Speculatie: Hoe keert Femke terug?

Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Speculatie: Hoe keert Femke terug?

Bericht door Crackers »

Soapseut schreef:Wanneer Femke de gevangenis verlaat, heeft ze zichtbaar een dikke buik. Peter weet meteen hoe laat het is en na de bevalling weet ook Peggy hoe de vork aan de steel zit. Het kind zal natuurlijk een afwijking hebben, door die drie glazen Cava die Femke heeft gedronken op het trouwfeest. Wanneer Peggy beseft dat het kind van Peter is, gaat ze het te lijf met een soeplepel, waarna ze wordt opgenomen in een psychiatrische instelling. Dezelfde instelling als de halfbroer van Femke! Wanneer Peggy uit de instelling komt, komt ook Rafael vrij. Samen smeden ze een plan om Femke helemaal te kelderen. Peggy en Peter blijven samen en op aanraden van Peggy proberen ze Femke te ontzetten uit haar ouderlijke macht. Dat lukt natuurlijk, want in Thuis voedt niemand zijn eigen kind op! Femke belandt in een neerwaartse spiraal van zelfdestructief gedrag. Wanneer Peter beseft dat alles een complot was van Peggy en Rafael, beseft hij plots dat hij Femke nog graag ziet en dat Peggy een feeks is. En dan ... eind goed, al goed.
:lol: :lol: :lol:

Hoe Femke terug keert? Met een zware ijzeren bol aan een ketting rond haar been denk ik. En terecht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Maar mannekes toch,jullie hebben het allemaal mis. Femke gaat naar Argentinië en komt terug met de halfbroer/zus van Peter. Zo simpel is het. Ge weet toch wel dat zijn moeder met een argentijn vertrokken is toen het manneke een jaar of 7 was en dat hij daar een ongeneeslijk trauma aan heeft overgehouden? Dat heeft hij toch wel afdoend bewezen dacht ik. Let maar op!
Het is juist daarom dat ik niet meer naar Thuis durf kijken,want een halfbroer/zus van Peter,stel je voor zeg!
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Zo'n affaire ontbreekt bij mijn weten nog bij Femke. :mrgreen:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik las van de week in een oud roddel-weekblad (Dag allemaal) in een interview met Vanya dat ze zelf verwachtte begin november terug op de set te moeten zijn.. wanneer komt ze dan terug op het scherm? Lopen ze dan ook nog altijd 2 maanden voor met opnemen en zal het dus januari zijn? Of is het toch vroeger?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

normaal gesproken zou zij begin maart terug zijn - dan zit haar half jaar cel er op.
Maar het is Thuis natuurlijk, dus dit kan nog alle kanten uit... ;)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Gewoon een vraagje: Hoe zit het met zwangere vrouwen in de gevangenis?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

exsencon schreef:Gewoon een vraagje: Hoe zit het met zwangere vrouwen in de gevangenis?
goed hoor, ze krijgen een klein celletje extra voor de baby.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Crackers schreef: goed hoor, ze krijgen een klein celletje extra voor de baby.
Dank je, Crackers ik had het kunnen denken hé! :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Voor wat ik er van weet is er een speciale afdeling in vrouwengevangenissen voor jonge moeders en hun kind(eren).
Ik veronderstel dat een moeder die moet bevallen dit gewoon in het ziekenhuis doet, met (een) bewaker(s).
Of ze daar ook bezoek mag ontvangen weet ik niet.

En moeders mogen hun kinderen bij zich houden tot ze naar de kleuterschool gaan (dacht ik ergens gelezen te hebben), daarna wordt het kind in bij familie of in een pleeggezin/instelling ondergebracht.

Maar dit alles speelt natuurlijk niet in het geval van Femke, zij kom vrij voor haar kindje geboren moet worden, toch?
Rusten zal ze in elk geval wel doen! ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze kan geen abortus laten plegen in de gevangenis?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat weet ik niet - ik zou aannemen dat ze wat dat betreft binnen de gevangenis dezelfde rechten heeft als daar buiten?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze keert terug als een soort van Angela Merkel wedden?! :violin:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Hoezo blijft ze 6 maanden weg ? Zwangerschapsverlof is toch 3 maanden ? Dus zou ze rond januari terug op het scherm moeten zijn (gelijk vorige keer) of mis ik iets ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Haar celstraf is toch 6 maanden? Als je dat rekent vanaf begin september, zou ze pas begin maart terug vrij komen.
Maar het is en blijft Thuis natuurlijk... ;)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Tja... je kan natuurlijk ook rekenen vanaf 31 mei of 1 juni, het was de avond of beter gezegd de nacht na het trouwfeest, dat ze betrapt werd.
De brief om zich te melden kreeg ze de eerste vrijdag van het nieuwe seizoen ( op 6 september volgens onze kalender) .
Maar was het toen in Thuis ook al 6 september? De school die normaal gezien(hier in België) toch op of rond 1 september begint, is in Thuis pas begonnen op de 8ste september.

maar over datums en Thuis kan je een hele rubriek vullen... gewoonweg afwachten is het beste, maar speculeren is leuker!
0 x
Gesloten