Ja amai, ik zie het meteen!ThomSten schreef:Op deze shot die ik zwaar verlicht heb in photoshop is toch vrij duidelijk te zien wie het is.
De inbreker
-
Lazylady
- x 435
Re: De inbreker
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Volgens mij gewoon een 'echte' inbreker die niet echt een verhaallijn moet krijgen...
0 x
tomorrow is another day...
-
Lazylady
- x 435
Dat kan natuurlijk ook.Valda schreef:Volgens mij gewoon een 'echte' inbreker die niet echt een verhaallijn moet krijgen...
0 x
- Millie
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vind het eerder verwarrend moet ik eerlijk toegeven!
Aan de heupen zou ik ook verwachten dat het een vrouw is, maar als ik dan naar de schouders enzo kijk, dan zou Kasper ook goed mogelijk zijn.
Aan de heupen zou ik ook verwachten dat het een vrouw is, maar als ik dan naar de schouders enzo kijk, dan zou Kasper ook goed mogelijk zijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Valda
- Poster rang 1

- Millie
- Poster rang 1

Geen idee, maar ik dacht in de spoilers gelezen te hebben dat Waldek iets van Kasper ontdekte.Valda schreef:Maar waarom zou kasper nu bij marianne inbreken?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik heb daarnet nog naar wat foto's van die Kasper gezocht en het is inderdaad een nogal "gezet" mannetje.
Zou goed kunnen...
Zou goed kunnen...
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
Volgens mij is het Femke.
Zoveel andere spelers met da figuur zijn er immers niet.
Dat het een vrouw is, daar ben ik 100% zeker van, na bijna 10 jaar modeltekenen op de academie kan ik haast blind zien of een figuur een man of een vrouw is
Zoveel andere spelers met da figuur zijn er immers niet.
Dat het een vrouw is, daar ben ik 100% zeker van, na bijna 10 jaar modeltekenen op de academie kan ik haast blind zien of een figuur een man of een vrouw is
0 x
-
Ann+
- x 435
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
Mja, die rondingen, dat komt misschien door de jas. Hoewel.. het lijkt erop dat die wel degelijk van die rondingen heeft.ThomSten schreef:Dat het een vrouw is, dat is heel duidelijk (let op haar rondingen boven de heupen).
Maar ik zou me niet kunnen voorstellen dat het iemand uit 'Thuis' is. Dus waarschijnlijk een 'buitenstaander', zullen we maar zeggen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
In eerste instantie, toen ik scene zag, dacht ik volgens het soort bewegen aan Katrien. Dan na wat nadenken aan Kasper omdat die binnenkort terugkomt. Maar waarom bij Mayra binnenbreken, hij kent haar niet of het feit dat zij daar een juwelenboetiek heeft
En nu denk ik terug aan Katrien (mijn eerste gedacht) omdat zij de reeks gaat verlaten. En men zal het zien : het zal iemand zijn die tot nu toe nog nooit heeft meegespeeld : wie weet de zuster van Mayra, waar al over gebabbeld is doch wij, thuiskijkers, nog niet gehoord of gezien hebben 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het zou ook Mayra kunnen zijn natuurlijk die geld van de verzekeringen wil opstrijken.
En misschien was die nieuwe voorraad niet zoveel waard. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Op de foto is duidelijk te zien wie het is : ET - op zoek naar een telefoon !
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap