Isabelle heeft Lowie niet echt ontvoerd. Ze heeft met een valse naam het vertrouwen van Femke gewonnen, die de vaste babysit van Lowie was. Op een gegeven moment heeft Femke Isabelle (Femke had trouwens geen flauw idee wie Isabelle echt was) binnengelaten in het appartement van Luc en Leontien terwijl ze aan het babysitten was. Als Femke even uit de kamer was heeft Isabelle Lowie vastgenomen en heeft ze geprobeerd hem van het balkon te gooien. Femke heeft haar gelukkig net op tijd kunnen tegenhouden. Isabelle werd daarna gearresteerd door de politie.Mona'ke schreef:Dat was idd de auto van Leontien.
Ik heb de afgelopen dagen niet naar Thuis gekeken, ik ben dat verhaal rond Luc kotsbeu. Ik heb het opgenomen en dan kan ik die stukjes met Luc doorspoelen. Maar ik heb net het filmpje op één.be gezien en wat ben ik blij dat Julia het nu weet...
Voor de rest vond ik de montage echt mooi gemaakt. Ik wist niet dat Isabelle Lowie ooit ontvoerd heeft. Eigenlijk hebben de Thuis-scenaristen de geschiedenis van Luc en Leontien in anderhalve minuut verteld. Knap gedaan!
Flashbackmontage Leontien (22/05/2013)
-
tvx1
- x 435
Re: Flashbackmontage Leontien (22/05/2013)
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Dat herinner ik mij nog wel.tvx1 schreef:Isabelle heeft Lowie niet echt ontvoerd. Ze heeft met een valse naam het vertrouwen van Femke gewonnen, die de vaste babysit van Lowie was. Op een gegeven moment heeft Femke Isabelle (Femke had trouwens geen flauw idee wie Isabelle echt was) binnengelaten in het appartement van Luc en Leontien terwijl ze aan het babysitten was. Als Femke even uit de kamer was heeft Isabelle Lowie vastgenomen en heeft ze geprobeerd hem van het balkon te gooien. Femke heeft haar gelukkig net op tijd kunnen tegenhouden. Isabelle werd daarna gearresteerd door de politie.Mona'ke schreef:Dat was idd de auto van Leontien.
Ik heb de afgelopen dagen niet naar Thuis gekeken, ik ben dat verhaal rond Luc kotsbeu. Ik heb het opgenomen en dan kan ik die stukjes met Luc doorspoelen. Maar ik heb net het filmpje op één.be gezien en wat ben ik blij dat Julia het nu weet...
Voor de rest vond ik de montage echt mooi gemaakt. Ik wist niet dat Isabelle Lowie ooit ontvoerd heeft. Eigenlijk hebben de Thuis-scenaristen de geschiedenis van Luc en Leontien in anderhalve minuut verteld. Knap gedaan!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
De bewuste balkonscène was in het appartement van Isabelle (datgene waar Nancy momenteel woont). Ik vond het vreemd dat in de brief van Leontien staat dan Marie de nanny was terwijl dat toch Femke was.
OK, nu wordt Leontien als een heilige beschouwd. Maar niet vergeten dat Leontien ook een regelrechte bitch is geweest; ze heeft o.a. de lakens gedeeld met Frank (hij vloog buiten toen Simonne dat te weten kwam) met Jean-Pierre en ging dat aan Marianne vertellen (Jean-Pierre ook buiten), ze is na het el-dorado avontuur, samen met Luc met het geld gevlucht en Sanitechniek van Frank en Simonne laten failliet gaan, heeft door meineed ervoor gezorgd dat Luc niet veroordeeld werd voor de verkrachting van Simonne. Doet me eraan denken toen Leontien met Luc trouwde, Frank een emmer str*nt naar haar geworpen heeft.
OK, nu wordt Leontien als een heilige beschouwd. Maar niet vergeten dat Leontien ook een regelrechte bitch is geweest; ze heeft o.a. de lakens gedeeld met Frank (hij vloog buiten toen Simonne dat te weten kwam) met Jean-Pierre en ging dat aan Marianne vertellen (Jean-Pierre ook buiten), ze is na het el-dorado avontuur, samen met Luc met het geld gevlucht en Sanitechniek van Frank en Simonne laten failliet gaan, heeft door meineed ervoor gezorgd dat Luc niet veroordeeld werd voor de verkrachting van Simonne. Doet me eraan denken toen Leontien met Luc trouwde, Frank een emmer str*nt naar haar geworpen heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Je bedoelt: een pot verf...martha schreef: Doet me eraan denken toen Leontien met Luc trouwde, Frank een emmer str*nt naar haar geworpen heeft
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, een heilige was Leontien bepaald niet. Ik herinner me nog hoe ze Marie behandelde na het ongeluk van Lowie (alhoewel de schrijverkes daar niet meer van willen weten) waarbij hij een oog verloor.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Bedankt Satine voor het filmpje. Het was dan niet datgene wat ik bedoelde (ik moest graven in mijn geheugen) maar het had wel de juiste kleur 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat filmpje
Frank is

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Die fotograafe was toevallig niet de minnares van Luc? Er was precies zo'n raar oogcontact tussen die twee opeens?
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ik denk dat Femke niet meer moest komen oppassen na wat er met Isabelle was gebeurd.. Daarna had Leontien Marie leren kennen en ik denk dat zij dan af en toe nanny was voor Lowie.martha schreef:De bewuste balkonscène was in het appartement van Isabelle (datgene waar Nancy momenteel woont). Ik vond het vreemd dat in de brief van Leontien staat dan Marie de nanny was terwijl dat toch Femke was.
0 x
-
thomaaas
- Nog geen rang
Ik vond het ook mooi maar jammer dat sommige dingen ontbraken of niet werden vermeld in de brief:
-Leontien had er ook nog kunnen inzetten dat Luc haar had overtuigd om te liegen over de verkrachtingszaak.
-Leontien zei dat Luc haar zot probeerde maken en haar probeerde te interneren, maar wat ik nog schokkender vond was dat Luc zijn eigen dood in scène had gezet en dat werd niet vermeld in de brief denk ik.
-Leontien had er ook nog kunnen inzetten dat Luc haar had overtuigd om te liegen over de verkrachtingszaak.
-Leontien zei dat Luc haar zot probeerde maken en haar probeerde te interneren, maar wat ik nog schokkender vond was dat Luc zijn eigen dood in scène had gezet en dat werd niet vermeld in de brief denk ik.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Dat zal er misschien wel instaan. We hebben enkel hier en daar een flits gezien en gehoord. De belangrijkste en makkelijkst begrijpbare dingen zijn getoond.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, dat is dé Isabelle hé.Lazylady schreef:Die fotograafe was toevallig niet de minnares van Luc? Er was precies zo'n raar oogcontact tussen die twee opeens?
Psychopaat Pierre (die oa Fernand vermoord heeft) was haar broer en dokter Valerie Wyndaele (Ann Ceurvels) was haar zus. Gezien Pierre blijkbaar vroeger z'n ouders vermoord moet hebben is Isabelle dus de enige van dat gezellige gezin die nog zou moeten in leven zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

Bij dat El Dorado-avontuur was zij het trouwens dat het initiatief nam om hun geld uit de zaak te nemen en ermee te vluchten. Dat Simonne en Frank nog in hun eigen huis wonen hebben ze trouwens ook aan Luc te danken en niet aan Leontien. En tijdens de bevalling van Lowietje heeft Luc nog Franky z'n leven gered. En Luc had daarvoor ook al eens het leven van de zwangere Leontien gered toen die gegijzeld werd door Isabelle en Tom in de caravan van Luc.martha schreef:OK, nu wordt Leontien als een heilige beschouwd. Maar niet vergeten dat Leontien ook een regelrechte bitch is geweest; ze heeft o.a. de lakens gedeeld met Frank (hij vloog buiten toen Simonne dat te weten kwam) met Jean-Pierre en ging dat aan Marianne vertellen (Jean-Pierre ook buiten), ze is na het el-dorado avontuur, samen met Luc met het geld gevlucht en Sanitechniek van Frank en Simonne laten failliet gaan, heeft door meineed ervoor gezorgd dat Luc niet veroordeeld werd voor de verkrachting van Simonne. Doet me eraan denken toen Leontien met Luc trouwde, Frank een emmer str*nt naar haar geworpen heeft.
Enfin, hetgeen Luc verkeerd gedaan heeft is ook niet min natuurlijk, maar die brief was wel erg zwart-wit.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Die Isabelle was op dat moment toch zeker zijn minnares nog niet?!lord F. schreef:Ja, dat is dé Isabelle hé.Die toen de fotostudio van Pierre overgenomen had na diens dood.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat Frank en Simonne nog in hun eigen huis wonen hebben ze wel aan Leontien te danken. Bij haar vlucht naar Mexico heeft ze Peter de opdracht gegeven het appartement te verkopen en dat geld aan Frank en Simonne te geven zodat ze hun huis konden kopen dat ondertussen door lepe Luc openbaar verkocht werd via dezelfde Peter. Herinner je de scenes toen Sofie het huis liet bezichtigen en dat Frank er alles aan deed om het zo slecht mogelijk voor te stellen. De Mo wou het kopen deels uit wraak maar dank zij een stroman ging het naar Frank. De verkoop ging door in Tersmissen.
0 x