Gitta Thys (Astrid Annicaert)
-
- x 435
Re: Gitta Thys (Astrid Annicaert)
Wat is de reden dat ze Gitta opgevist hebben? Gebrek aan andere acteurs of gaat Gitta opnieuw een groter aandeel krijgen in Thuis?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
-
- x 435
Gitta, Tim en spanning ??? Ik zie het verband nietLuc schreef:Spanning creëeren met Tim zeker ?

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind ze wel erg kattig zeg! Tjongejonge ze kan echt enorm bot en bitchy reageren vind ik. In elk geval vond ik haar vandaag erg fel en onsympathiek! 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Waarschijnlijk geeft ze de clan "Jens, Katrien, Paulien en Bram" nog steeds de schuld dat het mis ging tussen haar en Tim. Want zo bitcherig dat ze deed tegen Paulien, gisteren. Niet normaal. Paulien kwam enkel een verklaring geven. Soms kan ik geloven dat mensen niet willen getuigen in één of andere zaak (bvb verkeersongeluk). Hoe zal Gitta reageren als zij Katrien ooit moet ondervragen ? Niet dat Katrien direct iets met de verdwijning te maken heeft doch ze was wel een goede vriendin van Fien.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ocharme, ik hoop voor Katrien niet dat het ooit zo ver komt!martha schreef:Waarschijnlijk geeft ze de clan "Jens, Katrien, Paulien en Bram" nog steeds de schuld dat het mis ging tussen haar en Tim. Want zo bitcherig dat ze deed tegen Paulien, gisteren. Niet normaal. Paulien kwam enkel een verklaring geven. Soms kan ik geloven dat mensen niet willen getuigen in één of andere zaak (bvb verkeersongeluk). Hoe zal Gitta reageren als zij Katrien ooit moet ondervragen ? Niet dat Katrien direct iets met de verdwijning te maken heeft doch ze was wel een goede vriendin van Fien.

Gitta liet gisteren maar weer eens heel goed zien dat ze té ambitieus is. Totaal niet menselijk in haar reacties naar wie dan ook.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat herinner ik mij toch niet, dat zij goed bevriend was met Fien.
Fien en Jens zijn pas een koppel geworden nadat Tim en Gitta al terug uit elkaar waren.
Van waar kenden zij elkaar dan?
Fien en Jens zijn pas een koppel geworden nadat Tim en Gitta al terug uit elkaar waren.
Van waar kenden zij elkaar dan?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Gitta was inderdaad geen vriendin van Fien, maar Katrien wel, toch? 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze 'kenden' elkaar, maar Katrien kwam daar toch maar alleen voor Tim en Stijn
Ze hebben elkaar een paar keer ontmoet, omdat hun respectievelijke vriendjes een appartement deelden, maar ik denk niet dat ze ook daarbuiten wel eens samen iets deden (film, shoppen, whatever).
Dus goede vriendinnen zou ik ze zeker niet noemen.

Ze hebben elkaar een paar keer ontmoet, omdat hun respectievelijke vriendjes een appartement deelden, maar ik denk niet dat ze ook daarbuiten wel eens samen iets deden (film, shoppen, whatever).
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
vind ik ook! Gitta Thys is tegenwoordig erger dan Leah Thys, dan Marianne bedoel ik.Kwast schreef:Ik vind ze wel erg kattig zeg! Tjongejonge ze kan echt enorm bot en bitchy reageren vind ik. In elk geval vond ik haar vandaag erg fel en onsympathiek!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Fien heeft Jens leren kennen dankzij Katrien, en ik herinner me nog wel dat Katrien er mee voor gezorgd heeft dat die 2 ook daadwerkelijk iets met elkaar kregen. Ze heeft die taxirit op valentijnsdag destijds samen met Fien bekokstoofd. Zeker in het begin moesten Katrien en Fien wel vriendinnen voorstellen, maar ik moet er wel bij zeggen dat dit vooral de laatste tijd niet meer echt uit de verf kwam verder.satine schreef:Ze 'kenden' elkaar, maar Katrien kwam daar toch maar alleen voor Tim en Stijn![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gut ja, dat was ik al helemaal vergeten.
Maar inderdaad, erg dikke vriendinnen leken ze toch niet te zijn.
Of tenminste: die indruk gaven ze niet echt.

Maar inderdaad, erg dikke vriendinnen leken ze toch niet te zijn.
Of tenminste: die indruk gaven ze niet echt.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Omdat er geen aparte topic over Boons bestaat, dan maar hier : het wordt tijd dat die eens op haar plaats gezet wordt. Tegen Tim, een collega, wil ze niets lossen over het onderzoek maar Guy houdt ze op de hoogte van alles wat er gebeurt.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap