Taxi Leo schept banen
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Taxi Leo schept banen
Nu ja, een personage op een stoffig ministerie laten werken in hartje Brussel is nu ook niet interessant voor het verhaal. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
osssver
- Nog geen rang
Ik denk dat zowat elke aflevering van 'de collega's' je tegenspreekt Lord F.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Devilex
- Poster rang 1

-
phhome
- Nog geen rang
Vaak had je de situatie van één persoon aan de dispatch en één die rijdt. Het lijkt me moeilijk om op die manier winst te maken.
Misschien moeten Taxi Leo en Sanitechniek samensmelten want ze hebben toch een gemeenschappelijk personeelsbeleid. En ze (vooral Taxi Leo) kunnen profiteren van schaalvergroting: diegene die den buro van Sanitechniek doet, kan ook de dispatch doen. Want de dispatch van zo'n bedrijfje kan toch geen fulltime job zijn.
Misschien moeten Taxi Leo en Sanitechniek samensmelten want ze hebben toch een gemeenschappelijk personeelsbeleid. En ze (vooral Taxi Leo) kunnen profiteren van schaalvergroting: diegene die den buro van Sanitechniek doet, kan ook de dispatch doen. Want de dispatch van zo'n bedrijfje kan toch geen fulltime job zijn.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Zal wel niet, want terwijl ze de dispatch deed, had Peggy een zalig romantisch etentje met Peter.phhome schreef:Vaak had je de situatie van één persoon aan de dispatch en één die rijdt. Het lijkt me moeilijk om op die manier winst te maken.
Maar nu nog over Taxi Leo. Voor zo'n brullende baas zou ik niet willen werken. Hij mag dan nog gelijk hebben over dingen als te laat komen of op het laatste nippertje bellen dat je niet komt... hij had Peggy een hele week verlof gegeven, maar stond de vrijdag te zagen dat Peggy eigenlijk al op donderdag had kunnen werken, want Sandrine was al wel van woensdag weer weg. Maar verlof is verlof bij mij, en in je verlof doe je wat je wil, al is dat op je gat niks zitten doen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik heb het al eens gezegd denk ik, maar toch: hoe komt het dat Taxi Leo nog altijd niet failliet is? Antwoord: omdat het een Thuis-taxi is! 
0 x
-
tvx1
- x 435
Taliver67 schreef:Zal wel niet, want terwijl ze de dispatch deed, had Peggy een zalig romantisch etentje met Peter.phhome schreef:Vaak had je de situatie van één persoon aan de dispatch en één die rijdt. Het lijkt me moeilijk om op die manier winst te maken.
Maar nu nog over Taxi Leo. Voor zo'n brullende baas zou ik niet willen werken. Hij mag dan nog gelijk hebben over dingen als te laat komen of op het laatste nippertje bellen dat je niet komt... hij had Peggy een hele week verlof gegeven, maar stond de vrijdag te zagen dat Peggy eigenlijk al op donderdag had kunnen werken, want Sandrine was al wel van woensdag weer weg. Maar verlof is verlof bij mij, en in je verlof doe je wat je wil, al is dat op je gat niks zitten doen.
Volkomen gelijk! Peggy had verlof. Dan is het niet aan haar om 2 dagen vroeger terug te beginnen werken.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Tuurlijk wel, er moet iemand fulltime aanwezig zijn. Dat er niet veel werk te doen is, is natuurlijk een andere kwestie...phhome schreef: kan toch geen fulltime job zijn.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/