kindje van Tim & Sam - naam? geslacht?

annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: kindje van Tim & Sam - naam? geslacht?

Bericht door annekeHU »

Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik vind Hannah een mooie naam . En eveneens hoop ik dat de geboorte van dat kindje zorgt voor de verzoening in de familie..
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik vind Hannah een mooie naam . En eveneens hoop ik dat de geboorte van dat kindje zorgt voor de verzoening in de familie..
Hannah is inderdaad een hele mooie naam. Maar ik hoop toch dat ik niet gelijk heb, want dat zou nog maar eens een onwaarschijnlijk cliché zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ook al vind ik de naam Hannah best een mooie naam, ik denk dat het toch wat te gevoelig zou liggen om net deze naam te kiezen.
Dat de geboorte een verzoening met zich zou meebrengen, dat hoop ik ook.
Alhoewel het van mij best vroeger mag. ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ook al vind ik de naam Hannah best een mooie naam, ik denk dat het toch wat te gevoelig zou liggen om net deze naam te kiezen.
Dat de geboorte een verzoening met zich zou meebrengen, dat hoop ik ook.
Alhoewel het van mij best vroeger mag. ;)
Van mij mag die verzoening ook gerust wat vroeger komen. Die naam zag ik meer als cliché-kers op de taart. ;)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

die geboorte , dat is toch voor november... ik denk dat gezien de huidige situatie , alle personages die tijd van zo'n 4 maanden wel zullen nodig hebben, om te verwerken!

Anderzijds een prematuur geboren kind van zo'n 7 maanden( is dat thema al ooit aan bod geweest in Thuis?) ergens eind september , behoort gezien de stress die Sam heeft gehad en wellicht nog zal hebben, ook tot de mogelijkheden!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een prematuur van 7 maand is tegenwoordig wel perfect leefbaar denk ik, maar het zou natuurlijk wel voor nog wat meer drama zorgen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

tvx1 schreef:Een meisje. En zal Hannah heten. (en als het toch een jong zou zijn, Hannes). :whistle:
Het meisje Hannah noemen en haar met veel zin voor dramatiek die knuffel geven. Als dat juist is, leg dan maar voldoende zandzakjes klaar rond de Vlaamse teevees! Menig kijker zal dan spontaan "een Simonneke" doen!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Een prematuur van 7 maand is tegenwoordig wel perfect leefbaar denk ik, maar het zou natuurlijk wel voor nog wat meer drama zorgen.
Maar we hebben dat wel al gehad met Robin.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:Een prematuur van 7 maand is tegenwoordig wel perfect leefbaar denk ik, maar het zou natuurlijk wel voor nog wat meer drama zorgen.
Oh, dat wist ik niet... dat Robin te vroeg geboren is... ik heb hem zelfs nooit in Thuis gezien, Bianca , Mo en Robin waren al weg bij het begin van seizoen 17!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:
tvx1 schreef:
Oh, dat wist ik niet... dat Robin te vroeg geboren is... ik heb hem zelfs nooit in Thuis gezien, Bianca , Mo en Robin waren al weg bij het begin van seizoen 17!
Hij is op zeven maand geboren nadat Bianca betrokken raakte in een auto-ongeluk.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Dat auto-ongeluk was dat dan dat met die vrachtwagen, met Eddy achter het stuur tijdens de seizoensfinale van seizoen 15?
(Ik ben dagelijks beginnen kijken, vanaf seizoen 17..maar had al snel door dat het handig was als ik probeerde om veel op te zoeken via dit forum , Wikipedia en dergelijke)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Dat auto-ongeluk was dat dan dat met die vrachtwagen, met Eddy achter het stuur tijdens de seizoensfinale van seizoen 15?
(Ik ben dagelijks beginnen kijken, vanaf seizoen 17..maar had al snel door dat het handig was als ik probeerde om veel op te zoeken via dit forum , Wikipedia en dergelijke)
Juist!
0 x
Gardj
Nog geen rang

Bericht door Gardj »

een extra baby lijkt me bizar, we hebben al Lucas & Britney & Sandrine & nu ook nog Dylan ..
maar Sam is nu al 4 maand zwanger en een miskraam is dus al minder waarschijnlijk, vraag me af wat ze nog zouden uitvinden om die kleinen eruit te schrijven .. Ben benieuwd!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Gardj schreef:een extra baby lijkt me bizar, we hebben al Lucas & Britney & Sandrine & nu ook nog Dylan ..
maar Sam is nu al 4 maand zwanger en een miskraam is dus al minder waarschijnlijk, vraag me af wat ze nog zouden uitvinden om die kleinen eruit te schrijven .. Ben benieuwd!
Tja... Sam haar bloeddruk is te hoog... geen goed teken in de zwangerschap!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Gardj schreef:een extra baby lijkt me bizar, we hebben al Lucas & Britney & Sandrine & nu ook nog Dylan ..
Britney&Sandrine&Dylan zijn toch geen baby's meer? :roll:
0 x
Gesloten