Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Tom omdat hij eens zijn gevoelige kant liet zien en eerlijk opbiechtte het moeilijk te vinden dat Peggy met een andere man heeft geflikflooit voor gevorderden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tim voor de manier waarop hij z'n vriend Jens wil helpen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
peggy die zo'n goede vriendin van femke is, femke natuurlijk ook!!!
0 x
-
- x 435
Wel al een tijdje geleden: Frank die Franky eindelijk heeft willen aanvaarden als homo. 

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Peggy omdat ze zo cool is.
Bram omdat hij ook cool is en zo leuk praat en grappig is.
Bram omdat hij ook cool is en zo leuk praat en grappig is.
0 x
- Millie
- Poster rang 1
- Kwast
- Poster rang 5
Nancy omdat het zo een geweldig personage blijft
0 x
-
- Poster rang 5
Eddy, goed op dreef met z'n brouwerskwaliteiten.
Al was die suggestie om de kosten voor het materiaal te verdelen onder Frank en Waldek er mss wel wat over.
Al was die suggestie om de kosten voor het materiaal te verdelen onder Frank en Waldek er mss wel wat over.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Dat noem ik gewoon management. Doen alle grote jongens ook. Alleen legde hij het er iets te dik bovenop. Hij moet nog leren dat je dat subtieler aan moet pakken. Goed management is ook anderen het werk laten doen waar jijzelf te beroerd voor bent maar ze dan het gevoel geven dat ze uitermate waardevol zijn. Management is ook problemen oplossen die je zonder je baas niet had. Haha
Maar ik vind trouwens dat je wel gelijk hebt. Eddy is goed bezig! Binnenkort verkrijgbaar, het bier door Eddy en co gemaakt. Op de thuisdag wordt daar vast op geplopt! Hieha!
Maar ik vind trouwens dat je wel gelijk hebt. Eddy is goed bezig! Binnenkort verkrijgbaar, het bier door Eddy en co gemaakt. Op de thuisdag wordt daar vast op geplopt! Hieha!
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, maar als drijvende kracht achter z'n biervereniging mag (moet) hij eigenlijk ook wel z'n steentje bijdragen tot die investering, dat lijkt me toch logisch. 
Enfin, wie naar die Thuisdag gaat mag anders zo'n biertje meebrengen voor mij moest dat daar echt verkocht worden. Ben er wel eens benieuwd naar.

Enfin, wie naar die Thuisdag gaat mag anders zo'n biertje meebrengen voor mij moest dat daar echt verkocht worden. Ben er wel eens benieuwd naar.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Marianne krijgt ook eens een pluim van mij omdat ze haar trots opzij gezet heeft om met Mayra te gaan praten, die twee zullen mekaar in de toekomst misschien beter begrijpen en wie weet, zelfs waarderen 

0 x
-
- x 435
Ja, ik schrok daar ook van! Marianne is toch verbeterd bij vroeger... Misschien door het ouder en oma worden.Wallanderjunior schreef:Marianne krijgt ook eens een pluim van mij omdat ze haar trots opzij gezet heeft om met Mayra te gaan praten, die twee zullen mekaar in de toekomst misschien beter begrijpen en wie weet, zelfs waarderen

0 x
-
- x 435
Ik denk eerder dat het door een "kapotte neus" komt, van regelmatig tegen een spreekwoordelijk deur te lopen is.Lazylady schreef:Ja, ik schrok daar ook van! Marianne is toch verbeterd bij vroeger... Misschien door het ouder en oma worden.Wallanderjunior schreef:Marianne krijgt ook eens een pluim van mij omdat ze haar trots opzij gezet heeft om met Mayra te gaan praten, die twee zullen mekaar in de toekomst misschien beter begrijpen en wie weet, zelfs waarderen
0 x
-
- x 435
- willem criel
- Nog geen rang
Ik vind mariannen helemaal geen pluim verdient heeft. Wat een feeks zeg. typisch, zij is voortdurend stout en als ze dan es iets doet dat maar normaal is, dan zou ze een pluim moeten krijgen. Bizar hoor maar als opvoedkundige regel zeker bruikbaar. De heropvoeding van marianne kan best goed gaan als je maar genoeg pluimen in haar gat steekt
0 x
La vie est dûre sans confiture!