en Marianne heeft het pand gekocht en aan Tom geschonken. Die heeft er een advocatenkantoor in opgericht en later Peter in dienst genomen. Peter heeft zich ingeschreven aan de balie en is dus geen notaris meer, maar werkt nu als advocaat in dienst van Tom.
Ah ja, da's juist, hij was vroeger helemaal geen advocaat maar notaris, dat was ik dus helemaal vergeten!!
Bedankt voor het antwoord!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik meen zelfs dat hij nu Tom's partner is.
Peter had een enorme schuld, zo'n 800.000 euro die hij dan gedeeltelijk heeft terugbetaald door en het notariaat en het huis te verkopen. Toen bleek dat hij onschuldig was aan fraude is de verzekering toch bijgesprongen meen ik.
(Lepe Nina samen met haar moeder had het zelfs zo ver gedreven om viiegtickets naar de caimaneilanden te verstoppen onder zijn matras, slaapwel!)
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Geld is een erg vaag begrip in Thuis en bedragen zijn niet noodzakelijk realistisch. Ik denk dat aan de manier waarop Peggy destijds de aankoopsom voor de Noorderzon her en der bijeen gebedeld heeft. Nog een geluk dat in niemand in Thuisdorp belasting- of BTW-plichtig is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heb eventjes de gijzeling van Guy (bij Marianne) vergeleken met deze in de kabouters. Ik vond die van Guy toch beter. Jullie mening?
0 x
Potentia Principatum
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Caligula schreef:Heb eventjes de gijzeling van Guy (bij Marianne) vergeleken met deze in de kabouters. Ik vond die van Guy toch beter. Jullie mening?
Dat is al even geleden.
Hangt TIm daar niet ook vast met zijn handboeien? (aan een kapstok of zo?)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Duimelijntje schreef:
Caligula schreef:Heb eventjes de gijzeling van Guy (bij Marianne) vergeleken met deze in de kabouters. Ik vond die van Guy toch beter. Jullie mening?
Dat is al even geleden.
Hangt TIm daar niet ook vast met zijn handboeien? (aan een kapstok of zo?)
Aan een kapstok in het dokterskabinet. Gelukkig kan super-Tim zich daarvan toch bevrijden. (anders was Sam nu een alleenstaande moeder :shhh: )
0 x
Gesloten