vanavond....
- Caligula
- Poster rang 5

Re: vanavond....
Renzo met een zoon! En tante Femke dan?
Hij gaat hier wel direct de volle lading krijgen. Halfzus Femke met Lucas (halfneef of zoiets) en halfzusje Britney die er nog een halfkozijntje bij krijgt. Ik ga Sven de Leijer er bij roepen!!!
Hij gaat hier wel direct de volle lading krijgen. Halfzus Femke met Lucas (halfneef of zoiets) en halfzusje Britney die er nog een halfkozijntje bij krijgt. Ik ga Sven de Leijer er bij roepen!!!
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

haja juist. Femke, Renzo en Britney hebben alle drie een andere vader. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Geef toe, het wordt toch wel een beetje moeilijk nee? Maar Nancy is wel de mater familias...
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Ik vind dit wel grappig.Caligula schreef:Renzo met een zoon! En tante Femke dan?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

dus dan wordt Britney opeens (half) tante Britney... terwijl het zoontje van Renzo wellicht maar een paar jaar jonger is, dan zij!
Die thuis-stambomen worden met het jaar ingewikkelder!
0 x
-
tvx1
- x 435
maar met moeite een jaar jonger dus.annekeHU schreef:dus dan wordt Britney opeens (half) tante Britney... terwijl het zoontje van Renzo wellicht maar een paar jaar jonger is, dan zij!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
tvx1
- x 435
Tja. Zoiets gebeurt in het echte leven ook wel hoor. Kim Clijsters, bijvoorbeeld, heeft een jongere broer die jonger is dan haar dochtertje Jada.Caligula schreef:HELP!!!
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Moeder Clijsters was ook maar achttien toen Kim werd geboren. Ze schreef zelf ergens dat ze ervan geniet wanneer haar zoontje Zeth met haar kleindochter Jada speelt. Die kinderen groeien daarmee op en zijn dat gewoon.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja maar, dat interview waar je naar refereert dateert al van 2010. Toen waren die kinderen nauwelijks 2 jaar oud. Dan beseften ze dat allemaal nog zo niet. Ik weet niet of Jada dat nu nog steeds zo doodnormaal zal vinden dat hare nonkel jonger is dan haar. Ik kijk toch alleszins uit naar de ontmoeting tussen Dylan en zijn tante Britney morgenavond.Djenner schreef:Moeder Clijsters was ook maar achttien toen Kim werd geboren. Ze schreef zelf ergens dat ze ervan geniet wanneer haar zoontje Zeth met haar kleindochter Jada speelt. Die kinderen groeien daarmee op en zijn dat gewoon.
0 x