Ik hoop ook dat Peter in gang schiet nu, het zou inderdaad hoog tijd worden...
Daan Hugaert (Eddy) keert terug naar 'Thuis'
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Daan Hugaert (Eddy) keert terug naar 'Thuis'
Alleen al het feit dat ze niet vanaf dag 1 gewoon een DNA test hebben gedaan, doet mij vermoeden dat Rafael totaal geen familie is... Het zou me veel meer verrassen mocht hij wat dat betreft wél de waarheid gesproken hebben
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Weet iemand wanneer Eddy terug in Thuis komt? Deze topic is eigenlijk geen nieuws, iedereen weet dat Eddy terug komt, maar de vraag is WANNEER?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Dit is als grap bedoeld : Eddy komt terug op kerstdag en als geschenk voor Nancy heeft hij een kerstekindje mee 
0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
Eddy die voor iemand anders dan zichzelf zorgt?? Daar zal volk komen naar kijken!jessie V. schreef:ja, daar heb je gelijk in. Dat kan misschien nog voor meer problemen zorgen, hij zal zich misschien geroepen voelen om voor Rafael te gaan zorgen, kind van zijn broer zijnde. Dan zijn we nog niet van hem af. Slechtste scenario!
0 x
-
Rieka
- x 435
Misschien zijn de wonderen ook de "Thuis"wereld nog niet uit?Bomanza schreef:Eddy die voor iemand anders dan zichzelf zorgt?? Daar zal volk komen naar kijken!jessie V. schreef:ja, daar heb je gelijk in. Dat kan misschien nog voor meer problemen zorgen, hij zal zich misschien geroepen voelen om voor Rafael te gaan zorgen, kind van zijn broer zijnde. Dan zijn we nog niet van hem af. Slechtste scenario!
0 x
-
flowerpowerderealone
- Nog geen rang
De Eddy terug, meer dan een jaar terug kwam hij in een trailer maar hij kwam maar niet terug.Waarschijnlijk had deze acteur te veel werk en moest thuis effkes (lang)wachten.
Goed dat hij eindelijk terug komt kan hij Rafael een peer op z'n muile geven (lol), sorry kon het niet laten om zijn zegswijze te citeren.
Goed dat hij eindelijk terug komt kan hij Rafael een peer op z'n muile geven (lol), sorry kon het niet laten om zijn zegswijze te citeren.
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Misschien gaan we dan eindelijk weten wie Rafael echt is 
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Nietje
- Nog geen rang
Rafael buiten! kben die gast nu al beu gezien
en Femke was zo'n toffe, nu helemaal verpest...
Over Eddy, ik vond het al raar dat hij in heel die tijd bleef voorkomen in het liedje voor de aflevering.... alleja, hij kwam er een jaar niet in voor ...
en Femke was zo'n toffe, nu helemaal verpest...
Over Eddy, ik vond het al raar dat hij in heel die tijd bleef voorkomen in het liedje voor de aflevering.... alleja, hij kwam er een jaar niet in voor ...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
En ze zijn het stillekensaan aan het aanbrengen : de terugkomst van Eddy. Rafael die tegen Nancy zegt dat hij op een dag voor de deur zal staan. Dikwijls is dat een teken, als men plots over een reeds langere tijd afwezig personage begint te praten, hou jullie allemaal maar vast aan je bretellen want dan komt dat personage terug.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
In dat geval zit ik te wachten tot de dag dat Luc eindelijk over zijn vrouw en kind nog begint ^^, want hij heeft indertijd de zoektocht wel snel opgegeven. Maar het zal tof zijn als Daan Hugaert eindelijk terugkeert. Ik had nooit gedacht dat hij zo lang zou verdwijnen.martha schreef:En ze zijn het stillekensaan aan het aanbrengen : de terugkomst van Eddy. Rafael die tegen Nancy zegt dat hij op een dag voor de deur zal staan. Dikwijls is dat een teken, als men plots over een reeds langere tijd afwezig personage begint te praten, hou jullie allemaal maar vast aan je bretellen want dan komt dat personage terug.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ik veronderstel met de kerstdagen ofzo, ideale periode voor een reünie met zijn nanske.
0 x
-
rik881
- Nog geen rang
Ik denk dat er wel serieus wat kosten aan zullen zijn want wat ik me herinner was hij heel ziek in Wit Rusland.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Eddy zal terugkeren in aflevering 3111. Dat is volgens mij maandag 30 januari 2012.
Eerste foto van den Eddy.

Eerste foto van den Eddy.

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Misschien wordt dan eindelijk het grote 'mysterie' rond Rafael opgehelderd ook!
En wat gaat Nancy blij zijn als haar slurfke terug thuis is!
0 x