Zeker weten, die wijngaard in Toscane riekt naar oplichterijtvx1 schreef:William.Captain Cuckoo schreef:Ik heb een lichtgrijs vermoeden dat de combinatie Rosa-Snuit met Waldek, Femke en haar taxi's, en Luc & Peter die het niet bij deze poging tot overname zullen laten, voor vuurwerk zal zorgen.
Terloops: nu agent Danny -behoudens procedurefouten- wel even buiten beeld zal blijven, is er opnieuw een vacature voor slechterik. Gegadigden?
Het grote Speculatie- topic van de 20 ste seizoensfinale
-
Blabsie
- Nog geen rang
Re: Het grote Speculatie- topic van de 20 ste seizoensfinale
0 x
-
kiki2000
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik zou dan nog liever zien dat Helene het tijdige met het eeuwige verwisselde, als er dan toch iemand moet sterven/vermoord worden...
Judith en Toon een koppel: we hebben met Sam-Tim, Lena-Jens, Marianne -William al genoeg koppels waarbij de vrouw ouder is dan de man, dus ook hier liever niet, naar mijn mening vormen Judith en Tom een prima koppel, en is het een leuk gezin met Emma en Stan! En met Stan en Emma in hun puberjaren zullen er genoeg interessante verhaallijnen te vinden zijn!
de speculatie rond Luc-Leontine-Thomas acht ik zeer goed mogelijk.. dat zal afwachten worden!
Judith en Toon een koppel: we hebben met Sam-Tim, Lena-Jens, Marianne -William al genoeg koppels waarbij de vrouw ouder is dan de man, dus ook hier liever niet, naar mijn mening vormen Judith en Tom een prima koppel, en is het een leuk gezin met Emma en Stan! En met Stan en Emma in hun puberjaren zullen er genoeg interessante verhaallijnen te vinden zijn!
de speculatie rond Luc-Leontine-Thomas acht ik zeer goed mogelijk.. dat zal afwachten worden!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Eddy & Nancy zitten zwaar in de financiële problemen. Peter & Femke willen hen niet meer financieren. Eddy vindt er niets beter om dan Lucas te gijzelen/ontvoeren en er losgeld voor gaat vragen.
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Lucas is de vorige seizoensfibale al ontvoerd geweest dus dat zal zeker niet meer opnieuw gebeuren en Eddy is trouwens stapel gek van dat kind hij zal zoiets nooit doen
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

(vervolg van elders)
Deze week ergens gelezen dat de grote Leah Thijs zeventig geworden is. Het zou mij van haar enigszins verbazen, maar de kans bestaat dat zij het wat rustiger aan wil doen.
Om hetzelfde soort afscheid als de betreurde, even grote, Ann Petersen te vermijden, zou het script in gemeenschappelijk overleg kunnen voorzien dat zij kennis maakt met jeugdvriend William. Klik, hartje-hartje, en dan tijdens de seizoensfinale samen richting naar Toscane, voor een stijlvol maar rustig leven met z'n twee.
Deze week ergens gelezen dat de grote Leah Thijs zeventig geworden is. Het zou mij van haar enigszins verbazen, maar de kans bestaat dat zij het wat rustiger aan wil doen.
Om hetzelfde soort afscheid als de betreurde, even grote, Ann Petersen te vermijden, zou het script in gemeenschappelijk overleg kunnen voorzien dat zij kennis maakt met jeugdvriend William. Klik, hartje-hartje, en dan tijdens de seizoensfinale samen richting naar Toscane, voor een stijlvol maar rustig leven met z'n twee.
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Kan idd ook goed zijn ja. Want van dat schilderij krijg je blijkbaar zin om terug te gaan. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Als leeftijd een rol speelt, Chris Boni (Yvette) is ondertussen al 79 en het ziet er niet naar uit dat haar 'exit" voor direct zal zijn.Captain Cuckoo schreef:(vervolg van elders)
Dus ik zie niet meteen een reden waarom Marianne uit de reeks wordt geschreven.
Tenzij de actrice dit zelf aangeeft natuurlijk, maar daar heb ik nog niks over opgevangen. Gelukkig!
Want hoezeer ik mij (soms) ook erger aan haar personage - als actrice vind ik haar schitterend.
Van mij mag ze zeker nog een tijd mee spelen, ik denk dat voor William en haar nog interessante verhaallijnen zouden kunnen opduiken.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Akkoord!satine schreef:Als leeftijd een rol speelt, Chris Boni (Yvette) is ondertussen al 79 en het ziet er niet naar uit dat haar 'exit" voor direct zal zijn.Captain Cuckoo schreef:(vervolg van elders)
Dus ik zie niet meteen een reden waarom Marianne uit de reeks wordt geschreven.
Tenzij de actrice dit zelf aangeeft natuurlijk, maar daar heb ik nog niks over opgevangen. Gelukkig!![]()
Want hoezeer ik mij (soms) ook erger aan haar personage - als actrice vind ik haar schitterend.
Van mij mag ze zeker nog een tijd mee spelen, ik denk dat voor William en haar nog interessante verhaallijnen zouden kunnen opduiken.
Hoewel, nu ik dit allemaal lees. Hoop ik niet dat ze van plan zijn om Marianne te dumpen en haar rol te laten "overnemen" door nieuwe bomma-bitch Helene... Die eerder toch ook al Geert overnam... Ik vind persoonlijk dat venijn Helene nu al teveel in beeld komt...
Dus nee, laat ons Marianne nog maar wat houden. Steen goeie actrice en een rol die naast een flinke dosis venijn, toch ook altijd een lievere, zachte kant behoudt...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als leeftijd een rol speelt, Chris Boni (Yvette) is ondertussen al 79 en het ziet er niet naar uit dat haar 'exit" voor direct zal zijn.satine schreef:Captain Cuckoo schreef:(vervolg van elders)
“Uit de reeks geschreven” klinkt wel negatiever dan ik bedoeld had.
De vergelijking met Chris Boni klopt inderdaad. Ook hier vermoed ik een ingebouwde exit. De huidige turbulentie in huize Bomans naar aanleiding van het verzwijgen van de zwangerschap van Simone zal haar genezingsproces niet echt versnellen. Als het de scenaristen past kan een nieuw hartfalen een opname in Winterlicht (bij André, zodat ze gezelschap heeft) onvermijdelijk maken.
0 x
-
Gardj
- Nog geen rang
Zoals ik elders al zei zie ik liever Marianne op een of andere venijnige manier Hélène omleggen en dan vluchten naar Toscane of gewoon haar dagen slijten in den bak - zolang ze maar komaf maakt met dat serpent van Geert
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik denk dat Leah Thijs en Chris Boni van hetzelfde kaliber zijn als Ann Peetersen, blijven acteren tot ze doodvallen of het mentaal of fysiek niet meer aankunnen.
Eruit schrijven gaan de programma makers niet doen, zeker niet gezien het populaire personages zijn.
Helene is trouwens toch enkel en alleen maar een personage in functie van Marianne, dus Marianne vervangen zal ze niet doen denk ik.
Ik denk dat het vooral wachten wordt op de interactie tussen de rijke William en Helene. Want laten we eerlijk zijn, naast William is Geert toch maar een loser
Eruit schrijven gaan de programma makers niet doen, zeker niet gezien het populaire personages zijn.
Helene is trouwens toch enkel en alleen maar een personage in functie van Marianne, dus Marianne vervangen zal ze niet doen denk ik.
Ik denk dat het vooral wachten wordt op de interactie tussen de rijke William en Helene. Want laten we eerlijk zijn, naast William is Geert toch maar een loser
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

[quote="Lolplayer"]Ik denk dat Leah Thijs en Chris Boni van hetzelfde kaliber zijn als Ann Peetersen, blijven acteren tot ze doodvallen of het mentaal of fysiek niet meer aankunnen.
Het verschil tussen "acteren tot ze doodvallen", zoals gij het zo plastisch beschrijft, of "afscheid nemen in stijl" is dat de actrice in het tweede geval nog eens voluit kan proeven van wat zij door het juiste gebruik van naar talent bereikt heeft.
Het verschil tussen "acteren tot ze doodvallen", zoals gij het zo plastisch beschrijft, of "afscheid nemen in stijl" is dat de actrice in het tweede geval nog eens voluit kan proeven van wat zij door het juiste gebruik van naar talent bereikt heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé, Marianne naar Toscane met William en Yvette naar winterlicht bij André, toch mooi niet?
En nu ik toch bezig ben Geert en Helène naar heu...Genève.
En nu ik toch bezig ben Geert en Helène naar heu...Genève.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Vervolgens Jenny en Leo opnieuw naar Marokko, en de volledige oudere cast is weg... voor mij moeten ze zeker niet allemaal vertrekken , hoor!
Van de bovenstaande 4 koppels zijn het op dit moment alleen Geert en vooral Helène die ik wil zien verdwijnen...
Van de bovenstaande 4 koppels zijn het op dit moment alleen Geert en vooral Helène die ik wil zien verdwijnen...
0 x