Voor de studenten hoger onderwijs viel de thuisdag nu ook al in de examens, dus veel verandert er niet. En de meeste scholen die hebben al gedaan hoor in die week.Crackers schreef:Midden in de examensthuisgoeroe schreef:Tof. Waar wat betekent dat voor de thuisdag, wanneer en waar vind deze dan plaats? Of is daar nog niks over bekend?
Vanaf 2015 loopt Thuis tot einde juni...
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Re: Vanaf 2015 loopt Thuis tot einde juni...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik was zo aan het denken: zouden we dan eind mei een kleine finale kunnen krijgen en eind juni de grote finale (met de personages die er nog overblijven, de vorige finale in acht genomen)?
0 x
Potentia Principatum
-
maartenB
- Poster rang 1

Volgens mij gaan we gewoon meer verhaallijnen krijgen. En zoals je zegt zullen er al enkele ontknopt worden in mei, en dan de rest in juni.Caligula schreef:Ik was zo aan het denken: zouden we dan eind mei een kleine finale kunnen krijgen en eind juni de grote finale (met de personages die er nog overblijven, de vorige finale in acht genomen)?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
lord F.
- Poster rang 5

In een ideale wereld zou dat zo zijn.maartenB schreef:Volgens mij gaan we gewoon meer verhaallijnen krijgen. En zoals je zegt zullen er al enkele ontknopt worden in mei, en dan de rest in juni.Caligula schreef:Ik was zo aan het denken: zouden we dan eind mei een kleine finale kunnen krijgen en eind juni de grote finale (met de personages die er nog overblijven, de vorige finale in acht genomen)?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ik vind het goed nieuws! Die Thuis-stop van 3 maand vind ik altijd wat lang 
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
spirit-es
- Nog geen rang
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Eind Mei was prima voor mij.. Nu mis ik trouwens de laatste week door vakantieplannen... 
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Zou dat dit jaar terug het geval zijn? Als het zo is, dan is het voor vrijdag 24 juni. Zoals op Wikipedia nu ook staat. Daarvoor stond er op Wikipedia 3 juni.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
ikke
- x 435
-
tvx1
- x 435
En als bron werd dit topic aangegeven. Compleet onbetrouwbaar dus. Overduidelijk dat die wikipediaer zelf heeft berekend hoeveel afleveringen het seizoen zou kunnen tellen.GroteThuisfan!!! schreef:Zou dat dit jaar terug het geval zijn? Als het zo is, dan is het voor vrijdag 24 juni. Zoals op Wikipedia nu ook staat. Daarvoor stond er op Wikipedia 3 juni.
0 x