Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
-
- Poster rang 4
Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)
Renzo zei toch al dat hij terugkwam om zijn zoontje meer te zien. Nu het zover is moet hij
vast werk hebben om Dylan te zien. Gaat dat zomaar ? En wat zal het volgende zijn ?
In alle geval,ze is strijdlustig om het hem moeilijk te maken, dat zie je zo al.
weer niet goed als hij geen vast werk heeft. Die gaat
vast werk hebben om Dylan te zien. Gaat dat zomaar ? En wat zal het volgende zijn ?
In alle geval,ze is strijdlustig om het hem moeilijk te maken, dat zie je zo al.
0 x
-
- Poster rang 4
In alle geval,ze is strijdlustig om het hem moeilijk te makenranske schreef:Renzo zei toch al dat hij terugkwam om zijn zoontje meer te zien.
Nu het zover is moet hij vast werk hebben om Dylan te zien. Gaat dat zomaar ?
En wat zal het volgende zijn ?

Ik gok er op dat ze Renzo terugwil, we zullen zien.......

0 x
-
- x 435
Niet simpelweg om hem te mogen zien. Dat is opdat ze in onderlinge overeenkomst zou instemmen op dat co-ouderschap.ranske schreef:Renzo zei toch al dat hij terugkwam om zijn zoontje meer te zien. Nu het zover is moet hij
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ja lap! Ze weet ook wel aan wie ze om raad moet vragen. Ik hoop dat Femke toch vooral realiseert dat het ook om haar broer gaat! 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Wendy,wendy toch! Ge geeft werkelijk Femke de pap in de mond!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat lag er inderdaad weer zoooooo dik op dat de resterende bezoekers van de Zus & Zo er over gaan struikelen. Waarom Wendy ook niet luidop laten vragen of er toevallig een goede discrtete detective in de zaal is? 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Femke gaat niet echt negatief zijn tegenover Wendy ; ze weet ook wel dat Peggy voor Sandrien altijd lief is en Femke wil haar broer niet tegenwerken.hannanaske schreef:Ja lap! Ze weet ook wel aan wie ze om raad moet vragen. Ik hoop dat Femke toch vooral realiseert dat het ook om haar broer gaat!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tenzij Renzo in het verleden echt wel ontzettend het beest heeft uitgehangen, ook wat Dylan betreft, verwondert het me dat Wendy niet meer op haar eigen oordeel vertrouwt.
Ze heeft toch al een hele tijd met Peggy gepraat?
Zou ze ouders van vriendjes die Dylan uitnodigen ook zo op het rooster leggen?
Of is ze zo onzeker over haar eigen opinie?

Ze heeft toch al een hele tijd met Peggy gepraat?
Zou ze ouders van vriendjes die Dylan uitnodigen ook zo op het rooster leggen?
Of is ze zo onzeker over haar eigen opinie?
Ze kan misschien zeggen: met meisjes is Peggy super - jongens ligt iets moeilijker, die wil ze gewoonlijk verdrinken.nounake schreef: Femke gaat niet echt negatief zijn tegenover Wendy ; ze weet ook wel dat Peggy voor Sandrien altijd lief is en Femke wil haar broer niet tegenwerken.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Geeft ze Dylan niet wat veel chocolade? Hij was veel struiser geworden op erg korte tijd 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
Ik vind toch dat die Wendy wat overdrijft hoor. Het komt erg onnatuurlijk en getelefoneerd over. Alleen maar om Femke te laten zeggen wat ze moet zeggen over Peggy. Een beetje flauw vind ik. En als ze het zegt zit het spel op de wagen natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
En toch ben ik geneigd "dat mens" enig krediet te geven.
Als zij -laat het ons houden op- voorzichtig is, voor zij haar zoontje een weekend aan Peggy wil toe te vertrouwen, zal daar wel een grondige reden toe bestaan. Denk bijvoorbeeld aan het lumineuze idee van haar ex-man om 's nachts wat op het strand rond te hossen in een taxi bestuurd door een blinde Snuit. Mogelijk heeft hij eerder nog dergelijke initiatieven genomen waarvan wij geen weet hebben?
Dat zij zich nu informeert bij de huidige werkgever van haar ex, die toevallig ook zijn zus is, lijkt mij enigszins logisch.
Dit is het soort dilemma waarvan er voor mijn part nog mogen volgen.
Als zij -laat het ons houden op- voorzichtig is, voor zij haar zoontje een weekend aan Peggy wil toe te vertrouwen, zal daar wel een grondige reden toe bestaan. Denk bijvoorbeeld aan het lumineuze idee van haar ex-man om 's nachts wat op het strand rond te hossen in een taxi bestuurd door een blinde Snuit. Mogelijk heeft hij eerder nog dergelijke initiatieven genomen waarvan wij geen weet hebben?
Dat zij zich nu informeert bij de huidige werkgever van haar ex, die toevallig ook zijn zus is, lijkt mij enigszins logisch.
Dit is het soort dilemma waarvan er voor mijn part nog mogen volgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is allemaal goed en wel maar de finaliteit is om Femke te laten zeggen wat ze weet over Peggy en een bom te laten barsten.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Daar hebt ge gelijk, maar als Peggy niks mispeuterd had, was die bom na een andere aanleiding wel gebarsten. Die tijdbom tikt nog altijd.Caligula schreef:Dat is allemaal goed en wel maar de finaliteit is om Femke te laten zeggen wat ze weet over Peggy en een bom te laten barsten.
Peggy heeft immers naar aanleiding van een liefdeskwestie een kind ontvoerd, en was Frank niet tussengekomen, had ze het met zich mee in de dood gesleurd. Heet zoiets niet moordpoging? Zij is daar tot nader order nooit voor gestraft. Mede door toedoen van Waldek is zij daar uiteindelijk mooi mee weg gekomen, vindt ge niet?
0 x
-
- x 435
Het gaat ook wel om Renzo, en daar zit Femke vooral mee in. Hij ziet Peggy echt graag.
0 x