Peter is hard voor Femke

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Re: Peter is hard voor Femke

Bericht door jessie V. »

Ik vind wel dat Femke vanaf het begin bijzonder zwak heeft opgetreden tegen Rafael. En op het eind nam ze hem zelf nog in huis. Er waren denk ik toch wel genoeg signalen dat dat helemaal onverstandig was en dat er wel enigszins geraden kon worden, ook door Femke, welke kant dat op zou gaan. Al heeft ze de werkelijke afloop natuurlijk niet kunnen voorzien, dat was te bizar voor woorden.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Eigenlijk had Peter geen recht van spreken, want Femke kwam aan Peggy haar excuses aanbieden voor het gevecht. Het was op dat moment tussen Peggy en haar. Het was moedig en groot van haar, ondanks alle fouten die zij gemaakt heeft vond ik het niet iets wat zo onderuit gehaald moest worden. Dat Peggy het niet meteen kon accepteren is logisch, maar dat ze het Peter zo liet overnemen vond ik zwak.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amiche schreef:Eigenlijk had Peter geen recht van spreken, want Femke kwam aan Peggy haar excuses aanbieden voor het gevecht. Het was op dat moment tussen Peggy en haar. Het was moedig en groot van haar, ondanks alle fouten die zij gemaakt heeft vond ik het niet iets wat zo onderuit gehaald moest worden. Dat Peggy het niet meteen kon accepteren is logisch, maar dat ze het Peter zo liet overnemen vond ik zwak.
+1
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als Peter hard is tegen Femke, zouden haar ogen dan eindelijk niet eens open gaan dat ze totaal verkeerd bezig is? Het zal niet Peters bedoeling zijn maar misschien kan zijn harde aanpak haar eindelijk eens wakker schudden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten