Wittekerke
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Caligula
- Poster rang 5

Re: wittekerke
Ja, de dialogen en ook sommige scenes waren echt niet te doen. Ik bekijk zo ongeveer een kwart episode om de 2 weken en ik weet dus absoluut niet wie dat wie is, maar ik vind het wel grappig om die jonge acteurs/actrices te zien in hun beginrol.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ook wel interessant om Marc stroobants nog eens te zien in wittekerke als stoere, behulpzame maar opvliegende motorrijder Stijn.
Die is daarna jaren niet meer op tv geweest om dan uiteindelijk in Witse terug op te duiken als die brave duts van een rechercheur Dams.
Gaf wel een grappig effect.
Die is daarna jaren niet meer op tv geweest om dan uiteindelijk in Witse terug op te duiken als die brave duts van een rechercheur Dams.
Gaf wel een grappig effect.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Een hilarisch moment gisteren in Wittekerke >> de reserve-Nellie die gisteren flauw viel in haar praktijk (misselijk omdat ze zwanger bleek te zijn) maar het leek eigenlijk alsof ze net een pan tegen haar kop gekregen had. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Heb zelf eens toevallig een stukje gezien, maar vond het nogal slecht geacteerd eerlijk gezegd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel, zoals ik al zei >> de dialogen zijn slecht uitgeschreven. Ze klinken soms heel kunstmatig; geen mens zou dat zo zeggen.Lazylady schreef:Heb zelf eens toevallig een stukje gezien, maar vond het nogal slecht geacteerd eerlijk gezegd.
Als acteur heb je dan pech als je dat dan voorgeschoteld krijgt want de meeste acteurs zijn zeker niet slechter dan die van Thuis (merendeel speelde trouwens in beide series).
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
Bervoets die bifi worstjes aan het eten is
Ik zie het de stijve Smeekens niet doen 
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
In de beginjaren vond ik Wittekerke ook héél tof, vooral voor het schattige Klaartje eigenlijk
maar ook Chris, Patsy, Veerle, Katrien, Bob, Bart en Geert waren toen toffe figuren. Vanaf een bepaald moment werden veel van die personages vermoord of verlieten Wittekerke en kwamen er anderen in de plaats. 't Was plotseling ook niet zo spannend meer, de verhaallijnen begonnen precies te slabakken.
Ik heb ook die middagafleveringen opgenomen en herbekeken en 'k ervaar precies hetzelfde als toen. Een keer dat Bob en Katrien weggingen, werd het echt saai. 't Lag dus niet alleen aan het puber worden in die tijd, 't lag vooral dat ze te bruusk omgingen met veranderen van personages.
Ik heb ook die middagafleveringen opgenomen en herbekeken en 'k ervaar precies hetzelfde als toen. Een keer dat Bob en Katrien weggingen, werd het echt saai. 't Lag dus niet alleen aan het puber worden in die tijd, 't lag vooral dat ze te bruusk omgingen met veranderen van personages.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh, ik ga wellicht kijken tot Bervoets eruit gaat.
Weet eigenlijk niet of er daarna nog interessante afleveringen waren.
Ben wel spijtig dat ik de afleveringen met Koen De Bouw gemist heb. Wou die wel eens zien.
Weet eigenlijk niet of er daarna nog interessante afleveringen waren.
Ben wel spijtig dat ik de afleveringen met Koen De Bouw gemist heb. Wou die wel eens zien.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Een paar afleveringen nog bekeken op digicorder omdat ik nog ging kijken tot Bervoets eruit geschreven ging worden en het is blijkbaar zover. 
Wel nog een paar grappige momenten zoals Ludo Hellinx (ofte Raymond uit Flikken) die plots opduikt als "de Baron" (een corrupte minister die Bervoets uit de weg wil laten ruimen) die niet erg lang na z'n introductie al afgeknald wordt door Bervoets. Gaf wel een grappig affect als je beide acteurs kent van hun andere rollen.
Voor Ludo Hellinx was dat destijds zelfs hilarisch omdat de enige noemenswaardige rol toen die was van Felix Haantjes in Postbus X.
Wel nog een paar grappige momenten zoals Ludo Hellinx (ofte Raymond uit Flikken) die plots opduikt als "de Baron" (een corrupte minister die Bervoets uit de weg wil laten ruimen) die niet erg lang na z'n introductie al afgeknald wordt door Bervoets. Gaf wel een grappig affect als je beide acteurs kent van hun andere rollen.
Voor Ludo Hellinx was dat destijds zelfs hilarisch omdat de enige noemenswaardige rol toen die was van Felix Haantjes in Postbus X.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Af en toe zie ik nog eens een aflevering van Wittekerke en wel grappig dat Waldek er nu plots opduikt als iemand van een incassobureau. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
En "Tom" is de nieuwe vriend van de moeder van Jonas en speelt er de rol van kl**tz*k
Ik heb deze afleveringen allemaal nog niet gezien maar er zijn al veel acteurs voorbijgekomen die later in Thuis hebben gespeeld of nog spelen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het grappige is dat je niet weet of je hem sympathiek moet vinden omdat je hem enkel kent als die doodbrave Waldek.martha schreef:Helemaal de Waldek maar dan zonder pools accent
![]()
Net een aflevering gezien waarin "agent Baelemans" De Schorre kort en klein slaat als "zware jongen" zoals hij in de aftiteling vermeld werd. Lachen!!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nog een paar oude bekenden die opduiken in Wittekerke >> een jongere versie van "Nancy" die langskomt voor een borstvergroting en een piepjonge Jan Van Looveren die een klein rolletje heeft (van een paar minuten).
0 x