Nu denk ik net aan iets waar we tot nog toe overgekeken hebben denk ik: Waar heeft Bram eigenlijk gezeten? Voor mij met dit erbij Bram evenveel verdacht dan Tibo, die ik heb aangevinkt (tot 2 keer toe
Wie is de schuldige?
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Re: Wie is de schuldige?
Het is zeker een opmerking dat Jana en Tibo samen de kerk binnenkwamen terwijl ze op verschillende tijdstippen uit de Zus en Zo zijn vertrokken en Jana was blijkbaar fiks over haar toeren toen ze meteen buiten in de armen van Bram vloog.
Nu denk ik net aan iets waar we tot nog toe overgekeken hebben denk ik: Waar heeft Bram eigenlijk gezeten? Voor mij met dit erbij Bram evenveel verdacht dan Tibo, die ik heb aangevinkt (tot 2 keer toe
). Toen ik stemde zat ik eigenlijk trouwens net met hetzelfde in mijn hoofd als jij, martha.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Volgens mij heeft Lowie het gedaan en heeft Jana het gezien. Vandaar dat ze nu zwijgt tegen de politie om Lowie te beschermen. Ik denk ook dat Julia er van weet al ben ik dat niet zeker.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Sinds gisteren ben ik er helemaal van overtuigd dat het Lowie is.
1. De Thuis-scenaristen hebben geen aandacht voor Lowie als verdachte. En spijtig genoeg betekent dit heel vaak dat dit juist de dader is. (Ze willen ons doen laten geloven dat Tibo de dader is door extra veel aandacht op hem te vestigen: verhoor, meegenomen worden naar de bureau, het frutselen aan het infuus van Luc,...)
2. Zijn non-verbale communicatie spreekt boekdelen. Elke keer als het woord "dader" valt, staat zijn hart precies stil.
1. De Thuis-scenaristen hebben geen aandacht voor Lowie als verdachte. En spijtig genoeg betekent dit heel vaak dat dit juist de dader is. (Ze willen ons doen laten geloven dat Tibo de dader is door extra veel aandacht op hem te vestigen: verhoor, meegenomen worden naar de bureau, het frutselen aan het infuus van Luc,...)
2. Zijn non-verbale communicatie spreekt boekdelen. Elke keer als het woord "dader" valt, staat zijn hart precies stil.
0 x
-
Tomas123
- Nog geen rang
Kurt, de ex-man van Judith, is de schuldige. Luc lag aan een wagen en aangezien Kurt last heeft van verkeersagressie (zie case Waldek) is Kurt de schuldige.
Groetjes. Een nieuwe "thuis"-kijker.
Groetjes. Een nieuwe "thuis"-kijker.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Ik begin ook meer en meer aan Lowie te denken, maar misschien is dat wel de bedoeling van de scenario-schrijvers en is er uiteindelijk toch een andere dader...
0 x
Sanne
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik denk dat Lowie het gedaan heeft en dat Julia erbij stond (maar Lowie heeft laten doen, waardoor ze zich nu zo "schuldig" voelt). Daarna zijn ze samen de Engelse sleutel gaan verstoppen en die is Lowie nu gaan zoeken als bewijsmateriaal omdat de politie hem niet wil geloven.
Dus Lowie is de dader en Julia is medeplichtig...
Dus Lowie is de dader en Julia is medeplichtig...
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik denk eerder dat Julia het gedaan heeft en daarom niet de confrontatie met Luc durft aangaan. Zie dat hij het zich herinnert en haar beschuldigt. Daarom wil ze die Engelse sleutel ook niet afgeven, bang dat er nog iets van vingerafdrukken of dna op zit. Zij heeft het in ieder geval verstopt, anders had Lowie niet heel het appartement overhoop gehaald.
(Die ene stem voor Julia in de poll is trouwens van mij
)
(Die ene stem voor Julia in de poll is trouwens van mij
0 x

-
Poolaapje
- Poster rang 3

Keuze uit twee, Julia of Lowie en ik denk dat Lowie veel te fel voor de hand ligt omdat veel te vaak getoond is dat hij een kort lontje heeft.
0 x

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Toch is het zo, zie flashback gisteren en nu wil Luc, zoals we hem kennen Jana hiervoor laten opdraaien. Luc is echt onverbeterlijk. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar