Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

Katinka
Nog geen rang

Re: Lotte Vannieuwenborg (Katrien) verlaat thuis.

Bericht door Katinka »

Ik vind het best jammer, ik hoop dat ze niet vermoord word :eusa-naughty:
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze vermoord worden. Ik bedoel 'Thuis' kan toch moeilijk alle jonge vrouwen die de serie verlaten laten vermoorden. :lol:
Sofie , Fien en dan nu eventueel Katrien en/of Paulien. Dat zou misschien wat veel van het goede zijn. :razz:

Ik denk eerder dat Paulien in het buitenland gaat werken en dat Katrien daarna ook zoiets in die aard gaat doen.
0 x
Katinka
Nog geen rang

Bericht door Katinka »

Sasha schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze vermoord worden. Ik bedoel 'Thuis' kan toch moeilijk alle jonge vrouwen die de serie verlaten laten vermoorden. :lol:
Sofie , Fien en dan nu eventueel Katrien en/of Paulien. Dat zou misschien wat veel van het goede zijn. :razz:

Ik denk eerder dat Paulien in het buitenland gaat werken en dat Katrien daarna ook zoiets in die aard gaat doen.
Ben ik het mee eens over het laten vermoorden, ik heb geen zin in eeuwenlange zoektochten naar het lichaam of weer een proces.
En van het buitenland zou eigenlijk ook wel kunnen, Paulien als fotografe en Katrien als model, allebei op weg naar succes?
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

ik ga lotte missen
0 x
Katinka
Nog geen rang

Bericht door Katinka »

norake schreef:ik ga lotte missen
Helemaal mee eens.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Katrien Jens achterna gaat. Maar Jens is er maar tijdelijk uit, dus waar blijft Katrien dan?
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik las ergens dat Katrien tot het einde van 2012 op het scherm zou blijven... is Jens dan al niet lang terug?
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Lazylady schreef:Wedden dat ze Jens achterna reist!
Dat zou idd wel eens goed kunnen.
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Katinka schreef:
Sasha schreef:Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze vermoord worden. Ik bedoel 'Thuis' kan toch moeilijk alle jonge vrouwen die de serie verlaten laten vermoorden. :lol:

Ben ik het mee eens over het laten vermoorden, ik heb geen zin in eeuwenlange zoektochten naar het lichaam of weer een proces.
En van het buitenland zou eigenlijk ook wel kunnen, Paulien als fotografe en Katrien als model, allebei op weg naar succes?
Misschien trekt Katrien wel naar het buitenland met "Artsen zonder grenzen". Die modellencarrière zag ik toch ook niet echt zitten.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

In een van de volgende weken krijgt Katrien een voorstel van de directeur van Winterlicht... misschien heeft dat iets te maken met haar uitstap uit Thuis?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

De exacte datum van haar vertrek is bekend: 3 januari
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Bieketje
Nog geen rang

Bericht door Bieketje »

Ik ben benieuwd hoe... 'Paulien' is weg naar LA om te studeren.... en Katrien... een job ergens ver van huis zodat ze wat minder aan Madeleine moet denken??? Paulien achterna reizen omdat ze haar zus mist?
Ik heb er geen idee van...
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Zou er niets zijn zoals Artsen zonder Grenzen maar dan voor verpleegkundigen? Zoiets zie ik haar wel doen.
0 x
Afbeelding
phhome
Nog geen rang

Bericht door phhome »

Poolaapje schreef:Zou er niets zijn zoals Artsen zonder Grenzen maar dan voor verpleegkundigen? Zoiets zie ik haar wel doen.
Ik zie haar wel meegaan met Kristof, de gast die we in de aflevering van gisteren te zien kregen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik ga er niet om treuren. Haar rol was trouwens een beetje uitgespeeld zoals die van Paulien en misschien wel Julia?
0 x
Gesloten