vanavond....

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: vanavond....

Bericht door Caligula »

Renzo met een zoon! En tante Femke dan?
Hij gaat hier wel direct de volle lading krijgen. Halfzus Femke met Lucas (halfneef of zoiets) en halfzusje Britney die er nog een halfkozijntje bij krijgt. Ik ga Sven de Leijer er bij roepen!!!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

haja juist. Femke, Renzo en Britney hebben alle drie een andere vader. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Geef toe, het wordt toch wel een beetje moeilijk nee? Maar Nancy is wel de mater familias...
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Renzo met een zoon! En tante Femke dan?
Hij gaat hier wel direct de volle lading krijgen. Halfzus Femke met Lucas (halfneef of zoiets) en halfzusje Britney die er nog een halfkozijntje bij krijgt. Ik ga Sven de Leijer er bij roepen!!!
Ik vind dit wel grappig. :lol: Nancy loopt al bijna een half jaar trots te pronken met haar eerste kleinzoon en nu blijkt dat ze er al één had. :laughing-rolling:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

dus dan wordt Britney opeens (half) tante Britney... terwijl het zoontje van Renzo wellicht maar een paar jaar jonger is, dan zij!

Die thuis-stambomen worden met het jaar ingewikkelder!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:dus dan wordt Britney opeens (half) tante Britney... terwijl het zoontje van Renzo wellicht maar een paar jaar jonger is, dan zij!

Die thuis-stambomen worden met het jaar ingewikkelder!
maar met moeite een jaar jonger dus. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

HELP!!! :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:HELP!!! :lol:
Tja. Zoiets gebeurt in het echte leven ook wel hoor. Kim Clijsters, bijvoorbeeld, heeft een jongere broer die jonger is dan haar dochtertje Jada.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Moeder Clijsters was ook maar achttien toen Kim werd geboren. Ze schreef zelf ergens dat ze ervan geniet wanneer haar zoontje Zeth met haar kleindochter Jada speelt. Die kinderen groeien daarmee op en zijn dat gewoon.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Djenner schreef:Moeder Clijsters was ook maar achttien toen Kim werd geboren. Ze schreef zelf ergens dat ze ervan geniet wanneer haar zoontje Zeth met haar kleindochter Jada speelt. Die kinderen groeien daarmee op en zijn dat gewoon.
Ja maar, dat interview waar je naar refereert dateert al van 2010. Toen waren die kinderen nauwelijks 2 jaar oud. Dan beseften ze dat allemaal nog zo niet. Ik weet niet of Jada dat nu nog steeds zo doodnormaal zal vinden dat hare nonkel jonger is dan haar. Ik kijk toch alleszins uit naar de ontmoeting tussen Dylan en zijn tante Britney morgenavond. :whistle:
0 x
Gesloten